Τι άλλο θα μου συμβεί (διήγημα)


Τι άλλο θα μου συμβεί..

 

-Τι άλλο θα μου συμβεί σήμερα- ψέλλισε ο Νίκος ο συνάδελφος μου, που εργάζεται στο διπλανό γραφείο.
-Τι έπαθες ρε Νικόλα, τι σου συμβαίνει; του απαντώ.
-Άστα ρε φίλε από το πρωί όλα στραβά και ανάποδα … με το που ξύπνησα η γυναίκα μου άρχισε τη γκρίνια. Θυμήθηκε πρωί πρωί όλα τα παράπονα του έγγαμου βίου μας.

Η αφορμή; δεν σηκώθηκα ούτε μια φορά το βράδυ για να δω την Αννούλα που ήταν άρρωστη.
Τι μου έσυρε δεν μπορείς να φανταστείς, ακόμη και ότι πριν τρία χρόνια δεν τηλεφώνησα στη μάνα της, για τα χρόνια πολλά στα γενέθλια της.
Βγαίνοντας από το σπίτι συναντώ τον Γρηγόρη, το γείτονα μου , του λέω στα πεταχτά μια καλημέρα και μου απαντά:
-που την είδες την καλημέρα ρε Νίκο;
Δεν του απαντώ και προχωρώ, με αρπάζει από το ώμο και μου λέει, «απάντησε μου, που την είδες την καλημέρα;»
«Εντάξει ρε γείτονα, κακή μέρα είναι ..άσε με να πάω στην δουλειά μου». Του ξεφεύγω και προσπαθώ να ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο μου. Και τι βλέπω ρε Γιώργω! την πόρτα τρακαρισμένη και ακούω από πίσω την φωνή του γείτονα, «Νίκο σε είχα προειδοποιήσει …. δεν είναι καλή η μέρα σήμερα!»
Φτάνω στο γραφείο και με παίρνει τηλέφωνο ο Ιωακειμίδης και ακυρώνει εκείνη την μεγάλη παραγγελία, που είχε βάλει προχθές, πάει και εκείνο το μεγάλο bonus που μου είχε υποσχεθεί ο προϊστάμενος.
Δεν αντέχω άλλο ρε φίλε…όλα στραβά και ανάποδα.
-Ναι Νίκο, δεν είναι η μέρα σου σήμερα, είναι και Τρίτη και έχει και δεκατρείς ο μήνας, τι περιμένεις;
-Εντάξει για σήμερα βρήκες την αιτία, αν και δεν είμαι προληπτικός θα δεχθώ την Τρίτη και το δεκατρία αλλά φίλε μου δυστυχώς τα πράγματα πάνε στραβά εδώ και πολύ καιρό δεν αντέχω άλλο !
Νίκο μήπως υπερβάλεις λίγο ;
Σε όλους μας υπάρχουν σκαμπανεβάσματα, μια πάνω, μια κάτω, έτσι είναι ζωή. Όλα πρέπει να είναι καλοδεχούμενα στη ζωή μας. Χαρές, λύπες, αναποδιές, θλίψη, ευτυχία από όλα έχει η ζωή μας φίλε !!.
Και όλα έχουν κάτι να προσθέσουν στη ζωή μας.
-Ναι Γιώργο καλά τα λες αλλά σε μένα τον τελευταίο καιρό μόνο στραβά πράγματα μου έρχονται στη ζωή μου.
-Με συγχωρείς αλλά υπερβάλεις, από αυτά που ξέρω, και συ και η οικογένεια σου είσαστε μια χαρά. Ευτυχώς και υγεία έχετε και στον οικονομικό τομέα έστω και με δυσκολία τα καταφέρνετε! Αυτά φίλε είναι τα καλά νέα και τα πολύ σημαντικά στη ζωή μας .
Δέξου ότι και οι αναποδιές, αν τους δώσουμε φωνή, μας διηγούνται ιστορίες για να γίνουμε πιο σοφοί και πιο δυνατοί. Ψάξου Νίκο και στις αναποδιές, προσπάθησε να τις μετατρέψεις σε εφόδια για μια πιο καλή και όμορφη ζωή.
Είναι δύσκολη διαδικασία αλλά μπορείς να το κάνεις. Σκέψου αυτό, που κάποιος σπουδαίος συγγραφέας το έχει γράψει, δεν θυμάμαι ποιος:

