Το αλκοόλ καλύτερο
από την άσκηση μετά τα 90!

Απίστευτο και όμως αληθινό:
 Νέα έρευνα έδειξε ότι, μετά τα 90, η κατανάλωση αλκοόλ είναι καλύτερο από την
άσκηση! Η έρευνα, με επικεφαλής την νευρολόγο Claudia Kawas του Πανεπιστημίου
της Καλιφόρνιας, παρακολούθησε 1.700 άτομα, που συμμετείχαν στη μελέτη “90+
Study”: http://www.mind.uci.edu/research-studies/90plus-study.  Η
έρευνα ξεκίνησε το 2003 για να διερευνήσει τις επιπτώσεις των καθημερινών
συνηθειών στη μακροζωία. Οι […]

Περιττό το 20% των συνταγών για αντιβιοτικά!

Η αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών δεν είναι ελληνικό προνόμιο. Αντίστοιχο πρόβλημα έχουν και οι Βρετανοί, καθώς σύμφωνα με νέα έρευνα, τουλάχιστον το 20% των συνταγών αντιβιοτικών στην πρωτοβάθμια φροντίδα είναι περιττό!
Η έρευνα έγινε για λογαριασμό της υπηρεσίας Public Health England (PHE) και δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Journal of Antimicrobial Chemotherapy. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η πλειοψηφία των συνταγών για αντιβιοτικά στην πρωτοβάθμια περίθαλψη ήταν για λοιμώξεις του αναπνευστικού και του ουροποιητικού συστήματος, αλλά σε σχεδόν για το ένα τρίτο αυτών δεν τεκμηριώνεται κλινικός λόγος!
Η έρευνα κατέδειξε επίσης σημαντική διακύμανση στα ποσοστά συνταγογράφησης αντιβιοτικών μεταξύ των διαφόρων οικογενειακών γιατρών και ότι, για τις περισσότερες περιπτώσεις, πολύ υψηλά ποσοστά ιατρικών επισκέψεων στον οικογενειακό γιατρό οδήγησαν σε συνταγογράφηση αντιβιοτικών από ό, τι θεωρείται κατάλληλο.
Έτσι, π.χ. τα ευρήματα έδειξαν ότι ένα αντιβιοτικό συνταγογραφήθηκε στο 41% στις περιπτώσεις για οξύ βήχα χωρίς άλλες επιπλοκές, όταν οι εμπειρογνώμονες συνιστούν μόνο στο 10% των ανάλογων περιπτώσεων.
Παρόμοια κατάσταση παρατηρήθηκε για τη βρογχίτιδα (πραγματική: 82% έναντι ιδανική: 13%), πονόλαιμο (πραγματική: 59% έναντι ιδανικού: 13%), ρινοκολπίτιδα σε ασθενείς ηλικίας 2 ετών και 18 ετών (πραγματική: 92% έναντι ιδανικού: 17%).
“Η χρήση αντιβιοτικών, ενώ δεν χρειάζεται, απειλεί τη μακροπρόθεσμη αποτελεσματικότητά τους και όλοι έχουμε ένα ρόλο να παίξουμε για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουν να μας βοηθούν”, δήλωσε ο καθηγητής Paul Cosford, ιατρικός διευθυντής της Public Health England.
H καθηγητήτρια Helen Stokes-Lampard, πρόεδρος του Βασιλικού Κολλεγίου των Οικογενειακών Ιατρών, δήλωσε ότι τα στοιχεία «είναι εξαιρετικά απογοητευτικά» αλλά προειδοποίησε επίσης να μην χρησιμοποιηθούν «ως δικαιολογία για την κριτική στους γιατρούς, που εργάζονται σκληρότερα για να μειώσουν τη συνταγογράφηση αντιβιοτικών. τις πιέσεις του φόρτου εργασίας και την έλλειψη προσωπικού».
«Αν οι οικογενειακοί γιατροί συνταγογραφούν αντιβιοτικά, είναι επειδή, κατά την άποψη τους, είναι η πιο κατάλληλη διαθέσιμη θεραπεία, δεδομένων των συνθηκών των ασθενών που βρίσκονται μπροστά μας. Παρόλα αυτά, εξακολουθούμε να δεχόμαστε σημαντική πίεση από ορισμένους ασθενείς που πρέπει να καταλάβουν ότι τα αντιβιοτικά δεν είναι πανάκεια. Η μικροβιακή αντοχή αποτελεί πλέον μια σημαντική παγκόσμια απειλή για την υγεία και η ευθύνη για την αντιμετώπιση αυτού δεν βρίσκεται μόνο στην πόρτα των γιατρών – ολόκληρη η κοινωνία πρέπει να διαδραματίσει το ρόλο της», τόνισε.
Ο υπουργός Υγείας Jeremy Hunt υπογράμμισε ότι η Βρετανία είναι πρωτοπόρος κατά της μικροβιακής αντοχής, έχοντας επενδύσει 615 εκατ. λίρες στερλίνας για έρευνα, ανάπτυξη και επιτήρηση και έχοντας μειώσει τον συνολικό αριθμό συνταγών για αντιβιοτικά κατά 5%. Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου έχει θέσει ως στόχο τη μείωση της ακατάλληλης χορήγησης αντιβιοτικών κατά 50% έως το 2020

