Στην οικονομική κρίση που βιώνουμε όλα αυτά τα χρόνια η Ελλάδα έχασε το ποσοστό του ΑΕΠ που έχασαν οι ΗΠΑ στη Μεγάλη Ύφεση του 1929 ή οι Βρετανοί όταν βγήκαν από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η διαφορά είναι πως σε αντίθεση με εμάς, αυτοί ανέκαμψαν γρήγορα.
Πρόσκληση
Γενική συνέλευση των μελών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου με Λ.Τ Πύλης Δερβενοχωρίων
Το Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου και ώρα 6 μμ θα γίνει έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών του Συλλόγου με θέμα τα προβλήματα του σχολείου μας, στο Πνευματικό Κέντρο Σκούρτων.
Στη συνέλευση θα παρευρεθεί ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, κ. Αλεξ. Καρκάνας για να τεθούν άμεσα υπόψιν του τα προβλήματα του σχολείου μας και ο αντιδήμαρχος Δερβενοχωρίων κ. Νικ. Πέτρου.
Παρακαλούνται όλοι οι γονείς που ανησυχούν για το μέλλον του σχολείου και των παιδιών τους να παρευρεθούν και να καταθέσουν τις απόψεις τους.
Για τον Σύλλογο Γονέων
η Πρόεδρος
Η χαμένη μάχη για το λαθρεμπόριο καυσίμων
Τα πειραγμένα συστήματα εισροών/εκροών, το ένα και μοναδικό «μυστικό αυτοκίνητο» για τους ελέγχους και τα τεράστια νομοθετικά κενά που στερούν από το δημόσιο περί τα 300 εκατ. ευρώ ετησίως.
Χρόνος ανάγνωσης:
5
‘
![[Δημήτρης Μιχαλάκης]](https://i0.wp.com/insidestory.gr/sites/default/files/styles/article-main/public/field/image/cegas.jpg?resize=320%2C160&ssl=1)
[Δημήτρης Μιχαλάκης]
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017
Σχεδόν πέντε χρόνια μετά την εγκατάσταση του συστημάτος εισροών/εκροών στα πρατήρια καυσίμων, που στόχο είχε την πάταξη του λαθρεμπορίου, δεν υπάρχει σύνδεση με τα συστήματα του υπουργείου Οικονομικών, με τρόπο που να εξασφαλίζει την επεξεργασία και διασταύρωση των στοιχείων. Έτσι, τα στοιχεία που συλλέγονται πάνε στον βρόντο, ενώ παραμένει άγνωστο πότε θα διασυνδεθούν, ώστε να αξιοποιηθούν από τις υπηρεσίες του ΥΠΟΙΚ.
Κάποιος να ελέγξει τα συστήματα ελέγχου
Είναι κοινό μυστικό ότι τα συστήματα εισροών/εκροών εγκαταστάθηκαν στα γρήγορα την περίοδο 2013-2014, από σαράντα εταιρείες που το κράτος δεν πρόλαβε να πιστοποιήσει λόγω βιασύνης. Μάλιστα δεν είναι ένα αλλά πολλά, αφού δεν υπάρχει ενιαίο λογισμικό.
Κατά συνέπεια, αυτή τη στιγμή λειτουργούν δώδεκα διαφορετικά συστήματα, τα οποία μάλιστα «επιδέχονται παρέμβασης», μπορούν δηλαδή να «πειραχθούν» από αυτούς που θέλουν να εξαπατήσουν το κράτος.
Τώρα τρέχουν στην κυβέρνηση για να αναπτύξουν ένα νέο λογισμικό που θα «κλειδώνει» τα δώδεκα διαφορετικά προγράμματα ώστε να εξασφαλίζεται η αξιοπιστία τους. Μάλιστα, τα συναρμόδια υπουργεία πρέπει να βρουν και τα χρήματα για να επιδοτήσουν την εγκατάσταση των νέων συστημάτων που θα κλειδώνουν τα προηγούμενα!
Γιατί; Επειδή η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ είχε υποσχεθεί στους πρατηριούχους πως θα επιδοτήσει την εγκατάσταση των πρώτων, μη αξιόπιστων όπως αποδείχθηκε, συστημάτων εισροών/εκροών. Οι επιδοτήσεις δεν έχουν ακόμα καταβληθεί στο σύνολό τους. Συνεπώς, ποιος μπορεί να ζητήσει από τους βενζινοπώλες να βάλουν ξανά το χέρι στην τσέπη;
pratirio.jpg
[Louisa Gouliamaki/AFP]
Πριν από λίγες ημέρες κατατέθηκε στην κυβέρνηση πρόταση κρατικού φορέα (του Ελληνικού Ινστιτούτου Μετρολογίας), ο οποίος αναλαμβάνει να αναπτύξει το λογισμικό για τη διασύνδεση με το ΥΠΟΙΚ και να παρακολουθήσει τη λειτουργία του δοκιμαστικά με κόστος πολύ μικρότερο από αυτό που εισηγούνταν εδώ και χρόνια οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ). Τα κυβερνητικά στελέχη που θεωρούν τη ΓΓΠΣ υπεύθυνη για την πολυετή καθυστέρηση υποστηρίζουν πως «ζητούσαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ μόνο για τη μελέτη της τεχνικής λύσης, χωρίς να υπόσχονται πως θα λειτουργήσει»!
Οι «μαύρες τρύπες»
Τα συστήματα ελέγχου των εισροών/εκροών, που είχαν παρουσιαστεί ως μαγική συνταγή από προηγούμενες κυβερνήσεις (από το 2009 προβλέπονταν σε διαφορετικούς νόμους και ρυθμίσεις!), δεν είναι η μοναδική «μαύρη τρύπα» στη μάχη για τη φοροδιαφυγή και το λαθρεμπόριο καυσίμων.
Μισή ντουζίνα υπηρεσίες, τεσσάρων υπουργείων, υποτίθεται πως ελέγχουν σήμερα την αγορά καυσίμων. Εκτός από τα τεράστια νομοθετικά κενά, τη σύγχυση αρμοδιοτήτων και την απουσία τεχνολογικής υποδομής, οι υπηρεσίες διαθέτουν μόνο ένα «μυστικό αυτοκίνητο». Τι είναι αυτό; Ειδικά εξοπλισμένο όχημα, που εμφανίζεται σε πρατήρια και με ειδικά συστήματα μετράει τα καύσιμα ώστε να συγκρίνει αν η ποσότητα που βάζει ο βενζινοπώλης στο αυτοκίνητο είναι ίδια με αυτήν για την οποία πληρώνει ο πελάτης.
Όπως εξηγεί κυβερνητικό στέλεχος που παρακολουθεί την προσπάθεια αντιμετώπισης του λαθρεμπορίου, τα νομοθετικά κενά είναι τόσο μεγάλα που «για να “την πληρώσει” ένας πρατηριούχος που κλέβει στην αντλία πρέπει συνοδηγός στο “μυστικό αυτοκίνητο” να είναι ο εισαγγελέας»!
Αλλά ακόμα και αν οδηγεί ο εισαγγελέας και απαγγελθεί άμεσα κατηγορία στον επιτήδειο πρατηριούχο, το ένα και μοναδικό «μυστικό αυτοκίνητο» αχρηστεύεται, αφού θα είναι πλέον γνωστό το χρώμα, οι πινακίδες κυκλοφορίας κ.λπ. Ουδεμία μέριμνα έχει υπάρξει εδώ και χρόνια είτε για την προμήθεια πρόσθετων «μυστικών αυτοκινήτων» είτε για την αλλαγή χρώματος, πινακίδων κ.λπ. στο ένα και μοναδικό που λειτουργεί.
| 2014 | 2016 | |
| Έλεγχοι σε πρατήρια | 4.018 | 1.875 |
| Αποφάσεις επιβολής προστίμων | 40 | 10 |
| Συνολικό ύψος προστίμων που επιβλήθηκαν (ευρώ) | 1.784.554 | 178.191 |
| Ο πίνακας βασίζεται σε στοιχεία που κατέθεσε στη Βουλή προ τετραμήνου ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης | ||
Τι γίνεται με την αλυσίδα διανομής καυσίμων
Τα ευτράπελα με τα συστήματα εισροών εκροών στα πρατήρια και το «μυστικό αυτοκίνητο» που δεν λειτουργεί είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου στις αστοχίες και τις καθυστερήσεις του σχεδίου αντιμετώπισης των λαθρεμπόρων καυσίμων. Τα συστήματα, με βάση τις σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις επρόκειτο να εγκατασταθούν σε όλο το μήκος της αλυσίδας διανομής των καυσίμων και όχι μόνο στα πρατήρια και τις εγκαταστάσεις πωλητών πετρελαίου θέρμανσης.
slide1.jpg
Στο γράφημα φαίνεται πως από όλο το κύκλωμα διακίνησης καυσίμων, προς το παρόν οι «έλεγχοι» (με κόκκινο) ακουμπούν μόνο ένα μικρό σημείο, ενώ ακόμα κι εκεί, τα συστήματα δεν λειτουργούν!