η ευτυχία θεραπεύει το σώμα μόνο, ενώ η θλίψη αναπτύσσει τη δύναμη του νου.
-Τέλος πάντων Γιώργο σε ευχαριστώ…. η κουβέντα μαζί σου μου δώσε μια νότα αισιοδοξίας, να είσαι καλά θα το προσπαθήσω …..

Πόνημα δημιουργικής γραφής

Κ.Γ. Μ

πρέπει να φτιάξουμε πρώτα μέσα στο μυαλό μας τις εικόνες της κοινωνίας που επιθυμούμε προτού τις διακηρύξουμε στον κόσμο.

Gloria Anzaldua μιγάδα φεμινίστρια συγγραφέας

Ο ολιγάρχης και το αυγό

Γράφει ο Πάνος Μπιτσαξής

Ο ολιγάρχης και το αυγό

•Διάβασα πως κατασχέθηκε εν πλω προς Φίτζι γιώτ Ρώσου ολιγάρχη αξίας 300εκ.ευρώ. Καλά διαβάσατε 300εκ. Τώρα σε ποια νομική βάση γίνεται η κατάσχεση μη με ρωτήσετε. Δεν γνωριζω. Υποθέτω στην ιδια που χρησιμοποιεί ο Πούτιν για να ριχνει ένα πύραυλο και να σκοτώνει αμάχους μεταξύ των οποίων και μωρά.
•Μέσα στο γιωτ κατασχέθηκε πολύτιμο «αυγό Φαμπερζε» αξίας εκατομμυρίων ευρώ. Δεν έχω τίποτα ούτε φθονώ τον πλούτο. Το κυνήγι του είναι κινητήρια δύναμη προόδου. Αλλά πόσο μυαλό νερόκοτας μπορεί να έχεις, πόσο χαλασμένος άνθρωπος να είσαι όταν αγοράζεις αυγό εκατομμυρίων ευρώ. Αυγό ρε φίλε; Έλειπε από τη ζωή σου; Την ίδια στιγμή Αφρικανός ποδοσφαιριστής της Λίβερπουλ δεν συγκράτησα το όνομα του δαπανά μεγάλο μέρος του εισοδήματος του για να φτιάξει σχολεία στη πατρίδα του.
•Υπάρχουν πλούσιοι και πλούσιοι. Οι εθνικοί ευεργέτες κάποτε έστησαν τις πρώτες κοινωνικές υποδομές της χώρας. Ο Ωνάσης και ο Νιάρχος ζούσαν χλιδάτη ζωή είχαν όμως τη τσίπα να αφήσουν κάτι αξιόλογο για το τόπο. Υπάρχουν όμως ή υπήρξαν και διάφοροι που δεν δώσαν ούτε του αγγέλου τους νερό.
•Παρ τ αυγό και κούρεφτο

Φυσικό αντικαταθλιπτικό!

Το ξέρατε ότι υπάρχει φυσικό αντικαταθλιπτικό στη χώρα; Είναι ένα βακτήριο Mycobacterium vaccae που βρίσκεται στο χώμα που οι άνθρωποι καταπίνουν ή εισπνέουν όταν περνούν χρόνο στη φύση και την κηπουρική.

Αυτό το βακτήριο διεγείρει το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για την παραγωγή σεροτονίνης. Οι πιο παθιασμένοι κηπουροί θα σας πουν ότι ο κήπος τους είναι το «χαρούμενο μέρος» τους και ότι η πραγματική φυσική πράξη της κηπουρικής μειώνει το άγχος και βελτιώνει τη διάθεση.