Οι σημαντικοί άνθρωποι, έρχονται στη ζωή σου με 3 τρόπους

Η ζωή και το μαγικό μυστήριο συγχρονικότητας.
Οι σημαντικοί άνθρωποι, έρχονται στη ζωή σου με τρεις τρόπους.
Αν ποτέ κάνεις μάθημα σεναρίου, θα μάθεις για τους ρόλους-καταλύτες. Είναι οι άνθρωποι που έρχονται στην πλοκή, που εμφανίζονται για ελάχιστα λεπτά και που αλλάζουν τη ζωή του ήρωα και την πορεία του έργου. Σίγουρα αν ψάξεις και στη δική σου ιστορία, θα βρεις τους ανθρώπους που σε επηρέασαν βαθιά και που άλλαξαν τη ζωή σου. Σε γενικές γραμμές, αυτοί οι άνθρωποι εμφανίζονται με τρεις διαφορετικούς τρόπους αλλά με έναν σκοπό: Να ζήσεις τη ζωή σου όπως σου αξίζει.
Πάντως, όπως λέγαμε κι εδώ στις «Αδελφές ψυχές και στον τρόπο που εμφανίζονται στη ζωή σου», λίγοι είναι οι άνθρωποι που έρχονται στη ζωή μας για να μείνουν για πάντα. Πολλές φορές έρχονται για να εκπληρώσουν κάποιο σκοπό και εξαφανίζονται.
Μπορείς να κάνεις ένα γρήγορο πέρασμα από τη ζωή σου και να καταλάβεις ποιος ήταν η αφορμή για τις μεγαλύτερες αλλαγές και τις πιο σημαντικές αποφάσεις σου. Μετά αναλογίσου τον δικό σου ρόλο στις ζωές των ανθρώπων μέχρι τώρα.
Για ποιους ήσουν το… ξυπνητήρι, για ποιους ο καταλύτης και για ποιους ο… αιώνιος;
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΥΠΝΙΖΟΥΝ
Είναι από τους ανθρώπους που έρχονται για να μείνουν στη ζωή σου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πολλές φορές δε θυμάσαι καν την πρώτη φορά που τους είδες. Ή πολύ πιθανό, την πρώτη φορά που γνωριστήκατε να σας κατέκλυσε η αίσθηση της απόλυτης οικειότητας. Το “Είναι σαν να ξέρω χρόνια”, είναι η πιο συνηθισμένη ατάκα σε αυτές τις περιπτώσεις. Είναι οι άνθρωποι που σου διδάσκουν πώς είναι να ζεις, να σκέφτεσαι, να αγαπάς, αν αποδέχεσαι και να ελευθερώνεις.
Αν πιστεύεις στα συμβόλαια της ψυχής, είναι πολύ πιθανό με αυτούς τους ανθρώπους να έχετε συμφωνήσει τη γήινη συνάντηση σας για να κάνετε το ταξίδι της ζωής παρέα και να πάρετε πολύτιμα, ήπια αλλά και επώδυνα, μαθήματα. Γονείς, φίλοι, δάσκαλοι, σύντροφοι, παιδιά ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Μαζί τους έρχονται στιγμές που τα καμπανάκια της αφύπνισης γίνονται… καμπάνες που είναι αδύνατον να τις αγνοήσεις. Είναι οι άνθρωποι με τους οποίους πετυχαίνετε παρέα στόχους ζωής.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ
Πολλές φορές, καθώς προχωράς στη ζωή σου ξεχνάς ποιος πραγματικά είσαι, για ποιο λόγο και για ποιο σκοπό ήρθες σε αυτή τη ζωή. Ενώ είσαι ένα πλάσμα γεμάτο αγάπη, δημιουργικότητα και ικανότητες μπλέκεσαι με τα καθημερινά, τη ρουτίνα ή με επιβλαβείς ασχολίες και ξεχνάς αυτό για το οποίο ήρθες και που θα σε κάνει ευτυχισμένο. Έτσι λοιπόν, έρχονται στη ζωή σου συγκεκριμένοι άνθρωποι για να σε… ξυπνήσουν. Έρχονται με φόρα για να σου δείξουν ποιος είσαι. Κι αν έχεις λοξοδρομήσει για να σε βάλουν στο δρόμο σου και πάλι.
Αυτό κάποιες φορές γίνεται με ήπιο τρόπο και κάποιες άλλες με τρόπο που θα σε ταράξει και θα σε ξεβολέψει. Ο διευθυντής που σε απολύει, σύντροφοι που σε χωρίζουν, το παιδί που κάνεις, η φίλη που κυνηγάει το όνειρο της ενώ εσύ όχι, όλοι έρχονται στη ζωή σου, όχι τυχαία αλλά, για να σου θυμίσουν ποιος είσαι. Όσο πιο πολύ έχεις ξεχάσει το ποιος είσαι, τόσο πιο “δυνατή” ίσως και επίπονη θα είναι η εμπειρία που θα ζήσεις για να επανέλθεις στο δρόμο σου.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ
Για να παίξει κάποιος έναν σημαντικό ρόλο στη ζωή σου, δε χρειάζεται να μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα ή για πάντα. Πόσα παιδιά δε γεννήθηκαν μετά από μια τυχαία συνεύρεση και πόσοι άνθρωποι δεν έχασαν τη ζωή τους μετά από ένα ατύχημα με έναν άγνωστο; Δε χρειάζεται να συμβεί κάτι τόσο ακραίο, αλλά με την υπερβολή γίνεται πιο κατανοητός ο ρόλος αυτής της κατηγορίας ανθρώπων.
Για παράδειγμα, μια συζήτηση που άκουσες, ένα βιβλίο που αγάπησες, ένα άρθρο που διάβασες, η έκφραση ενός αστέγου, η ιστορία ενός αγνώστου, η εμπειρία ενός συναδέλφου, ο θάνατος ενός σταρ να σε έκαναν να δις τη ζωή διαφορετικά και να πήρες αποφάσεις που σε έκαναν διαφορετικό άνθρωπο. Πολλές φορές, οι άνθρωποι-καταλύτες δεν έχουν ιδέα για την επίδραση που είχαν στη ζωή σου. Σκέψου όμως πόσο έχει ισχύσει και το αντίθετο. Πόσο με τις λέξεις, τη ζωή και τις εμπειρίες σου έχεις επηρεάσει ανθρώπους χωρίς να το έχεις καταλάβει. Κάνε το καλό και το καλό θα βρει το δρόμο πίσω σε εσένα και σε αυτή την περίπτωση.
Η μείζον και η ελάσσον αντιπολίτευση επιτελεί αποτελεσματικά το έργο που το Σύνταγμα μας επιτάσσει ;
Φυσικά και όχι
Πέρασαν σχεδόν τρία χρόνια για να καταλάβουν ότι στο μνημονιακό νόμο που σχεδόν όλοι ψήφισαν είχε παρεισφρήσει και μια διαταξουλα που έδινε το δικαίωμα στους αναξιοπαθούντες υπουργούς μας να εισπράτουν κάποιο επίδομα ….
Πόσες άλλες διαταξεις έντεχνα καμουφλαρισμένες έχουν περάσει νύχτα στα λεγόμενα νομοσχέδια σκούπα και η αντιπολίτευση μας δεν έχει εντοπίσει όπως είναι υποχρεωμένη …….