Προβλέπεται η εγκατάσταση συστήματος εισροών/εκροών στις φορολογικές αποθήκες των διυλιστηρίων και των εταιρειών εμπορίας καυσίμων, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει προχωρήσει η διαδικασία. Αντίστοιχη πρόβλεψη υπάρχει και για τα σλέπια, τα μικρά δεξαμενόπλοια που φορτώνουν το ναυτιλιακό καύσιμο από τα διυλιστήρια και στη συνέχεια ανεφοδιάζουν πλοία.
Με υπουργική απόφαση που υπογράφουν τέσσερις υπουργοί και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 16 Αυγούστου προβλέπεται πως «όλα τα πλωτά εφοδιαστικά-μεταφορικά μέσα υποχρεούνται να εγκαταστήσουν έως τις 31 Οκτωβρίου 2017 ή στον πρώτο κατά νόμο δεξαμενισμό από την έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης που αναφέρεται στο πρώτο εδάφιο του άρθρου 1 της παρούσας, ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εισροών/εκροών και ηλεκτρονικό σύστημα εντοπισμού θέσης (Global Positioning System – GPS), συλλογής και αποστολής δεδομένων».
Στη συνέχεια η κατάσταση αρχίζει να γίνεται πιο περίπλοκη: Για παράδειγμα, οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν ζητήσει να εξαιρεθούν από την εγκατάσταση συστημάτων εισροών/εκροών. Ταυτόχρονα τα αρμόδια κυβερνητικά στελέχη θεωρούν υπερβολική την πρόβλεψη της νομοθεσίας για την εγκατάσταση τέτοιων συστημάτων σε όλα τα ιδιωτικά πρατήρια του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, δηλαδή σε βιομηχανίες, ΚΤΕΛ, δήμους, εταιρείες μεταφορών (που διαθέτουν μεγάλο στόλο οχημάτων και ιδιωτικά πρατήρια), μαρίνες που προμηθεύουν σκάφη αναψυχής κ.λπ. Όπως εξηγούν, «γιατί μια βιομηχανία να νοθεύσει το καύσιμο το οποίο χρησιμοποιεί για την παραγωγή της;». Οι ίδιοι ζητούν να επικεντρωθούν οι προσπάθειες στα άλλα μέτωπα και όχι στις βιομηχανίες.
Σε εκκρεμότητα παραμένουν και άλλες προβλέψεις της νομοθεσίας, όπως η χρήση GPS στα βυτιοφόρα για χαρτογράφηση της πορείας τους. Εκκρεμεί, όμως, η υπουργική απόφαση που αναφέρεται στις λεπτομέρειες για το κέντρο που θα υποδέχεται τα σήματα από τα συστήματα GPS που θα μπουν στα βυτιοφόρα, καθώς και υπουργική απόφαση για τις προδιαγραφές των συστημάτων μετάδοσης.
Από το 2012 προβλέπεται και η έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τον καθορισμό των συγκεκριμένων ειδών υγρών καυσίμων και τη ρύθμιση τεχνικών ζητημάτων για την ιχνηθέτησή τους με μοριακής τεχνολογίας ιχνηθέτες.
Όσο για την καταγραφή των αποθηκών καυσίμων, στην αγορά υποστηρίζουν πως είναι απαραίτητο το ηλεκτρονικό μητρώο δεξαμενών καυσίμων στις οποίες αποθηκεύονται πετρελαιοειδή και άλλα ενεργειακά προϊόντα. Το μητρώο καρκινοβατεί, πάντως, και πρόσφατα οι εκπρόσωποι των βενζινοπωλών υποστήριζαν πως με την υπουργική απόφαση της 16ης Αυγούστου για τα σλέπια (που προαναφέρθηκε) αφαιρέθηκε παράρτημα προηγούμενης ρύθμισης που όριζε πώς θα γίνει η καταγραφή!