Το Mycobacterium vaccae βελτιώνει επίσης τη γνωστική λειτουργία, έχει επίδραση στη νόσο του Crohn ακόμη και στη ρευματοειδή αρθρίτιδα. Οι φυσικές επιδράσεις αυτών των αντικαταθλιπτικών βακτηρίων στο έδαφος μπορούν να γίνουν αισθητές για έως και 3 εβδομάδες.

Κάτσε κάτω, λερώσε τα χέρια σου με χώμα και να είσαι πιο υγιής

ΙΣΠΑΝΙΚΌ ΠΑΡΑΜΎΘΙ

 

Μια φορά κι έναν καιρό ένας γέρος καβάλα σ’ ένα γαϊδουράκι, που το έσερνε ένα αγόρι, διέσχιζε ένα κεφαλοχώρι. Κάποιοι που τον είδαν είπαν: «Για κοίτα το γέρο, μάλλον ξεκούτιανε· απολαμβάνει τον περίπατο χωρίς να υπολογίζει το φτωχό αγόρι που μόλις το κρατούν τα πόδια του!

Ύστερα από λίγο ο γέρος κατέβηκε από το γαϊδούρι και ανέβασε το αγόρι, ενώ εκείνος προπορευόταν σέρνοντάς το από το καπίστρι του. Δεν πρόφτασαν να διανύσουν ούτε εκατό μέτρα και κάποιος τολμηρός σχολίασε μεγαλόφωνα: «Συγχαρητήρια! Οι γέροι να τρεκλίζουν και τα παλιόπαιδα καβάλα. Δεν υπάρχει πλέον σεβασμός στον κόσμο!» Το μικρό αγόρι το άκουσε και έγινε κατακόκκινο σαν την παπαρούνα από την ντροπή του. Παρακάλεσε το γέρο να ανεβεί και εκείνος στο γαϊδούρι και έτσι καβάλα κι οι δυο συνέχισαν την πορεία.

Προτού φτάσουν στην πηγή να ξεδιψάσουν και να ποτίσουν το ζωντανό, τους συνάντησαν κάποιο καραβάνι. Αντί για χαιρετισμό από τους ανθρώπους του καραβανιού δέχτηκαν ομοβροντία επιπλήξεων: «Έχετε σκοπό να ξεκάμετε το ζωντανό; Μήπως θα θέλατε να το φορτώσετε και κανένα αγκωνάρι για να ξεμπερδεύει μια ώρα γρηγορότερα;» είπαν. Χωρίς να μιλήσουν, το παιδί και ο γέρος ξεκαβαλίκεψαν αμέσως και συνέχισαν την πορεία τους αμίλητοι.

Φτάνοντας στην άκρη της άλλης πόλης κουρασμένοι και κάθιδροι ακούνε κάποιον να περνά δίπλα τους ψιθυρίζοντας: «Με τέτοια ζέστη και πάνε με τα πόδια! Τι τον έχουν το γάιδαρο, μόνο για να τον ταΐζουν;». Ο γέρος και το αγόρι αλληλοκοιτάχτηκαν.

-Αγόρι μου, είπε ο γέρος, οργάνωσε τη ζωή σου όπως εσύ νομίζεις ότι είναι ο καλύτερος τρόπος, επιλέγοντας εκείνο που δεν θα βλάψει το συνάνθρωπό σου ή τουλάχιστον που θα προκαλέσει τη μικρότερη ζημιά σε όλους.

Έχε υπόψη σου ότι με τον τρόπο που θα ενεργήσεις ποτέ δεν θα συμφωνήσουν οι πάντες. Κάποιοι θα σε αποδεχθούν και κάποιοι όχι. Πάντα όμως θα υπάρχουν εκείνοι που θα σε κριτικάρουν!!!

Από το Διαδίκτυο, διασκευή από τα ισπανικά, Αθανάσιος Γκάτζιος

Πηγή: https://mathlifefun.gr/geros-paidi-gaidaros/