Αιχμηρός

Μετά την υπουργοποιήση του Φώτη του Μπολσεβίκου οι γείτονες μας εκλιπαρούν τον οίκτο του !!!
Αιχμηρός

«Έπεσε» το twitter για τον υπασπιστή του Καμμένου, Φώτη Κουβέλη (εικόνες)

Φεβρουάριος 28, 2018
Χαμό προκάλεσε στο twitter η τοποθέτηση του Φώτη Κουβέλη στη θέση του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας.
Με αιχμηρά και χιουμοριστικά σχόλια αλλά χιουμοριστικές εικόνες  σχολιάζουν οι χρήστες του twitter την απόφαση του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, να τοποθετήσει στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, κάτω από τον υπουργό Πάνο Καμμένο, τον Φώτη Κουβέλη.

Πόσο μας κοστίζει ενας βουλευτής: Αναλυτικά η βουλευτική αποζημίωση και πόσα δίνει στο κόμμα [έγγραφα] 

Ο σάλος που ξέσπασε γύρω από το επίδομα ενοικίου για τους εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς έφερε στη επιφάνεια και στη δημόσια συζήτηση για ακόμα μια φόρα τις αμοιβές ή πιο σωστά την αποζημίωση των βουλευτών και τα διάφορα προνόμια που απολαμβάνουν. 
Το iefimerida παρουσιάζει σήμερα τις πραγματικές απολαβές των βουλευτών που όπως θα δείτε , με βάση το εκκαθαριστικό μηνιαίο αποδεικτικό που λαμβάνουν από την Βουλή, αλλά και τη «φορολόγηση» στην οποία υπόκειται η βουλευτική αποζημίωση διαφέρουν ριζικά ανάλογα με το  κόμμα στο οποίο ανήκει ο καθένας.
Αυτό που δεν είναι ευρέως γνωστό είναι το γεγονός ότι όλα τα κόμματα κρατούν σε μηνιαία βάση ένα μεγάλο ποσό από την αποζημίωση που λαμβάνει κάθε βουλευτής. 
Πόσα χρήματα δίνουν οι βουλευτές στα κόμματά τους το μήνα
Με βάση τα επίσημα στοιχεία:
  • Ο κάθε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ καταθέτει  στο κόμμα  2150 ευρώ το μήνα. 
  • Ο κάθε βουλευτής της ΝΔ δίνει 770 ευρώ. 
  • Ο κάθε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ 867 ευρώ. 
  • Οι βουλευτές του Ποταμιού 1.500 ευρώ ο καθένας. 
  • Οι βουλευτές της Ένωσης Κεντρώων δίνουν 1.000 ευρώ μηνιαίως. 
  • Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής 2.200 ευρώ. 
  • Τα λιγότερα χρήματα δίνουν υπέρ του κόμματος οι βουλευτές των ΑΝΕΛ, 480 ευρώ το μήνα.
  • Το ΚΚΕ παίρνει ολόκληρη τη βουλευτική αποζημίωση και δίνει στους βουλευτές του 800 με 900 ευρώ το μήνα. 
Αναλυτικά η βουλευτική αποζημίωση
Η μηνιαία βουλευτική αποζημίωση για έναν βουλευτή με βάση το εκκαθαριστικό σημείωμα του 2018 είναι στα 5135 ευρώ

Σε αυτό το ποσό  προστίθενται τα έξοδα κίνησης που είναι από 291 έως 389 ευρώ, τα ταχυδρομικά τέλη 909 ευρώ και το επίδομα οργάνωσης γραφείου που φτάνει από 664 έως 831 ευρώ

Ξεχωριστή είναι η αμοιβή για συμμετοχή στις επιτροπές που είναι 75 ευρώ τη συνεδρίαση ποσό, το οποίο φορολογείται.