Πώς δρουν οι επιτήδειοι
- Ναυτιλιακά καύσιμα: Καύσιμα φορτώνονται νομότυπα από το διυλιστήριο για παράδοση σε πλοίο. Οι αετονύχηδες παραλαμβάνουν μικρότερη ποσότητα ή και μηδενική ποσότητα! Τα καύσιμα που δεν παραδίδονται μεταφέρονται για αποχρωματισμό και αποθηκεύονται σε αδήλωτες δεξαμενές καυσίμων. Στη συνέχεια μπαίνουν στην αγορά και πωλούνται ως ντίζελ κίνησης με τους επιτήδειους να καρπώνονται τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ)
- Καύσιμα προς εξαγωγή: Το βυτιοφόρο φτάνει στα σύνορα, αλλά δεν τα περνά ή τα περνά και ξαναμπαίνει στην Ελλάδα. Ετσι βυτιοφόρα με προορισμό το εξωτερικό διαθέτουν τα καύσιμα στην εσωτερική αγορά, αφού τα έγγραφα σφραγίζονται από τελωνειακούς ώστε να φαίνεται πως εξήχθησαν. Το βυτιοφόρο μεταφέρει τα καύσιμα σε αδήλωτη δεξαμενή και στη συνέχεια διακινούνται σε πρατήρια καυσίμων με σημαντικότατα κέρδη, αφού πάλι καρπώνονται τον ΕΦΚ.
Ο μύθος του 1,5 δισ. ευρώ
Τα «φουσκωμένα» έσοδα από την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων βρίσκονταν για χρόνια στην ημερήσια διάταξη. Για χρόνια κυκλοφορούσε το νούμερο του 1,5 δισ. ευρώ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε και για να κλείσει το δημοσιονομικό κενό στις διαπραγματεύσεις απανωτών κυβερνήσεων με τους δανειστές.
Ακόμα και ιδιωτικοί φορείς, όπως η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) υποστήριζαν σε ανακοινώσεις τους πως «η απώλεια κρατικών εσόδων ετησίως από το λαθρεμπόριο καυσίμων ανέρχεται στα επίπεδα του 1-1,5 δισ. ευρώ». Πρόσφατα, πάντως, τα νούμερα προσγειώθηκαν απότομα στα 300 εκατ. ευρώ, ποσό που δεν θεωρείται ευκαταφρόνητο, αλλά βρίσκεται πολύ μακριά από τις εκτιμήσειςπρώην κυβερνητικών αξιωματούχων, όπως του κ. Δημ. Μάρδα.
«Η ζωή είναι μια σπίθα ανάμεσα σε δύο όμοια κενά, το σκοτάδι πριν τη γέννηση και το σκοτάδι μετά τον θάνατο». ― Ιrvin D. Yalom, Όταν έκλαψε ο Νίτσε
Η κοινωνία μας είναι γεμάτη παραδείγματα ανθρώπων που ζουν μ’ ένα τρόπο που ξεπερνά τις δυνατότητες και τα μέσα που διαθέτουν, θυσιάζουν την εσωτερική τους γαλήνη για χάρη της εικόνας που θέλουν να δώσουν προς τα έξω, προσπαθούν να αμβλύνουν την αίσθηση της επικείμενης απειλής με το να γίνονται αλκοολικοί, εργασιομανείς, μανιακοί της τηλεόρασης, ή υποκύπτουν σε κάποια άλλη μορφή εθισμού -έστω κι αν λένε πως «ξέρουν αυτοί τι κάνουν».
Δυστυχώς σήμερα οι περισσότεροι οι άνθρωποι είναι ευτυχείς όταν νιώθουν πως είναι σε καλύτερη κατάσταση απ’ ό,τι οι γείτονές τους, και δυστυχείς όταν νιώθουν πως βρίσκονται σε χειρότερη θέση.!!!!
