Αρχισαν οι διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα – Πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. 
Ο φόβος πάντως, της μη ανανέωσης συμβολαίων που λήγουν αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός των ανασφάλιστων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. 

Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι μετά το περσινό σαφάρι χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ έσπευσαν να ασφαλίσουν τα οχήματά τους. Συνολικά ο αριθμός των ασφαλισμένων αυτοκινήτων και μηχανών εμφανίζεται αυξημένος κατά 400.000. 

Πάντως και φέτος, οι ιδιοκτήτες του μισού και πλέον εκατ. ανασφάλιστων αυτοκινήτων και μηχανών θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμα-φωτιά. 
Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η διασταύρωση στοιχείων και το επόμενο διάστημα θα αρχίσει η επιβολή προστίμων. 

Οσοι βεβαιωθεί ότι το όχημά τους παραμένει ανασφάλιστο θα λάβουν ραβασάκια από την Εφορία, προκειμένου να προσέλθουν να πληρώσουν πρόστιμα από 100 έως 250 ευρώ.

Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα διαμορφώνονται ως εξής: 

Μηχανές 
– Ως 250 κυβικά: Πρόστιμα 100 ευρώ

 – Ανω των 250 κυβικών: Πρόστιμα 150 ευρώ

Αυτοκίνητα
– Ως 1.000 κυβικά: Πρόστιμα 200 ευρώ

– Ανω των 1.001 κυβικών: Πρόστιμα 250 ευρώ. 


Κέρδος online   31/1/2018 9:25

Η αληθινή ζωή


Πόσες φορές ως τώρα έχεις βάλει ερωτήματα στον εαυτό σου όπως: «Γιατί σε μένα;» «Γιατί αυτό;» «Γιατί τόση ατυχία;» Πόσες φορές ακόμη έχεις καταλήξει σε συμπεράσματα όπως: «Είμαι πολύ άτυχος». «Μόνο σε μένα συμβαίνει αυτή η συμφορά». «Η ζωή μου είναι μια κόλαση». «Αν είχα την τύχη του ….». «Αν μπορούσα να ζω σαν τον …..»  «Αν ο σύντροφός μου ήταν σαν τον άνδρα της ….».
Νομίζω πως όλοι μας έχουμε ξεστομίσει πολλά τέτοια «αποφθέγματα»  ιδιαίτερα όταν περνάμε μια κρίση, μια καταθλιψούλα, μια δοκιμασία.
Είναι γεγονός πως ο άνθρωπος καθώς βιώνει τη ζωή του, αποζητά όλες εκείνες τις ποιότητες που αρχίζουν από «ευ».  Ευτυχία, ευλογία, ευκολία, εύνοια, ευρυθμία, ευπορία, ευστροφία,  ευτολμία, ευφυΐα, ευχέρεια, ευφράδεια, ευψυχία και άλλα παρόμοια.  Από πολύ νωρίς (μέχρι τα 7 του χρόνια )  διαμορφώνει μια εξάρτιση από όλα τα «ευ».  Καθώς προχωρά ο χρόνος και το μικρό παιδί μεγαλώνει, παρατηρεί σαν τέλειος παρατηρητής που είναι πως όλοι γύρω του πασχίζουν να κατακτήσουν όλες αυτές τις έννοιες και εστιάζεται στο κυνήγι του θησαυρού των «ευ».
Μέσα στην πρώτη κιόλας δεκαετία της ζωής του έχει καταλήξει πως ο θησαυρός αυτός δεν πιάνεται και σαν πολύ κακός ερμηνευτής που είναι αρχίζει να πιστεύει πως όλοι οι άλλοι καταφέρνουν να πάρουν μερίδιο του θησαυρού εκτός από εκείνο.  Τι πλάνη!  Πόσο η κοινωνία μας διαστρεβλώνει την πραγματικότητα!  Πόσο τα μέσα υποβοηθούν έως και διαμορφώνουν αυτή τη πλάνη!  Πόσο οι γονείς υποστηρίζουν το συμπέρασμα αυτό, διατηρώντας και οι ίδιοι τη λανθασμένη πεποίθηση που διαμόρφωσαν όταν ήταν μικρά παιδιά!
Η αληθινή ζωή δεν είναι αυτή που περιγράφεται στα ρομάντζα και στις διαφημίσεις.  Η αληθινή ζωή είναι η δική μας η ζωή. Αυτή που ζούμε όλοι μας.  Με τα πάνω μας και τα κάτω μας.  Με τις όμορφες αλλά και τις άσχημες μέρες της.  Με τη λύπη και τη χαρά.  Με τη μέρα και τη νύχτα. Με την ανατολή μα και τη δύση. Με την αρρώστια και την υγεία.  Με όλα αυτά να πηγαίνουν χέρι-χέρι και πότε το ένα να προπορεύεται του άλλου.  Και πάλι απ’ την αρχή.
Αν για λίγο σταθούμε και κοιτάξουμε για να δούμε, ακούσουμε για να μάθουμε, παρατηρήσουμε για να επεξεργαστούμε, μήπως τότε πραγματικά θα συμπεράνουμε πως η ζωή έχει δυσκολίες, δυσαρέσκειες, δυσμένειες, δυσπιστίες, δυστροπίες, δυσχέρειες και άλλες πολλές ποιότητες που αρχίζουν από «δυς»;  Όχι γιατί κάποιος μας έχει καταραστεί αλλά γιατί το ζητούμενο είναι να μάθουμε να τις ξεπερνάμε.  Έτσι προκύπτει η γνώση.  Έτσι αποκτάται η εμπειρία.  Έτσι ολοκληρώνεται το έργο του ανθρώπου.
Στο κάτω – κάτω ποιος μας είπε πως ο δρόμος είναι εύκολος;  Δεν είναι καλύτερα να τον πάμε χορεύοντας;  Ας παραμένουμε λοιπόν στον χορό της ζωής με ελπίδα και επίγνωση.  Η ζωή είναι ωραία!  Η ζωή είναι πρόκληση! Η ζωή είναι το σύνολο των γεγονότων, των περιστάσεων και των ασχολιών κατά τη διάρκεια του βίου.  Είναι το σύνολο των διδαγμάτων της πείρας.

