«Εισβολέας» στο ηλιακό μας σύστημα: Αντικείμενο εντοπίστηκε από αστρονόμους και παρακολουθείται

Ένας μικρός, πρόσφατα ανακαλυφθείς αστεροειδής- ή ίσως κομήτης- φαίνεται ότι προήλθε από εκτός του Ηλιακού μας Συστήματος- από κάποιο άλλο σημείο του γαλαξία μας. Όπως υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η NASA, εάν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, θα πρόκειται για το πρώτο «διαστρικό αντικείμενο» το οποίο εντοπίζεται και επιβεβαιώνεται από αστρονόμους.
Το ασυνήθιστο αυτό αντικείμενο, που έχει λάβει τον προσδιορισμό A/2017 U1, έχει διάμετρο 400 μέτρων και κινείται με μεγάλη ταχύτητα. Αστρονόμοι ανά τον κόσμο στρέφουν τηλεσκόπια προς την κατεύθυνσή του, συλλέγοντας δεδομένα που, όταν αναλυθούν, πιθανότατα θα αποκαλύψουν περισσότερα για την προέλευση και πιθανότατα τη σύνθεση του αντικειμένου.
Το Α/2017 U1 ανακαλύφθηκε στις 19 Οκτωβρίου από το τηλεσκόπιο Pan-STARRS 1 του Πανεπιστημίου της Χαβάης. Ο Ρομπ Γουέρικ, μεταδιδακτορικός ερευνητής του Ινστιτούτου Αστρονομίας (IfA) του πανεπιστημίου, ήταν ο πρώτος που το εντόπισε και το υπέβαλε στο Minor Planet Center. Στη συνέχεια έψαξε στο αρχείο εικόνων του Pan-STARRS και διαπίστωσε πως εμφανιζόταν και σε προηγούμενες εικόνες.
Ο Γουέρικ συνειδητοποίησε πως επρόκειτο για ένα ασυνήθιστο αντικείμενο, καθώς η κίνησή του δεν μπορούσε να εξηγηθεί βάσει ερμηνείας πως πρόκειται για τροχιά ενός «φυσιολογικού» αστεροειδούς ή κομήτη. Στη συνέχεια επικοινώνησε με τον Μάρκο Μιτσέλι, επίσης του IfA, o οποίος κατέληξε στο ίδιο συμπέρασμα, βάσει των δικών του εικόνων από το τηλεσκόπιο της ESA στην Τενερίφη. Τα δεδομένα οδηγούσαν στο συμπέρασμα πως πρόκειται για ένα αντικείμενο από το εξωτερικό του Ηλιακού Συστήματος.
«Πρόκειται για την πιο ακραία τροχιά που έχω δει ποτέ» είπε ο Νταβίντ Φαρνόκια, επιστήμονας του CNEOS (Center for Near-Earth Object Studies) της NASA στο JPL (Jet Propulsion Laboratory). «Κινείται πάρα πολύ γρήγορα και σε τέτοια τροχιά που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι πρόκειται να βγει από το Ηλιακό Σύστημα και να μην ξαναγυρίσει».
Η ομάδα του CNEOS υπολόγισε την πορεία του και προέβλεψε το μέλλον της. Το αντικείμενο προήλθε από την κατεύθυνση του αστερισμού της Λύρας, ταξιδεύοντας στο διαστρικό Διάστημα σε ταχύτητα 25,5 χλμ ανά δευτερόλεπτο. Αυτή τη στιγμή, έχοντας περάσει κοντά από τις τροχιές του Ερμή και της Γης, κινείται προς την κατεύθυνση του αστερισμού του Πήγασου σε ταχύτητα 44 χλμ/ δευτερόλεπτο.
«Υποπτευόμασταν εδώ και καιρό πως υπάρχουν τέτοια αντικείμενα, επειδή κατά τη διάρκεια της δημιουργίας πλανητών πολλά υλικά εκτοξεύονται από πλανητικά συστήματα. Αυτό που είναι πιο εκπληκτικό είναι ότι ποτέ δεν είχαμε δει να περνούν διαστρικά αντικείμενα ξανά στο παρελθόν» λέει η Κάρεν Μιτς, αστρονόμος της IfA με ειδίκευση στα μικρά σώματα και τη σύνδεσή τους με τη δημιουργία του Ηλιακού Συστήματος.
Από τη στιγμή που είναι το πρώτο του είδους του που ανακαλύπτεται, θα πρέπει να δημιουργηθούν κανόνες για την κατονομοσία του από την Διεθνή Αστρονομική Ένωση. «Περιμέναμε αυτή την ημέρα εδώ και δεκαετίες» είπε Πολ Τσόντας, manager του CNEOS. «Εδώ και πολύ καιρό υπήρχε η θεωρία πως υπάρχουν τέτοια αντικείμενα- αστεροειδείς ή κομήτες που ταξιδεύουν ανάμεσα στα άστρα, και κατά καιρούς περνούν από το Ηλιακό Σύστημα- αλλά είναι η πρώτη φορά που εντοπίζεται κάτι τέτοιο. Όλα μέχρι τώρα υποδεικνύουν πως πρόκειται μάλλον για διαστρικό αντικείμενο, αλλά θα χρειαστούν περισσότερα δεδομένα για να το επιβεβαιώσουμε».