Η κούκλα του Μητσοτάκη
Του Θανάση ΧειμωνάΟ Κυριάκος Μητσοτάκης περπατάει με τη συνοδεία του σε κάποιον κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης. Χαιρετά κάποιον ο οποίος βρίσκεται μέσα σε ένα μαγαζί. Αν προσέξεις καλά μπορείς όχι μόνο να ακούσεις τη φωνή του μαγαζάτορα αλλά και να τον διακρίνεις στην άκρη της εικόνας ενώ ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προσπερνά το μαγαζί και συνεχίζει τον δρόμο του.Ένα βιντέακι ρουτίνας που διαρκεί ελάχιστα δευτερόλεπτα έγινε ξαφνικά viral. Ο λόγος; Επειδή, λέει, ο “Κούλης” χαιρετάει μια κούκλα βιτρίνας! Αυτό το σουρεαλιστικό “αφήγημα” πλασάρουν από προχθές όλα τα συριζοsite (με επικεφαλής το Αλ Τσαντίρι του Λάκη Λαζόπουλου). Από κοντά φυσικά και τα συριζοτρόλ που κάνουν όλη τη βρώμικη δουλειά σε αυτές τις περιπτώσεις. Η “κούκλα του Μητσοτάκη” συγκεντρώνει πλέον χιλιάδες κλικ, share και retweet.Παρότι, επαναλαμβάνω, πρέπει να είσαι τυφλός ή να πάσχεις από βαριά νοητική υστέρηση για να μη βλέπεις πως ο Μητσοτάκης απευθύνεται σε κάποιον που βρίσκεται μέσα στο μαγαζί. Παρότι πρέπει να είσαι παρανοϊκός για να πιστεύεις πως ξαφνικά ο Μητσοτάκης έστριψε το κεφάλι του για να μιλήσει σε μια κούκλα βιτρίνας.Κάποιοι θα πουν πως κακώς ασχολούμαι. Πως ουδείς ασχολείται με φαιδρούς ανθρώπους που διαδίδουν ένα εξίσου φαιδρό καλαμπούρι. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Η φαινομενικά αθώα ιστοριούλα μας εντάσσεται σε ένα γενικό διαχρονικό πλάνο συκοφάντησης των πολιτικών αντιπάλων του ΣΥΡΙΖΑ. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: “Θα εμπιστευθείς για πρωθυπουργό έναν άνθρωπο που ανοίγει κουβέντα με κούκλες βιτρίνας;” Ο Κυριάκος πρέπει να περάσει σε ένα συγκεκριμένο τάργκετ γκρουπ ως ηλίθιος. Είναι αναγκαίο να κλονιστεί η αξιοπιστία του.Είναι απλώς το τελευταίο θύμα της πρακτικής αυτής. Από το ’10 και μετά, μέσα από ένα καλοστημένο δίκτυο διαστρεβλώσεων, επιλεκτικής “λογοκρισίας” και “πειραγμένων” φωτογραφιών και βίντεο, εκατοντάδες πολιτικοί, δημοσιογράφοι αλλά και απλοί πολίτες παρουσιάζονται στον απαίδευτο και προκατειλημμένο όχλο ως κρετίνοι, φασιστες, ρατσιστές, διεφθαρμένοι. Όσες διαψεύσεις και αν προκύψουν στην πορεία αρκετοί συμπατριώτες μας θα έχουν χάψει αμάσητη την συριζαίικη προπαγάνδα.Στην περίπτωση της κούκλας του Μητσοτάκη δε ο βομβαρδισμός λάσπης αποφέρει διπλό όφελος: Πέρα από την αποδόμηση του ηγέτη της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ένα κομμάτι της κοινής γνώμης θα ξεχάσει την μεγαλύτερη οικολογική καταστροφή των τελευταίων δεκαετιών στη χώρα μας.
Τελικά πρέπει να διπλοτσεκάρεις τα διάφορα που γράφονται στο διαδικτύο και αναπαράγονται αμάσητα!!!!
Παραποίηση είδησης με 121 κιλά κοκαΐνης σε ελληνικό πλοίο.Άλλα γράφουν οι αρχικές πηγές του εξωτερικού, και άλλα αναπαράγονται στα ελληνικά δημοσιεύματα.
Τεράστιο ζήτημα παραποίησης της αλήθειας φαίνεται να προκύπτει από πολλά δημοσιεύματα σχετικά με περιστατικό εντοπισμού 121 κιλών κοκαΐνης σε πλοίο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα στο Περού.
Τι έλαβε χώρα στο Περού;
Σύμφωνα με τα παραπάνω δημοσιεύματα, στο containership «Dimitris C» της Danaos Shipping του Γιάννη Κούστα, έγινε έφοδος από τις αρχές του Περού ενώ ήταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Ilo, όπου βρέθηκαν 121 κιλά κοκαΐνης.
Οι ανωτέρω ισχυρισμοί βασίζονται σε μια και μόνο πηγή που δεν είναι άλλη από την έγκυρη συνδρομητική ναυτιλιακή ιστοσελίδα Tradewinds. Όμως, αυτά που δημοσιεύει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, έχουν τεράστιες διαφορές με αυτά που αναφέρθηκαν από ελληνικές ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.
Για να δούμε τι ακριβώς αναφέρει η πηγή, εγγραφήκαμε ώστε να διαβάσουμε το αρχικό άρθρο-πηγή που επικαλούνται τα δημοσιεύματα. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι τα πραγματικά γεγονότα της υπόθεσης ήταν διαφορετικά από όσα διαβάσαμε στις ιστοσελίδες που ασχολήθηκαν με το θέμα.