Ας αγκαλιάσουμε με ευγνωμοσύνη το γεγονός της Ζωής, τα γεγονότα της ζωής, τα επεισόδια του βίου.  Ας σταθούμε με πίστη και εμπιστοσύνη πως αυτό που μας ταλαιπωρεί τώρα λίγο αργότερα θα είναι μια ανάμνηση.  Και αν πάλι δεν είναι και παραμείνει ως συνέπεια λανθασμένων επιλογών ή «χτυπήματος» της μοίρας ας δούμε τι έχουμε να μάθουμε από αυτό.
Ναι υπάρχουν καταστάσεις που δεν είναι αναστρέψιμες όπως μια απώλεια αγαπημένου για παράδειγμα.  Ας μάθουμε να διαχειριζόμαστε τον πόνο.  Ας μάθουμε να βλέπουμε πάνω και πέρα από τη φαινομενικότητα της ύλης.  Ας βάλουμε την έννοια του υπέρ-συνειδητού στη ζωή μας. Τότε η ζωή αποκτά μια άλλη διάσταση.  Προσεγγίζει αυτό που οι γιαγιάδες μας έλεγαν: «Τι βρέχει ο ουρανός και δεν το πίνει η γη».  Όχι μοιρολατρικά και κακόμοιρα αλλά με σθένος και αποφασιστικότητα.
_______________________
  ~ Ερατώ Χατζημιχαλάκη, Οικογενειακή Σύμβουλος
   Πηγή: allazo.gr
by Αντικλείδι , http://antikleidi.com

 Ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ κάνει άλμα με αλεξίπτωτο και στη συνέχεια κατάδυση

Βίντεο: Ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ κάνει άλμα με αλεξίπτωτο και στη συνέχεια κατάδυση

Στα 61 του χρόνια ο Ναύαρχος Αποστολάκης, αποδεικνύει πως όποιοι έχουν περάσει από τις Ειδικές Δυνάμεις παραμένουν μάχιμοι

Δεν είναι η πρώτη φορά. Ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ΠΝ, έχει κατά καιρούς αποδείξει ότι στα 61 του χρόνια παραμένει μάχιμος.
Πηγαίνοντας κόντρα στα συνηθισμένα σύμφωνα με τα οποία τα υψηλόβαθμα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων παρίστανται ως απλοί παρατηρητές στις ασκήσεις, ο Ναύαρχος Αποστολάκης παίρνει μέρος σε αυτές και μάλιστα δεν δείχνει να τον απασχολεί ο βαθμός δυσκολίας τους.

Ετσι, σήμερα, ο προερχόμενος από τις Ειδικές Δυνάμεις Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, επισκέφθηκε το Κέντρο Εκπαίδευσης Ειδικών Δυνάμεων, στη Νέα Πέραμο, στο πλαίσιο παρακολούθησης δραστηριοτήτων επιχειρησιακής εκπαίδευσης των Μονάδων.

