Ελληνίδα πιλότος Φάντομ που εντυπωσίασε τους προσκεκλημένους της «Ηνίοχος 2018»
Σε μαχητικά αυτή την περίοδο, οι γυναίκες είναι μετρημένες στα δάχτυλα


Με αργά αλλά σταθερά βήματα η Πολεμική Αεροπορία εντάσσει γυναίκες ακόμα και σε θέσεις που θεωρούνταν αυστηρά αντρικές. Ο φακός του newsbeast.gr κατέγραψε στην Ανδραβίδα μια νεαρή υποσμηναγό, η οποία τράβηξε το ενδιαφέρον ακόμη και διεθνών ΜΜΕ.

Η ετήσια έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) ‘‘Going for growth’’ αποκαλύπτει την μιζέρια και τις αδικίες του ελληνικού φορολογικού συστήματος. Το ελληνικό νοικοκυριό είναι ένα από τις 5 βαρύτερα φορολογούμενα μεταξύ των χωρών-μελώντου ΟΟΣΑ. Η επιβάρυνση κάθε ελληνικής οικογένειας είναι -αναλογικά- υψηλότερη σε σχέση με τους φόρους του εργένη χωρίς παιδιά.
Στην Ελλάδα, η πραγματική φορολογική επιβάρυνση ενός ζευγαριού με δύο παιδιά και μέσο μισθό ανέρχεται σε 38,2%, έναντι 30% κατά μέσον όρο στον ΟΟΣΑ.
Ωστόσο, παρά τους υψηλούς φορολογικούς συντελεστές (ειδικά ο ανώτατος συντελεστής έχει φτάσει πλέον σε ένα από τα υψηλότερα επίπεδα παγκοσμίως, καθώς το άθροισμα του 45% της κλίμακας και του 10% της εισφοράς αλληλεγγύης οδηγεί στο εκρηκτικό 55%), η αναλογία των εισπράξεων από την άμεση φορολογία προς το σύνολο των φορολογικών εσόδων είναι μια από τις χειρότερες στις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ.
————————————————————————————————–
————————————————————————————————–
Με απλά λόγια η υπερφορολόγηση δεν αποδίδει. Οι υψηλοί συντελεστές υπολογισμού του φόρου εισοδήματος και ασφαλιστικών εισφορών σε συνδυασμό με την χαμηλή απόδοση της άμεσης φορολογίας αποδεικνύουν ότι το φορολογικό μείγμα πρέπει να αλλάξει.
Το Κράτος Πρόνοιας δεν υπάρχει.
Οι φορολογικοί συντελεστές στην Ελλάδα παραπέμπουν σε χώρα του ανεπτυγμένου ευρωπαϊκού Βορρά, την ίδια στιγμή που οι κοινωνικές παροχές που απολαμβάνουν οι πολίτες της θυμίζουν φτωχή Βαλκανική χώρα. Ένας άνεργος στην Ελλάδα θα πάρει επιδόματα και βοηθήματα που φτάνουν το πολύ στο 42% του μέσου εισοδήματος, έναντι 72,8% στην Τσεχία και 78,9% στην Ολλανδία…

Πως «ξεχειλώνει» το κόστος κατασκευής των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων

Κόστος ανά χιλιόμετρο που αυξήθηκε έως και κατά 69% σε σχέση με το αρχικά προϋπολογισθέν, μείωση του αντικειμένου έργων κατά 55%, ελλιπής προετοιμασία των έργων από τους εταίρους του δημόσιου τομέα και, πρωτίστως, η υπογραφή συμβάσεων με ιδιώτες παραχωρησιούχους πριν από την επίλυση σημαντικών προβλημάτων.

Αυτά είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που εντοπίζει για την Ελλάδα η Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου σχετικά με τις συγχρηματοδοτούμενες από την ΕΕ συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) για τρεις αυτοκινητοδρόμους (Ολυμπία, Μωρέας, Κεντρική Οδός)την περίοδο 2000-2014.


Η έκθεση, σύμφωνα με το EurActiv, αφορά σε έργα ΣΔΙΤ με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στην ΕΕ την περίοδο 2000-2014 και έλαβε υπόψη της τα στοιχεία από 12 έργα σε 4 κράτη μέλη που αντιπροσωπεύουν ωστόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής συμμετοχής το 70% της συνολικής δαπάνης.


Η Ελλάδα είναι μακράν ο μεγαλύτερος αποδέκτης συνεισφορών της ΕΕ για έργα ΣΔΙΤ, έχοντας λάβει το 59 % του συνολικού ποσού για όλη την ΕΕ, ή 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ.


Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε Συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες, ο κ. Oskar Herics, μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιο για την έκθεση, «Για την ολοκλήρωση των πέντε αυτοκινητόδρομων που ελέγχθηκαν στην Ελλάδα και την Ισπανία χρειάστηκαν πρόσθετα δημόσια κεφάλαια ύψους σχεδόν 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Περί το 30% των κεφαλαίων αυτών (422 εκατομμύρια ευρώ) χορηγήθηκε από την ΕΕ». Ο κ. Herics, επεσήμανε ότι για την Ελλάδα η αύξηση του αρχικού προϋπολογισμού των τριών αυτοκινητοδρόμων κατά 1,2 δις ευρώ σήμανε και αύξηση της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης κατά 422 εκατ ευρώ (το 36% της συνολικής αύξησης).

Ο κ. Herics άφησε σαφείς αιχμές για την αδυναμία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ελέγξει την κατάσταση, λέγοντας ότι ήταν «πλήρως ενήμερη» και δε την απέτρεψε, ενώ εξέφρασε ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των έργων, καθώς, όπως είπε, δεν εξετάστηκε επαρκώς η πιθανότητα κατασκευής αυτοκινητοδρόμων με εναλλακτικά χαρακτηριστικά και μικρότερο κόστος όπως π.χ. δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας (express roads).


Επιπλέον, ο κ. Herics επεσήμανε προβλήματα στο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο στην Ελλάδα λειτουργεί μόνο για έργα κάτω των 500 εκατ ευρώ, κάτι που εξαιρεί τα μεγάλα έργα υποδομών όπως οι τρεις αυτοκινητόδρομοι.


Κέρδος online   21/3/2018 9:02

Το Ελληνικό Έθνος απέδωσε σήμερα 20 Μαρτίου 2018 το ύστατο χαίρε σε έναν από τους τελευταίους του Ήρωες, τον Στρατηγό Γεώργιο Παπαμελετίου, τον Διοικητή της Α΄ Μοίρας Καταδρομών που αντιμετώπισε νικηφόρα τον Αττίλα το 1974.
Ο στρατηγός κατάγεται από την Πύλη Δερβενοχωρίων

Καλώς μας ήρθες, Άνοιξη!

«Η Άνοιξη» ή «Η Αλληγορία της Άνοιξης».Έργο του μεγάλου ζωγράφου της Ιταλικής Αναγέννησης Σάντρο Μποτιτσέλι (Πινακοθήκη Ουφίτσι, Φλωρεντία) 

Από τα δεξιά προς τα αριστερά: ο Ζέφυρος -ο δυτικός απαλός άνεμος που δίνει δροσιά στα Ηλύσια Πεδία και βοηθάει στη βλάστηση- ετοιμάζεται να απαγάγει τη Χλωρίδα, τη θεά της άνοιξης, των λουλουδιών και της ανάπτυξης. Η γυναίκα δίπλα στη Χλωρίδα είναι η Φλόρα, η ρωμαϊκή θεότητα της άνοιξης, που ταυτιζόταν με τη Χλωρίδα. Στο κέντρο του πίνακα βρίσκεται η θεά του έρωτα, η Αφροδίτη, η οποία είναι στραμμένη προς τις τρεις Χάριτες: την Αγλαΐα, την Ευφροσύνη και τη Θάλεια. Τη  σκηνή κλείνει η μορφή του θεού Ερμή, ο οποίος με το δεξί χέρι κρατάει το κηρύκειο για να απομακρύνει τα απειλητικά σύννεφα από τον κήπο της Αφροδίτης, τον κήπο του κόσμου μας! 