Μετάφραση του παραπάνω δημοσιεύματος:
Τίτλος: Κοκαΐνη βρέθηκε σε πλοίο του Δαναού στο Περού
Υπότιτλος: Το ελληνικό σκάφος απέπλευσε και πάλι μετά την ανακάλυψη σάκων με ναρκωτικά από το πλήρωμα στο Ilo
Η κοκαΐνη έχει ανακαλυφθηκε σε αποθηκευτικό χωρο ενός πλοίου του Δαναού στο Περού.
Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι 121 κιλά ναρκωτικών βρέθηκαν στο 3,400-teu Δημήτρης Γ (που κατασκευάστηκε το 2001) στο Ίλο, σύμφωνα με την αστυνομία.
Η έρευνα διεξαχθεί έπειτα απο σχετική πληροφορία.
Το περουβιανό ναυτικό δήλωσε ότι το πλοίο είχε φθάσει στις 13 Σεπτεμβρίου από το Iquique της Χιλή.
Η κοκαΐνη βρέθηκε σε τρεις τσάντες από καμβά και ένα μαύρο χαρτοφύλακα.
Ο Δαναός δήλωσε στην TradeWinds ότι πραγματοποιήθηκε έρευνα από το πλήρωμα, σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας, ειδικά όταν τα πλοία ελλιμενίζονται σε λιμένες που είναι ύποπτοι για διακίνηση ναρκωτικών.
Τα ναρκωτικά βρέθηκαν από το πλήρωμα προσεκτικά κρυμμένα σε ένα κενό χώρο στο κατάστρωμα μεταξύ δύο κάδων. Ο πλοίαρχος έλαβε οδηγίες να ενημερώσει αμέσως τις αρχές, οι οποίες επιβιβάστηκαν στο σκάφος με μια μεγάλη ομάδα από την αστυνομία και εκπαιδευμένους σκύλους.
Πλήρης έρευνα διεξήχθη από τις αρχές, συνοδευόμενες από την επιτροπή ασφαλείας του πληρώματος, εκπρόσωπο της εταιρίας που έφτασε από την Ελλάδα αεροπορικώς και εκπρόσωπους του τοπικού συλλόγου P & I.
Δεν βρέθηκαν άλλα ναρκωτικά.
«Επιπλέον, ο τοπικός εισαγγελέας ανακρίνει τα μέλη του πληρώματος. Η πλήρης διαδικασία ξεκίνησε στις 14 Σεπτεμβρίου και έληξε στις 17 Σεπτεμβρίου», πρόσθεσε (η εταιρια).
«Το πλοίο και το πλήρωμα βρέθηκαν αθώα και απελευθερώθηκαν χωρίς να απαγγελθούν κατηγορίες.
Το πλοίο απέπλευσε στις 15 Σεπτεμβρίου στις 15:00.»
Το σκάφος φαινόταν τη Δευτέρα από τα δεδομένα AIS, να βρίσκεται καθοδών προς το Guayaquil του Ισημερινού.
Το πλήρωμα απαρτίζεται από 16 Ουκρανούς, τρεις Ρώσους και τέσσερις Τανζανους.
Υπότιτλος: Το ελληνικό σκάφος απέπλευσε και πάλι μετά την ανακάλυψη σάκων με ναρκωτικά από το πλήρωμα στο Ilo
Η κοκαΐνη έχει ανακαλυφθηκε σε αποθηκευτικό χωρο ενός πλοίου του Δαναού στο Περού.
Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι 121 κιλά ναρκωτικών βρέθηκαν στο 3,400-teu Δημήτρης Γ (που κατασκευάστηκε το 2001) στο Ίλο, σύμφωνα με την αστυνομία.
Η έρευνα διεξαχθεί έπειτα απο σχετική πληροφορία.
Το περουβιανό ναυτικό δήλωσε ότι το πλοίο είχε φθάσει στις 13 Σεπτεμβρίου από το Iquique της Χιλή.
Η κοκαΐνη βρέθηκε σε τρεις τσάντες από καμβά και ένα μαύρο χαρτοφύλακα.
Ο Δαναός δήλωσε στην TradeWinds ότι πραγματοποιήθηκε έρευνα από το πλήρωμα, σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας, ειδικά όταν τα πλοία ελλιμενίζονται σε λιμένες που είναι ύποπτοι για διακίνηση ναρκωτικών.
Τα ναρκωτικά βρέθηκαν από το πλήρωμα προσεκτικά κρυμμένα σε ένα κενό χώρο στο κατάστρωμα μεταξύ δύο κάδων. Ο πλοίαρχος έλαβε οδηγίες να ενημερώσει αμέσως τις αρχές, οι οποίες επιβιβάστηκαν στο σκάφος με μια μεγάλη ομάδα από την αστυνομία και εκπαιδευμένους σκύλους.