Ακολούθως, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ συμμετείχε σε προγραμματισμένα άλματα στατικού ιμάντα από ελικόπτερο Σινούκ στην θαλάσσια περιοχή Νέας Περάμου και νήσου Φλεβών, καθώς και σε επιχειρησιακή κατάδυση.

Στην παραπάνω επιχειρησιακή εκπαίδευση συμμετείχε ο Υπαρχηγός ΓΕΕΘΑ, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Φλώρος, ο Διοικητής Διακλαδικής Διοίκησης Ειδικών Επιχειρήσεων ΓΕΕΘΑ, Ταξίαρχος Νικόλαος Φλάρης, καθώς και οι Διοικητές και προσωπικό της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών, της Ζ’ Μοίρας Αμφιβίων Καταδρομών, του Ειδικού Τμήματος Αλεξιπτωτιστών και της 31ης Μοίρας Επιχειρήσεων Έρευνας Διάσωσης.

Απόστολος Δοξιάδης: Κοροϊδία και σανός το σλαβικό όνομα για την ΠΓΔΜ 

«Κοροϊδία» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θεωρεί ο συγγραφέας Απόστολος Δοξιάδης το νέο σενάριο να ονομαστεί η πΓΔΜ με σλαβικό όνομα.
Δείτε την ανάρτησή του στο Facebook:
«Δεν υπάρχει μεγαλύτερη και αφελέστερη κοροϊδία από το «έχει μεγάλη σημασία το όνομα να είναι στη σλαβική» που πουλάνε τώρα οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, και δυστυχώς κάποιοι πολιτικοί αφελώς αναπαράγουν. Φυσικά το όνομα θα είναι στη γλώσσα της χώρας, όπως είναι το όνομα κάθε χώρας, στη γλώσσα της. Οι άλλοι το μεταφράζουν, όχι οι ίδιοι.
Οι Γάλλοι το λένε στη γαλλική: “France”. Εμείς τους λέμε “Γαλλία”.
Oι Γερμανοί στη γερμανική: “Deutschland”. Εμείς τους λέμε “Γερμανία”.
Oι Φινλανδοί στη φινλανδική: “Suomi”. Εμείς τους λέμε “Φινλανδία”.
Oι Ρώσοι στη ρωσική: “Росси́я”. Εμείς τους λέμε “Ρωσία”.
Και η ΠΓΔΜ θα λέει κάποιο συνθετικό + “Македонија”. Αλλά οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ θα τους λέει “Μακεντόνια” και θα είναι περήφανοι για τη φοβερή διπλωματική τους νίκη.
Αν αυτό δεν είναι σανό, τότε τα γαϊδούρια τρώνε μακαρόνια καρμπονάρα».



Κέρδος online   30/1/2018 15:51

Who Said What
“Η ανησυχία μου, ο φόβος μου, είναι το ατύχημα […] Όσο έχετε αυτά τα φονικά περίπλοκα στρατιωτικά συστήματα που λειτουργούν σε κοντινή απόσταση το ένα από το άλλο υπάρχει πάντα φοβερός κίνδυνος ατυχήματος, το οποίο φυσικά θα προκαλέσει μεγάλες επιπλοκές στη σχέση σας.” Στον απόηχο των ελληνοτουρκικών εντάσεων που εκδηλώθηκαν εκ νέου με φόντο τα Ίμια την περασμένη Κυριακή, θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον η συνέντευξη που παραχώρησε στις “Ιστορίες” του ΣΚΑΪ ο Αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα Geoffrey Pyatt, η οποία θα μεταδοθεί απόψε, μετά τα μεσάνυχτα.
Μια αρχόντισσα δεν είναι πια μαζί μας….

…. ανώδυνα, ανεπαίσχυντα, ειρηνικά και χριστιανά ήσαν τα τέλη της ζωής της κυρίας Ριρίκας από τον Κρουσώνα , που από μικρή  μετακόμισε στο Πενταμόδι Ηρακλείου Κρήτης όπου δημιούργησε την οικογένεια της με τον σύζυγό της τον Μανώλη τον Αναγνωστάκη .
Πάλεψε σκληρά για να αναθρέψει σωστά  τα παιδιά της ,τον Γιάννη και την Μαρία , το κατάφερε και ήταν δίκαια περήφανη γιαυτό.
Άνθρωπος της προσφοράς και συνάμα  Ταπεινή εξ ιδιοσυγκρασίας και πίστης θα είναι για όλους μας και κυρίως για την οικογένεια της απώλεια σημαντική ….
Θερμά συλλυπητήρια και δύναμη
Καλό ταξίδι κυρά Ριρίκα και χαιρετισμούς σε όλους του αγαπημένους μας που σε περιμένουν εκεί ψηλά!!!