Πηγή :Huffingtonpost.gr
Κέρδος online 30/10/2017 7:12
Κάποτε ο Χριστός, ενώ δίδασκε στο ιερό, ήρθαν κοντά του οι αρχιερείς και τον ερώτησαν αγανακτισμένοι: «Με ποια εξουσία τα κάνεις όλα αυτά; Ποιος σου έδωσε αυτή την εξουσία;»
Και ο Χριστός τους απάντησε: «Θα σας ρωτήσω και εγώ έναν λόγο, και αν μου απαντήσετε, θα σας πω και εγώ με ποια εξουσία τα κάνω αυτά. Το βάπτισμα του Ιωάννη (του Προδρόμου) από πού ήταν; Από τον Ουρανό ή από τους ανθρώπους;»
Εκείνοι τότε άρχισαν να σκέπτονται μέσα τους, λέγοντας: «Αν πούμε: Από τον Ουρανό, θα μας πει: Γιατί, λοιπόν, δεν πιστέψατε σ’ αυτόν; Αν, όμως, πούμε: Από τους ανθρώπους, φοβόμαστε το πλήθος, επειδή, όλοι έχουν τον Ιωάννη ως προφήτη».
Και του απάντησαν: «Δεν ξέρουμε».
Κι Εκείνος τους είπε: «Ούτε εγώ σας λέω με ποια εξουσία τα κάνω αυτά». (Ματθαίος 21:23-27)
Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά;
Γιατί κάθε χρόνο τέτοιες ημέρες, ακούγεται (από αριστερούς, χαζοδεξιούς και αντιλαλεί το τηλεόπληκτο πόπολο) το χιλιοειπωμένο «οι Έλληνες πολέμησαν εναντίον του φασισμού» ή «η Ελλάδα είπε ΟΧΙ στο φασισμό».
Ο υπουργός μισελληνικής προπαγάνδας και απεθνοποίησης της παιδείας, πέρσι μας διαφώτισε ότι, «…το έπος της 28ης Οκτωβρίου, ήταν ένας πόλεμος αντίστασης στο φασισμό και μέρος του ευρύτερου αντιφασιστικού αγώνα στην Ευρώπη».
Δηλαδή αν ο εχθρός είχε π.χ. δημοκρατικό πολίτευμα, θα τον αφήναμε να περάσει;
Εάν έκαναν την εισβολή οι μπολσεβίκοι θα κάναμε αντίσταση;
Η Ελλάδα τον Οκτώβριο του 1940, πολέμησε έναν εχθρό, έναν ξένον εισβολέα που της επιτέθηκε και απείλησε την εδαφική της ακεραιότητα, χωρίς να του ζητήσει πιστοποιητικό πολιτικών ή κοινωνικών φρονημάτων.
Και φυσικά το ΟΧΙ δεν το είπε ο λαός. Το είπε ο Μεταξάς**.
Μα μισό λεπτό, ο Μεταξάς δεν ήταν «φασίστας»;
Εάν ήταν φασίστας, πως έκανε αντίσταση κατά του φασισμού;
Διαβάζουμε στην wikipedia:
Το καθεστώς της 4ης Αυγούστου μπορεί να χαρακτηριστεί ωςδεξιό αυταρχικό και ως πατερναλιστικό. Παρά τις επιρροές του από τον φασισμό και τον ναζισμό, η 4η Αυγούστου δεν ταυτίζεται με τα καθεστώτα της ναζιστικής Γερμανίας και της φασιστικής Ιταλίας. Εξάλλου, δεν υιοθετούσε τις φυλετικές-ρατσιστικές διακρίσεις του ναζισμού (χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι επιτρεπόταν στους Έλληνες Εβραίους η συμμετοχή στην ΕΟΝ). Μια ακόμα σημαντική διαφορά ήταν ο αντι-ιμπεριαλιστικόςλόγος του καθεστώτος και του Μεταξά.
Ο εθνικισμός ήταν ίσως το πιο κύριο χαρακτηριστικό του καθεστώτος, έχοντας επιρροές από τη δικτατορία του Σαλαζάρ στη Πορτογαλία και του στρατοκρατικού «Εστάντο Νόβο» στη Βραζιλία.
Ο Μεταξάς είχε στόχο έναν νέο «Τρίτο Ελληνικό Πολιτισμό». Οι οπαδοί του καθεστώτος θεωρούσαν ότι οι σύγχρονοι Έλληνες οφείλουν να είναι οι συνεχιστές του Αρχαίου (Α΄) και του Βυζαντινού (Β΄) Πολιτισμού.
Οπότε, ή ο Μεταξάς δεν ήταν φασίστας και άρα έκανε αντίσταση κατά του φασισμού (οπότε του αξίζει κάθε τιμή από το «δημοκρατικό τόξο») ή ήταν φασίστας, αλλά προτίμησε να υπερβεί την ιδεολογία του και να κηρύξει τον πόλεμο στους ομοϊδεάτες του, για χάρη της πατρίδας*, οπότε πάλι του αξίζει τιμή.
Το πιθανότερο βέβαια, εάν τεθούν τέτοιες ερωτήσεις στους ινστρούχτορες της προπαγάνδας να απαντήσουν κι εκείνοι: «Δεν ξέρουμε».
* κάτι που δεν θα έκαναν οι εγχώριοι οπαδοί του μπολσεβικισμού, εάν έκανε επίθεση η «μαμά» Μόσχα ή οι δορυφόροι της.
“Οι ξυπνητοί έχουν ένα και τον ίδιο κόσμο, οι κοιμισμένοι ο καθένας τον δικό του”.
Ηράκλειτος