Πλήρης έρευνα διεξήχθη από τις αρχές, συνοδευόμενες από την επιτροπή ασφαλείας του πληρώματος, εκπρόσωπο της εταιρίας που έφτασε από την Ελλάδα αεροπορικώς και εκπρόσωπους του τοπικού συλλόγου P & I.
Δεν βρέθηκαν άλλα ναρκωτικά.
«Επιπλέον, ο τοπικός εισαγγελέας ανακρίνει τα μέλη του πληρώματος. Η πλήρης διαδικασία ξεκίνησε στις 14 Σεπτεμβρίου και έληξε στις 17 Σεπτεμβρίου», πρόσθεσε (η εταιρια).
«Το πλοίο και το πλήρωμα βρέθηκαν αθώα και απελευθερώθηκαν χωρίς να απαγγελθούν κατηγορίες.
Το πλοίο απέπλευσε στις 15 Σεπτεμβρίου στις 15:00.»
Το σκάφος φαινόταν τη Δευτέρα από τα δεδομένα AIS, να βρίσκεται καθοδών προς το Guayaquil του Ισημερινού.
Το πλήρωμα απαρτίζεται από 16 Ουκρανούς, τρεις Ρώσους και τέσσερις Τανζανους.
Όπως φαίνεται από το δημοσίευμα του TradeWinds, η κοκαΐνη ανακαλύφθηκε από το ίδιο του πλήρωμα του πλοίου, το οποίο ειδοποίησε τις περουβιανές αρχές. Ακολούθησε έρευνα στο πλοίο καθώς και ανάκριση όλων των μελών του πληρώματος. Επίσης υπήρξε και δήλωση από την πλοιοκτήτρια εταιρία στο TradeWinds. Το πλήρωμα αφέθηκε ελεύθερο χωρίς να του απαγγελθεί καμιά κατηγορία και το «Dimitris C» συνέχισε το ταξίδι του για το Guayaquil του Ισημερινού στις 17/9, όπως φαίνεται στο AIS data.
Οι διαφορές με τα ελληνικά δημοσιεύματα που επικαλούνται το άρθρο του TradeWinds είναι ολοφάνερες.
Τι αναφέρουν παλιότερα δημοσιεύματα:
Από τις 15 Σεπτεμβρίου, περουβιανά ΜΜΕ, έκαναν αναφορές στο περιστατικό του εντοπισμού από τις αρχές, 121 κιλών κοκαΐνης στο DIMITRIS C. Σε άλλα δημοσιεύματα, εμφανίζονται αναφορές για προβλήματα με τα χαρτιά του πλοίου και την ανεύρεση $ 16,243. Φυσικά το ποσό δεν είναι εξωφρενικό διότι μιλάμε για 23 ναύτες που ήταν το συνολικό πλήρωμα.
Από τις 15 Σεπτεμβρίου, περουβιανά ΜΜΕ, έκαναν αναφορές στο περιστατικό του εντοπισμού από τις αρχές, 121 κιλών κοκαΐνης στο DIMITRIS C. Σε άλλα δημοσιεύματα, εμφανίζονται αναφορές για προβλήματα με τα χαρτιά του πλοίου και την ανεύρεση $ 16,243. Φυσικά το ποσό δεν είναι εξωφρενικό διότι μιλάμε για 23 ναύτες που ήταν το συνολικό πλήρωμα.
Η ανακοίνωση της αστυνομίας από τις 15/9, κάνει λόγο για τον εντοπισμό 121 πακέτων κοκαΐνης και $ 16,243, ύστερα από σχετική πληροφορία, πριν το πλοίο φτάσει στο λιμάνι. Δεν κάνει καμία αναφορά σε προβλήματα με τα έγγραφα του πλοίου.
Το γεγονός πως το πλήρωμα αφέθηκε ελεύθερο και το πλοίο απέπλευσε φανερώνουν σαφώς ότι τόσο η πλοιοκτήτρια εταιρία, όσο και το 23μελές πλήρωμα, δεν φαίνεται να εμπλέκονται στην υπόθεση των ναρκωτικών.
Τελικά για να ενημερωθείς σωστά στην Ελλάδα πρέπει να γίνεις ντετέκτιβ, γιατί πολλές φορές, άλλα γράφουν οι αρχικές πηγές του εξωτερικού, και άλλα αναπαράγονται στα ελληνικά δημοσιεύματα.
