ΓΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΑ

Δύο γριούλες για βοσκή
βγάλανε τα ζωντανά τους
αντάμωσαν κι αρχίσανε
να λεν’ τα βάσανα τους.
Σε φτύνω να μη βασκαθείς
για πες μου τι μαντάτα.
Οι γίδες απορίξανε
και στέρεψαν τα πράτα.(πρόβατα).
Φτάνει να είσαι συ καλά
και άσε τις μαρτίνες
γιατί εγώ παιδεύομαι
εδώ και τόσους μήνες.
Μου κόβονται τα πόδια μου
πονάει το ΑΙΣΧΕΙΟ
και τα παιδιά με πήρανε
για το νοσοκομείο.
Μου κάνανε ΥΠΕΡΟΧΟ
και δεν μου βρήκαν κάτι
και στο ΨΙΘΥΡΟΓΡΑΦΗΜΑ
με βρήκαν αεράτη.
Δε φτάνει που πονώ πολύ
και ποιος να με πιστέψει
με κόλλησε μια ΓΕΙΩΣΗ
που μ’εχει σακατέψει.
Και είναι και ΚΟΛΑΣΤΙΚΗ
γι’ αυτό καημένη Ζήσω
μη με ζυγώνεις και πολύ
μπορεί να σε κολλήσω.
Μη σκιάζεσαι για μένανε
καημένη Θανασιά
δεν με κολλάει τίποτα
έχω ΑΝΟΗΣΙΑ.

Βαγγέλης ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Εφημερίδα “ΤΕΡΨΙΘΕΑ”

Ορεινής Ναυπακτίας.

 

Αν αισθάνεστε πως έχετε απορριφθεί στην ζωή, ήρθε η ώρα για μια αλλαγή στον τρόπο σκέψης σας. Κανείς δεν απορρίπτει πραγματικά κάποιον άλλον. Αντιθέτως, όλοι προχωρούν μπροστά και αυτοί που νιώθουν πως έχουν απορριφθεί είναι απλώς αυτοί που έχουν μείνει πίσω.

Όλος ο πολιτισμός, όλες οι αντιδράσεις είναι αυτο-κατανοήσεις. Αυτό το οποίο συμβαίνει τώρα, είναι τρόποι που μας καταλαβαίνουμε, όχι γεγονότα που συμβαίνουν. Η επιδημία, αν συμβεί ας πούμε στα ζώα, θα πεθάνουν όλα αδιαμαρτύρητα. Το ίδιο θα συμβεί και στα βρέφη. Ο άνθρωπος όμως είναι το μόνο ζώο που έχει σχέση με τον εαυτό του. Και επομένως το πρόβλημα του θανάτου δεν είναι θέμα αθανασίας, είναι κυριότητος που μπορείς να πετύχεις απέναντι στον χρόνο, δηλαδή δυνατότητα πρωτοβουλίας, δυνατότητας καινούργιου χρόνου. Αρκεί να μην εμπιστευόμαστε απολύτως τις δυνατότητες της γνώσης αλλά να προχωράμε στην ανάγκη κατανοήσεως. Άλλες οι δυνατότητες, άλλη η κατανόηση. Μόνο με δυνατότητες βουτάμε σε ένα γκρεμό! Η κατανόηση θα μας σταματήσει. Άρα σκεφτείτε τον Σοφοκλή, σκεφτείτε το Θουκυδίδη, σκεφτείτε με όρους κατανοήσεως όχι με όρους αντιδράσεως. Η αντίδραση χωρίς κατανόηση μπορεί να είναι και ολέθρια.

 

ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΑΜΦΟΣ