ΠΟΤΕ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ…!
Η σερβιτόρα τον σέρβιρε μ’ ένα ποτήρι νερό. ’’Πόσο κάνει ένα παγωτό σοκολάτα και με αμύγδαλα από επάνω; ’τη ρώτησε το παιδί”. ’’Εξήντα δραχμές‘’ απάντησε εκείνη.
Το παιδί έβγαλε από την τσέπη μία χούφτα νομίσματα και άρχισε να μετράει.
’’Και πόσο κάνει χωρίς αμύγδαλα”; ρώτησε πάλι σχεδόν ντροπιασμένος.Άλλοι πελάτες περίμεναν να δώσουν παραγγελία και η κοπέλα άρχισε να χάνει την υπομονή της. ’’Σαράντα πέντε δραχμές’’ του είπε κάπως απότομα.
Το παιδί άρχισε να μετράει πάλι τα νομίσματα και είπε αποφασιστικά ’’ Θέλω ένα παγωτό σοκολάτα χωρίς αμύγδαλα από επάνω’’.
Η σερβιτόρα του έφερε τη παραγγελία μαζί με την απόδειξη και έφυγε.
Το παιδί έφαγε το παγωτό, πλήρωσε στο ταμείο και έφυγε.
Όταν η σερβιτόρα ήρθε να μαζέψει κόμπιασε και τα μάτια της δάκρυσαν.
Εκεί δίπλα από το άδειο πιατάκι και το ποτήρι με το νερό βρισκόταν, όμορφα τακτοποιημένα, νομίσματα αξίας δεκαπέντε δραχμών.
Ήταν το φιλοδώρημα της (συνεπώς το παιδί είχε χρήματα για να βάλει και αμύγδαλα από πάνω, αλλά δεν θα είχε να αφήσει κάτι και ούτε θύμωσε για την αγένεια).
ΠΟΤΕ ΜΗ ΒΙΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ…!
http://pisostapalia.blogspot.gr/
Δερβενοχωρια πλημμύρες
Ρεπορτάζ Χ ΜΙΧΑ
Οι ισχυρές βροχοπτώσεις του τελευταίου διημέρου είχαν ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλες ζημιές σε αγροτικούς δρόμους , του πρώην Δήμου Δερβενοχωρίων , σε μερικούς εκ των οποίων έχει διακοπή τελείως η κυκλοφορία . Επίσης παρατηρήθηκαν εκτεταμένες ζημιές στις καλλιέργειες σε μεγάλο μέρος του οροπεδίου , καθώς πολλά στρέμματα έχουν πλημμυρίσει και μεγάλες εκτάσεις μετατράπηκαν σε λίμνες .
Παρατηρήθηκαν επίσης κατολισθήσεις κατά μήκος του Επαρχιακού δρόμου Δερβενοχωρίων Ελευσίνας ενώ υπερχείλισαν τα ρέματα του Αγίου Γεωργίου στην Στεφάνη και του ρέματος Μετόχι στο Καψοσπίτι Σκούρτων . Ακόμη, συνεπεία των έντονων βροχοπτώσεων στο Τσιγγουράτι Σκούρτων , στο ύψος του ρέματος Μπιθσάκουλι (Σκάμανδρος Ποταμός ) , τις πρώτες πρωινές ώρες χρειάστηκε η επέμβαση κατοίκων για την απομάκρυνση οδηγού ΙΧ, ο οποίος εγκλωβίστηκε, όταν το όχημα του ακινητοποιήθηκε στο σημείο λόγω εισροής υδάτων στην μηχανή του , από την υπερχειλίση του ρέματος .
Οι έντονες καταιγίδες είχαν ως αποτέλεσμα και λόγω ολισθηρότητας του Δρόμου την εκτροπή οχήματος στο ύψος του Κοκινιού Στεφάνης , ευτυχώς όμως χωρίς να τραυματιστεί κανείς . Στον επαρχιακό δρόμο Φυλής- Πύλης στο ύψος του υποσταθμού της TERNA η εκροή των υδάτων άνοιξε οπή στον δρόμο μεγάλων διαστάσεων , με προφανή κίνδυνο στους χρήστες της οδού . Τα νερά έφτασαν ως τα πρώτα σπίτια των Σκούρτων , ενώ Οχήματα της πυροσβεστικής από το κλιμάκιο της Στεφάνης παρείχαν βοήθεια σε οδηγούς και κατοίκους .
Απούσα και πάλι ως συνήθως , η Δημοτική αρχή .
Τα ερωτήματα πολλά : θα αποκατασταθούν άμεσα οι ζημιές και οι πληγέντες , θα αρχίσουν άμεσα εργασίες αποκατάστασης του Αγροτικού δικτύου , ώστε οι δρόμοι αυτοί να τεθούν και πάλι σε κυκλοφορία , τι θα γίνει με τους αγωγούς ομβρίων υδάτων και τα κανάλια απορροής που διέρχονται από το οροπέδιο μερικά εκ των οποίων έχουν κλείσει , με αποτέλεσμα να δημιουργούν στην είσοδο του χωριού λίμνη .
Διάθεση και όρεξη για δουλειά χρειάζεται …..
Δεν φαντάζομαι , σε καμία περίπτωση , ότι θα πρέπει να γίνει κανένας διεθνής διαγωνισμός ανάθεσης του έργου, ούτε καμία ειδική προς τούτο μελέτη , ούτε βέβαια να ενταχθούν τα έργα αυτά σε κανένα πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και ασφαλώς , καμία γνωμοδότηση από την Τροικα δεν χρειάζεται ….. , για να κάνουμε και χιούμορ με τον πόνο μας .
Χρήστος Ευαγγέλου ΜΙΧΑΣ
Επιτυχής διάσωση
Ολα πήγαν καλά και κανείς δεν έπαθε κάτι και το αυτοκίνητο εσωθη μπραβο στο Σ Γκικα και το έπιτελειο του























