Καλά Χριστούγεννα με τον τρόπο του Παπαδιαμάντη.

“Μένουμε διαιτώμενοι εις την οικίαν μας, στραβοπατούντες από δωμάτιον εις δωμάτιον,

ως ποταμιαία καβούρια,αλιβάνιστοι,ακοινώνητοι,

με την ελπίδα ότι σύντομα θα ανθρωπέψουμε και

πάλι”.

Έτσι είχε ευχηθεί ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης για κάποια άλλα Χριστούγεννα,όταν είχε ενσκήψει ο λοιμός του 1853. Από Δήμητρα Γαϊτάνη-Συρεγγέλα

Ηγέτης είναι αυτός που οδηγεί τους ανθρώπους εκεί που θέλουν να πάνε. Μεγάλος ηγέτης είναι αυτός που τους οδηγεί εκεί που δεν είχαν ποτέ φανταστεί ότι θα ήθελαν να πάνε.