Αφαιρώντας το ποσό που κρατάει το κόμμα αλλά και τις διάφορες εισφορές, το καθαρό πληρωτέο ποσό το μήνα για έναν βουλευτή μπορεί να φτάσει στα 4.075 ευρώ ή στα 4.972 ανάλογα και με τις εισφορές που πληρώνει. 
Τα εκκαθαριστικά των βουλευτών
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν παρατίθενται δυο εκκαθαριστικά ενός βουλευτή Αθήνας που παίρνει 4.075 ευρώ και ενός βουλευτή περιφέρειας που παίρνει 4.972 ευρώ.
Eggrafo -vouli2
Κάνοντας τις προσθαφαιρέσεις με βάσεις και τις διαφορετικές  κρατήσει που κάνει το κάθε κόμμα στους βουλευτές του μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι υπάρχουν βουλευτές που στο τέλος του μήνα παίρνουν συνολικά από 4.972 ευρώ που είναι από τα υψηλότερα ποσά έως 800 ευρώ το μήνα  που είναι το χαμηλότερο ποσό.
Για τους βουλευτές της επαρχίας στο ποσό αυτό προστίθεται και το επίδομα ενοικίου που είναι 1.000 ευρώ εφόσον νοικιάζουν διαμέρισμα ή 1.200 ευρώ εφόσον μένουν σε ξενοδοχείο. 


Πηγή:iefimerida.gr 


Κέρδος online   28/2/2018 14:26
Taking Their Toll
“Κάθε χέρι που απλώνεται στο σύντροφο κόβεται.” Οι αναρχικοί που “στέκονται αλληλέγγυοι” στον “σύντροφο” Κωνσταντίνο Γιαγτζόγλου, εκείνον που κατηγορείται ότι έστειλε το τρομοδέμα που παραλίγο να κοστίσει στον Λουκά Παπαδήμο τη ζωή του, δηλώνουν έτοιμοι να βγουν “βίαια μπροστά, με κάθε κόστος, σπάζοντας ό,τι σπάζεται και καίγοντας ό,τι καίγεται” και προειδοποιούν ότι θα ισοπεδώσουν τα πάντα, αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημα του φυλακισμένου για άμεση μεταγωγή του στον Κορυδαλλό. 
Ο απολογισμός της… αλληλεγγύης; Μετά την επίθεση με χειροβομβίδα στο αστυνομικό τμήμα Καισαριανής, επιθέσεις και ζημιές τα τελευταία εικοσιτετράωρα σε καταστήματα της Έρμου στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στην Πάτρα. Ακόμη και στα γραφεία της εφημερίδας Αυγής έφτασε η χάρη των αντιεξουσιαστών, συντελώντας στην αίσθηση ότι ζούμε πια σε ανοχύρωτες πόλεις
Κυβερνητικό κλιμάκιο στο πρωθυπουργικό αεροπλάνο. Αν ζήσεις μία φορά τη χλιδή,
 δύσκολα την αποχωρίζεσαι. Τουλάχιστον μη λες ψέματα στα κορόιδα που σε ακούνε |

Η πολυτέλεια της αρπαχτής

Κώστας ΓιαννακίδηςΚώστας Γιαννακίδης 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018, 10:41 
Η Ελλάδα πρέπει να είναι η μοναδική χώρα του δυτικού κόσμου όπου μία
μεταβολή στην πολιτική ζωή τύπων όπως ο Κουρουμπλής ή ο Πολάκης θα προκαλέσει διακοπή του τηλεοπτικού προγράμματος, έκτακτο δελτίο ειδήσεων
 και εκτενείς πολιτικές αναλύσεις.
Στην πατρίδα μας οι ανασχηματισμοί προκαλούν τεράστια πολιτική και
επικοινωνιακή διέγερση, σε βαθμό που κάθεσαι και απορείς ποιος μπορεί να ασχολείται με τον επόμενο σταθμό του Τέρενς Κουίκ. Πολιτικό σταθμό. Οι ταξιδιωτικοί σταθμοί του υφυπουργού Εξωτερικών εναλλάσσονται σχεδόν καθημερινά, ίσως στην καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία που είχε ποτέ Ελληνας.
Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Είναι προφανές. Ο Τύπος, ως κομμάτι του συστήματος, ηλεκτρίζεται όταν αλλάζουν χέρια τα κυβερνητικά βιλαέτια.
Κόσμος πάει και έρχεται, καλοβαλμένες γραμματείς ανοίγουν και κλείνουν
κουτιά, μπιστικοί βολεύονται ή πρέπει να ψάξουν για δουλειά. Και μετά είναι
και η τρέχουσα πολιτική συγκυρία. Το κυβερνητικό σχήμα που θα μας προκύψει τώρα, θα είναι και το τελευταίο του Αλέξη Τσίπρα. Στα μέλη του χορηγείται μία τεράστια αβάντα. Είναι άλλο να πηγαίνεις στις εκλογές ως υπουργός και άλλο
ως απλός βουλευτής. Ο υπουργός θα βάλει το κράτος να δουλέψει για την επανεκλογή του.
Δυστυχώς έτσι παίζεται το παιχνίδι και αυτός είναι ένας βασικός λόγος που δεν επιτρέπει την ένταξη εξωκοινοβουλευτικών στο εκάστοτε κυβερνητικό σχήμα. Η πρώτη προτεραιότητα δεν είναι στη βελτίωση του κράτους, αλλά στη λαφυραγώγηση της εξουσίας. Βλέπεις, ας πούμε, τον Πολάκη και απορείς
 αν αυτός είναι ο καταλληλότερος άνθρωπος στη χώρα για να διαχειριστεί
ευαίσθητα θέματα Υγείας. Ξέρεις ότι στη θέση του θα μπορούσαν να
βρίσκονται
πολύ πιο ικανοί και επαρκείς άνθρωποι. Ομως το χαρτοφυλάκιο του
 υπουργού αγοράστηκε με τα ψηφαλάκια των Χανίων.
Ε, μετά όλοι γνωρίζουν ότι η ανάληψη χαρτοφυλακίου μπορεί να είναι
 για κάποιους η ευκαιρία της ζωής τους ή, τέλος πάντων, μία περίοδος 
κατά την οποία δύνανται να ζουν εις βάρος των κορόιδων. Από τον Πρωθυπουργό ως το τελευταίο τρολ προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι
άλλο τα 23 χιλιάρικα της Ράνιας και άλλο τα 23 δισ. του φαρμάκου.
Ο πανικός τους γελοιοποιεί. Και καλά τα τρολ, είναι δουλειά τους. Οι άλλοι
που τα λένε και επωνύμως; Λησμονούν δε ότι οι καλύτεροι φίλοι του φαρμακοβιομήχανου ήταν οι ίδιοι, μαζί με την κυβέρνηση Καραμανλή,
φυσικά.
Πάμε, λοιπόν, στο 2015. Ήταν πρωί του Αυγούστου, κοντά στη ροδαυγή,
όταν το γελαστό παιδί έφερε το μνημόνιο του προς επικύρωση. Στα υπουργικά έδρανα ήταν ο Δημήτρης Μάρδας, εξωκοινοβουλευτικός υπουργός
 Οικονομικών. Λίγους μήνες πριν, είχε βγάλει στο εξωτερικό 90.000 ευρώ.