Θοδωρής Δανιηλίδης – Θάνος Σ. Επαχτίτης
Τι χρειάζεται κάποιος για να γίνει αστροναύτης στη ΝASA και τι μισθό θα παίρνει;
Η Αμερική προετοιμάζεται για μια νέα εποχή ανθρώπινης διαστημικής παρέμβασης στο σύμπαν –με σχέδια να φτάσει πέρα από το φεγγάρι και ίσως στον Άρη. Ποια είναι όμως τα προσόντα για να γίνει κανείς αστροναύτης στη NASA, τι εκπαίδευση περνά και ποιος είναι ο μισθός του;
Οταν η NASA αναζήτησε μια νέα κατηγορία αστροναυτών, δέχτηκε 18.300 αιτήσεις και εντέλει επιλέχθηκαν μόνο 12 άτομα. Και μάλιστα μόλις πριν από ένα μήνα ολοκλήρωσαν το εξαντλητικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.Ποιες είναι όμως οι προϋποθέσεις για τη θέση εργασίας;Η NASA ορίζει πως οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν πτυχίο πανεπιστημίου σε τομέα επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής ή μαθηματικών. Απαιτείται επίσης μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών ή επαγγελματική πείρα. Όσον αφορά στις φυσικές απαιτήσεις, οι αιτούντες πρέπει να έχουν καλή όραση, ύψος από 1,57 μέχρι 1,91 και καλή αρτηριακή πίεση.Οι υποψήφιοι πρέπει να περάσουν μια δύσκολη δοκιμασία αντοχής και να εντυπωσιάσουν την ομάδα της NASA κατά τη διάρκεια μιας σειράς συνεντεύξεων.
Και μετά τι;Όσοι τελικά γίνουν δεκτοί εισέρχονται σε μια διετή περίοδο «εκπαίδευσης και αξιολόγησης». Μαθαίνουν δεξιότητες που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες αν τελικά επιλεγούν σε πραγματική αποστολή.Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται κολύμπι σε πισίνα φορώντας διαστημική στολή, μαθήματα καταδύσεων, ενώ πρέπει να μάθουν και μερικά ρωσικά, διότι πρέπει να είναι σε θέση να μπορούν να μιλούν με τους κοσμοναύτες στο διαστημικό σταθμό.Ποιος είναι ο μισθός;Κανείς αστροναύτης δεν είναι πλούσιος. Η NASA αναφέρει πως οι ετήσιοι μισθοί για τους υποψήφιους αστροναύτες – που μόλις ξεκινούν τη σταδιοδρομία τους – κυμαίνονται από 66.000 έως 144.000 δολάρια ετησίως. «Το ποσό καθορίζεται από τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και την εμπειρία κάθε ατόμου» εξηγεί η NASA.
Και μετά τι;Όσοι τελικά γίνουν δεκτοί εισέρχονται σε μια διετή περίοδο «εκπαίδευσης και αξιολόγησης». Μαθαίνουν δεξιότητες που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες αν τελικά επιλεγούν σε πραγματική αποστολή.Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται κολύμπι σε πισίνα φορώντας διαστημική στολή, μαθήματα καταδύσεων, ενώ πρέπει να μάθουν και μερικά ρωσικά, διότι πρέπει να είναι σε θέση να μπορούν να μιλούν με τους κοσμοναύτες στο διαστημικό σταθμό.Ποιος είναι ο μισθός;Κανείς αστροναύτης δεν είναι πλούσιος. Η NASA αναφέρει πως οι ετήσιοι μισθοί για τους υποψήφιους αστροναύτες – που μόλις ξεκινούν τη σταδιοδρομία τους – κυμαίνονται από 66.000 έως 144.000 δολάρια ετησίως. «Το ποσό καθορίζεται από τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και την εμπειρία κάθε ατόμου» εξηγεί η NASA._______________________ Πηγή: iefimerida.gr , CNN
«Ένα πράγμα που θεωρώ σαφές είναι ότι δεν πρέπει να αφήσεις τη ζωή σου να σε καθοδηγεί όπου θέλει αυτή. Διαφορετικά, θα καταλήξεις στα σαράντα με το αίσθημα ότι δεν έχεις ζήσει πραγματικά. Τι έχω μάθει εγώ από αυτό; Μάλλον, να ζω το τώρα, έτσι ώστε στα πενήντα να μην μετανιώσω εάν γυρίσω και κοιτάξω το παρελθόν, τότε που ήμουν σαράντα»
― Irvin D. Yalom, Όταν Έκλαψε ο Νίτσε















