“Η ενέργεια δεν μπορεί να δημιουργηθεί ή να καταστραφεί, μπορεί να μετατραπεί μόνο από τη μία μορφή στην άλλη. ”
Μαρινάκης !
Λεμονής με τον Μαρινάκη!
«Αλήθεια, πού βρίσκεται όταν ονειρεύεται κανείς;»
«Τι θέλω να πω: η ζωή μας στον ύπνο ίσως να είναι ζωή σ’ έναν άλλο κόσμο, σε άλλο περιβάλλον, όπου η δραστηριότητά μας είναι εντελώς διαφορετική, με διαφορετικές αισθήσεις, αντίληψη και αξίες. Τα όνειρα λοιπόν είναι απεικονίσεις, αναμνήσεις, αλλοιωμένες από τη ζωή μας στον ύπνο. Και μη ξεχνάτε, τα όνειρα και διεκδικούν και ενίοτε εκδικούνται»*
Τάσος Ρούσος συγγραφέας (1934-2015). Ο βασικός εκφραστής του φανταστικού στα καθ’ ημάς. Και βεβαίως ο μεταφραστής των αρχαίων τραγικών.
Έργα του:
Ποίηση: «Προς την οροφή», «Tο πλοίο-φάντασμα», «Tο κυνήγι της αλεπούς», «Προς Λεύκιον».
Πεζογραφία: «Mιχαήλ και άλλα διηγήματα», «O τελευταίος της συντεχνίας», «Aγγελόπετρα», «O καιρός της Λίζε», «Φωτογραφία με πολύ κίτρινο», «H πηγή του τσακαλιού», «H αποστολή», «O λόφος», «Aυτός στο πέτρινο σπίτι», «H νουβέλα», «Πλουτώνειο».
Για παιδιά: «Eνα σύννεφο που το ‘λεγαν Kοσμά». Mεταφράσεις: «Σενέκα
Λεύκιου Aνναίου», «Iππόλυτος ή Φαίδρα», «Mήδεια», «Oιδίππους» κ.ά.
*ΒΕΝΤΑ» του Τάσου Ρούσσου, Εκδ. «Ηλέκτρα.
Πηγή:Ελένη Γκίκα / fractal η γεωμετρία των ιδεών.
Απίστευτο και όμως ελληνικό: Εμφανίστηκε στη δουλειά του μετά από 13 χρόνια αναρρωτικής άδειας!
Σύμφωνα με το trikalavoice.gr την 1η Ιανουαρίου και με την ανάληψη των καθηκόντων του ο νέος δήμαρχος Μετεώρων Λευτέρης Αβραμόπουλος ζήτησε τη λίστα των δημοτικών υπαλλήλων και αναφορά αποδοτικότητας για τον καθένα από τους προϊσταμένους.
Εκεί, διαπίστωσε με έκπληξη πως υπήρχαν κάποιοι υπάλληλοι που εμφανίζοντας μια στο τόσο. Έδωσε εντολή να επιστρέψουν όλοι στις θέσεις τους και μάλιστα έκανε ο ίδιος και αιφνιδιαστικούς ελέγχουςστις υπηρεσίες.
Τότε, αποκαλύφθηκε πως πριν λίγες μέρες επέστρεψε κανονικά για δουλειά και υπάλληλος που… αγνοούνταν από το 2011 και έπειτα από αναρρωτική που είχε πάρει. Συγκεκριμένα, μετά από 13 χρόνια και 3 μήνες.
«Δεν παίζουμε εδώ»
«Δεν παίζουμε εδώ», τόνισε ο δήμαρχος, σημειώνοντας πως «είμαστε υποχρεωμένοι όλοι μας, αιρετοί και υπάλληλοι, να δουλεύουμε καθημερινά για να φτιάξουμε έναν Δήμο όπως τον ονειρευόμαστε και όπως οφείλουμε. Καμία ανοχή και σε κανέναν».
Ορεινή Δωρίδα
Νέα Σμύρνη
Λιδωρικι (δεκαετία 50)
Λευκά Δωρίδας
Νέα Εποχή στην Αμπελουργία
Νέα Εποχή στην Αμπελουργία με Τεχνητή Νοημοσύνη από το RPTU Kaiserslautern και το DFKI
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) φέρνει επανάσταση στην αμπελουργία χάρη στην καινοτόμο εφαρμογή που αναπτύχθηκε από την ομάδα του Stephan Krauß στο RPTU Kaiserslautern και το DFKI. Η νέα αυτή τεχνολογία υπόσχεται βέλτιστο και ακριβές κλάδεμα των αμπελιών.
Πώς Λειτουργεί:
Λήψη Εικόνων: Η AI αναγνωρίζει και αναλύει τα συστατικά του φυτού.
Τρισδιάστατη Αναπαράσταση: Δημιουργείται ένα ακριβές 3D μοντέλο των αμπελιών.
Συστάσεις Κλαδέματος: Βασισμένες στα δεδομένα, η AI προτείνει σημεία κλαδέματος λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση, την ηλικία και τα πρότυπα ανάπτυξης των αμπελιών.
Χαρακτηριστικά:
Συνεχής Βελτίωση: Οι αλγόριθμοι προσαρμόζονται χειροκίνητα βάσει πραγματικών δεδομένων.
Χρήση Κινητών Συσκευών: Η εφαρμογή λειτουργεί σε Android συσκευές με μέρος της επεξεργασίας να γίνεται σε διακομιστή, προσφέροντας πληροφορίες σε 3 λεπτά.
Μελλοντικές Προοπτικές:
Εκπαίδευση: Βοηθά νέους οινοκαλλιεργητές να μάθουν τις τεχνικές κλαδέματος.
Αυξημένη Αποδοτικότητα: Προσπάθειες για ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε οθόνες κεφαλής για πραγματικό χρόνο καθοδήγηση και ελεύθερα χέρια κατά το κλάδεμα.
Η εφαρμογή της AI στην αμπελουργία υπόσχεται να βελτιώσει την παραγωγικότητα και την υγεία των αμπελώνων, προσφέροντας μια καινοτόμο λύση στους οινοπαραγωγούς.
Η θλίψη δίνει βάθος. Η χαρά δίνει ύψος. Η θλίψη δίνει ρίζες. Η χαρά δίνει κλαδιά. Η χαρά είναι σαν ένα δέντρο που σκαρφαλώνει στον ουρανό. Η θλίψη είναι σαν ρίζες που προσπαθούν να φτάσουν στον πυρήνα της γης. Και τα δύο είναι απαραίτητα. Και όσο πιο ψηλό είναι το δέντρο, τόσο πιο βαθιές είναι οι ρίζες του..
Κάθε φορά που ένας ποιητής, ένας ιεροκήρυκας, ένας αρχηγός, ένας μάγος ξεστομίζει ασυναρτησίες, η ανθρωπότητα ξοδεύει αιώνες αποκρυπτογραφώντας το
Ουμπερτο Εκο