Ήταν, όπως είπε, για τις σπουδές που θα έκανε στο μέλλον η κόρη του.
Είδατε αν έχει πρόνοιες ο γονιός; Ευτυχώς που δεν είχε και παιδί να
 παντρέψει. Ο Μάρδας πέρασε τη διάταξη για το επίδομα ενοικίου,
η οποία θα ήταν και σωστή αν έθετε και άλλα κριτήρια, εισοδηματικά και
 γεωγραφικά. Το ήξερε ο Τσίπρας; Ακόμα και αν δεν το ήξερε, κάτι θα
 άκουσε μετά. Εκείνη τη στιγμή ο Τσίπρας κλάδευε συντάξεις.
Είχε όμως και άλλα να κάνει, όπως:
Να πουλήσει ένα από τα τρία πρωθυπουργικά αεροπλάνα. Ηταν από τις
πρώτες του εξαγγελίες. Δεν πούλησε κανένα, προφανώς γιατί δεν τους έφταναν, ειδικά με τις απαιτήσεις του κυβερνητικού του εταίρου, αλλά και του ιδίου του Πρωθυπουργού για ταξίδια επαναστατικής χαράς στην Κούβα και
οικογενειακής στο Παρίσι.
Να μειώσει δραστικά τον αριθμό των κυβερνητικών αυτοκινήτων. Θα πουλούσαν, έλεγαν, τα θωρακισμένα. Τελικά τους αλλάζουν και λάστιχα που κοστίζουν δύο χιλιάρικα έκαστο.
Να αξιοποιήσει την κρατική περιουσία και να περικόψει το κόστος ενοικίων
που πληρώνουν υπουργεία και υπηρεσίες. Αξίζει να μας φέρει στη Βουλή μία
έκθεση πεπραγμένων.
Να μειώσει τον αριθμό των μετακλητών, να καταργήσει γραμματείες και να
κάνει πιο ευέλικτο το κράτος. Εκανε ακριβώς το αντίθετο, διορίζοντας
 συντρόφους και ξαδέρφους κολλητών, φορτώνοντας τη διοίκηση με προσωπικό ανεπαρκώς καταρτισμένο -Καρανίκες παντού.
Τα στελέχη της ελληνικής παρουσίας στις Βρυξέλλες, στο Κοινοβούλιο και στην Επιτροπή, έχουν να το λένε: οι του ΣΥΡΙΖΑ απολαμβάνουν (και απαιτούν) τη χλιδή περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον στο παρελθόν. Ενα παλαιό,
 έμπειρο στέλεχος, μου έχει πει: «στην αρχή νομίζαμε ότι η απαίτηση τους για 
ακόμα καλύτερους χώρους, παροχές και service, είχε έναν συμβολισμό, μία 
διάθεση επιβολής, καθώς ήθελαν να μας δείξουν ότι ήρθαν για να μείνουν. 
Γρήγορα καταλάβαμε ότι το απολαμβάνουν…»
Λογικό και ανθρώπινο. Όσο και αν είσαι φτιαγμένος από άλλο υλικό, όταν
βρίσκεσαι από την Κουμουνδούρου σε σουίτα, χωρίς να σε απασχολούν
 τα έξοδα του room service, θα το απολαύσεις. Ισως δε, στον αξιακό σου κώδικα, να θεωρείς ότι το δικαιούσαι αφού κατάφερες και το κέρδισες. Και είσαι τόσο
large που χορηγείς και στους συνοδούς το δικαίωμα διαμονής σε πεντάστερο.
 Εσύ πληρώνεις; Οχι, ο φορολογούμενος. Οταν, όμως, κουνάς το δάχτυλο,
 προς αντιπάλους και, κυρίως, προς τα κορόιδα από κάτω, κάποια στιγμή η
ψεύτικη οργή θα επιστρέψει πάνω σου ως εξευτελισμός.
Γιατί μέσα σε όλα αυτά, μέσα στον δίσκο με τον σολομό ή στο χιλιάρικο που
έπαιρνε ο Μάρδας και στο πενηντάρικο (!) που έπαιρνε ο Σγουρίδης, υπάρχει ακριβώς το ίδιο υλικό: η αντίληψη της αρπαχτής. Η θέα του μπουφέ που σε
λίγο θα εξαφανιστεί.
Από το fb και την φωνή των δερβενοχωρίων διαβάσαμε τον πιο κάτω :

Επικίνδυνος Αλβανός στα Δερβενοχώρια ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Πρόκειται για ένα θρασύτατο πλάσμα που ήρθε τρισάθλιο,πεινασμένο και παράνομο από κάποιο κατσικοχώρι της Αλβανίας και ντροπιάζει με τη συμπεριφορά και τα έργα του τους οικογενειάρχες μετανάστες της γείτονος χώρας που ζουν στα μέρη μας. Αυτό το πλάσμα είναι το μεγαλύτερο κλεφτρόνι που κυκλοφορεί στο Δήμο μας και εκτός από αυτό παρενοχλεί σεξουαλικά όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας και με διάφορους τρόπους (ήδη ενημερώθηκε ο εισαγγελέας Θήβας για τα στοιχεία και τη δράση του, καθώς και για τα υποχείριά του). Ενώ είναι μεγάλης ηλικίας (22 έως 25), δηλώνει όσο θέλει αφού δεν έχει χαρτιά και χρεώνει το ελληνικό κράτος και τους Έλληνες φορολογούμενους για να πάει καθημερινά… σχολείο!!!! Πόσα χρόνια πάει σχολείο ο Αλβανός; Γιατί δεν το ελέγχει κανείς; Επιπλέον, έχει βρει κανα δυο ελληνόπουλα χαμηλού πνευματικού κλπ επιπέδου και τα χρησιμοποιεί ως ”νεροκουβαλητές” για τις βρωμιές του. Η κοινωνία μας, αντί να ξεσηκωθεί και να τον διώξει από τα χωριά μας, αδιαφορεί και τον αφήνει να περιφέρεται ανάμεσά μας, κάνοντας διαρρήξεις, παρενοχλώντας κορίτσια και γυναίκες και κυκλοφορώντας με μια σακαράκα χωρίς πινακίδες με ιλιγγιώδη ταχύτητα και αλβανικά καψουροτράγουδα στη διαπασών!
Σύμφωνα με ανεξακρίβωτες ακόμα πληροφορίες, δίνει πληροφορίες και φέρνει σπείρα  Αλβανών στα χωριά μας που έχουν ρημάξει τις τελευταίες μέρες όλα τα σπίτια. Το σπίτι της γράφουσσας που διερρήχθη την περασμένη Τετάρτη, διαθέτει κάμερες και το υλικό θα δοθεί στον εισαγγελέα…

27/2/18

Αφησε άφωνη την Τρίπολη και τους υπουργούς ο

 Γιάννης Λαρσινός…!!!!

Tίποτα δεν είναι τυχαίο.
Κανείς δεν μπορεί να φτάσει στην κορυφή αν δεν έχει υποδομή, δεν έχει γνώσεις και 
πάνω απο όλα κανείς δεν φτάνει στην κορυφή, αν δεν έχει απόψεις, αναγνωρισμένο ήθος
 και αξίες.
Ο σημαντικότερος επιχειρηματίας στην Πελοπόννησο Γιάννης Λαρσινός με λίγες κουβέντες 
σήμερα το πρωί στην Τρίπολη, είπε απλές αλήθειες που δεν μπόρεσαν να απαντήσουν 
ακόμα και οι παρευρισκόμενοι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ.
Μίλησε απλά και  απέδειξε ότι δεν βρίσκετε τυχαία στην κορυφή της συνείδησης των
 Πελοποννησίων.
Μιλώντας στη διάρκεια της θεματικής ενότητας Υποδομές, Ψηφιακά Δίκτυα και Μεταφορές,
 ο κ. Λαρσινός εστίασε στα πλεονεκτήματα της Πελοποννήσου, χαρακτηρίζοντάς τη ως
 «αδαμαντωρυχείο», ενώ ιδιαίτερη μνεία έγινε και στις καθημερινές άοκνες προσπάθειες
 των επιχειρηματιών προκειμένου να σταθούν όρθιοι σε μία δύσκολη περίοδο.
 «Είστε τα αποβατικά μας, φτιάξτε μας τους δρόμους και αφήστε εμάς τους
 επιχειρηματίες να ξανασηκώσουμε ψηλά την Ελλάδα”, σημείωσε ο κ. Λαρσινός 
απευθυνόμενος στους υπουργούς, ενώ συνεχάρη τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό 
τομέα και μέρος του δημοσίου ως τους πιο σκληρά εργαζόμενους Ευρωπαίους.
Είναι κρίμα που ο Γιάννης Λαρσινός δεν ασχολήθηκε ποτέ με την πολιτική ή έστω
 την πόλη του.
Είναι κρίμα γιατί τα χρόνια περνούν και κανείς άλλος δεν θέλει να κάνει το άλμα
 στο μέλλον…
Είναι κρίμα για την κοινωνία μας….!
Ενας επιχειρηματίας που έχει 250 εργαζόμενους Πελοποννήσιους..
Που δεν απέλυσε κανένα στα χρόνια της κρίσης..
Που υποθήκευσε όλη την περιουσία του  για να κρατήσει όρθιο τον όμιλο
Και που δεν έκλεισε ποτέ την πόρτα σε κανένα που τον είχε ανάγκη…
Αυτος είναι ο Κορίνθιος Γιάννης Λαρσινός….!