Η κατάρρευση των αριστερών ψευδαισθήσεων

Ζούμε τραγικές στιγμές. Η χώρα μετρά πληγές και ήττες σε όλα τα επίπεδα. Βιώνουμε αναμφισβήτητα μια απ τις δυσκολότερες συγκυρίες της Μεταπολίτευσης. Δικαίως οι Έλληνες πολίτες παρακολουθούν αυτή την ώρα τα τεκταινόμενα με αίσθημα απογοήτευσης, αβεβαιότητας αλλά και φόβου για το αύριο. Κανείς δεν ξέρει πλέον πια θα είναι η επόμενη συμφορά που μπορεί να μας βρει.
Εδώ και τρία χρόνια ζούμε καθημερινά την κατάρρευση των πολιτικών ψευδαισθήσεων μιας παρέας που κατά λάθος έγινε κυβέρνηση της χώρας. Μιας ομάδας ανθρώπων που γαλουχήθηκε πολιτικά στην ΚΝΕ, χωρίς καμία επαφή με την πραγματικότητα και την αγορά, θαυμαστές του Στάλιν, του Φιντέλ Κάστρο και του οικονομικού μοντέλου της… Βενεζουέλας. Μαθημένοι μια ζωή στην πολιτική του πεζοδρομίου, με καταλήψεις, πανό, συνθήματα και τσαμπουκά χτυπούν το κεφάλι τους στον τοίχο και απορούν γιατί δεν φεύγει ο τοίχος…
Αυτή την συνεχή διάψευση των αριστερών φαντασιώσεων ζούμε από το 2015, την οποία η χώρα και οι πολίτες πληρώνουμε πολύ ακριβά. Το ζήσαμε στην οικονομία το πρώτο 6μηνο του 2015 όταν οι αγορές τελικά δεν χόρεψαν με τα νταούλια του ΣΥΡΙΖΑ και οι Ευρωπαίοι δεν δέχτηκαν το φοβερό σχέδιο Τσίπρα – Βαρουφάκη. Στην αρχή θα μας δάνειζαν οι Ρώσοι. Μετά θα μας δάνειζαν οι Κινέζοι. Αργότερα θα εκβιάζαμε τους Ευρωπαίους ότι θα φύγουμε απ το ευρώ κι αυτοί θα μας παρακαλούσαν να μείνουμε. Τίποτα δεν έγινε από αυτά.
Το ζήσαμε με το άνοιγμα των συνόρων και την εισροή χιλιάδων λαθρομεταναστών με αποτέλεσμα να μας κλείσουν τα σύνορα οι πάντες και η χώρα να καταστεί ένα απέραντο hot spot. Τότε απειλούσαμε ότι θα στείλουμε τους μετανάστες στο Βερολίνο, μετά τους παρακαλούσαμε να βοηθήσουν στη φύλαξη των συνόρων γιατί το πρόβλημα είναι «ευρωπαϊκό»… Στην συνέχεια ήρθαν τα σκληρά μέτρα, η αύξηση των φόρων, η μείωση μισθών και συντάξεων, η έναρξη των πλειστηριασμών. Όλα αυτά τα οποία ξόρκιζε μέχρι χθες η Αριστερά η οποία είχε τη μαγική λύση για όλα.
Επί τρία χρόνια προβλέπουν με σιγουριά το μέλλον και η πραγματικότητα τους διαψεύδει, με βαρύ κόστος όμως για τη χώρα. Αυτοί που μια ζωή έκαναν πορείες κατά των Αμερικανών και των Ισραηλινών σήμερα πανηγυρίζουν ανακουφισμένοι από την παρουσία των ΗΠΑ και του Ισραήλ στη Μεσόγειο απέναντι στον έξαλλο Ερντογάν. Δυστυχώς δεν έστειλαν φρεγάτες και αεροπλάνα να μας προστατεύσουν από τους Τούρκους ούτε οι Ρώσοι, ούτε ο σύντροφος Μαδούρο, ούτε η Κούβα… Παλικαράδες και τολμηροί στα εύκολα, ικέτες των Ευρωπαίων και του ΝΑΤΟ στα δύσκολα. Οι Αριστερές φαντασιώσεις γκρεμίζονται καθημερινά κι αυτοί συνεχίζουν ακάθεκτοι σαν να μην τρέχει τίποτα.
Άνοιξαν το Σκοπιανό με φόρα και αυτοπεποίθηση ότι αυτοί θα το λύσουν μόνοι τους και θα κάνουν και τη ΝΔ χίλια κομμάτια.Τελικά το μόνο που κατάφεραν είναι να διχάσουν για άλλη μια φορά την κοινωνία και το πολιτικό σύστημα και να στρέψουν όλους τους Έλληνες απέναντι τους. Έφεραν τον Ερντογάν στην Αθήνα χωρίς καμιά προετοιμασία και κανένα σκοπό μιλώντας για επιτυχημένη επίσκεψη. Η συνέχεια ήταν αμφισβήτηση των συνόρων, διεμβολισμός του ελληνικού πλοίου και η πρωτοφανής σύλληψη δύο στρατιωτικών μας. Πού είναι σήμερα ο τσαμπουκάς Υπουργός Άμυνας; Ποιά ήταν η αντίδρασή του στον διεμβολισμό του ελληνικού πλοίου και στην σύλληψη των δύο στρατιωτικών μας που παραμένουν φυλακισμένοι στην Τουρκία; Έτρεξε να παρακαλέσει την Ευρώπη και το ΝΑΤΟ.
Αυτή είναι η στρατηγική τους και μόνο. Ερασιτέχνες, ανίδεοι, επικίνδυνοι. Νομίζουν ότι με τον αριστερό τσαμπουκά που επικρατούσαν μια ζωή στο δρόμο, στα πανεπιστήμια και στη Βουλή θα μπορέσουν να επιβληθούν και έξω. Μόνο που έξω δεν περνάνε αυτά. Γιαυτό και συνεχώς τρώνε σφαλιάρες. Το κόστος όμως το πληρώνει η χώρα, το πληρώνει η νέα γενιά που βλέπει τη ζωή να περνά από μπροστά της χωρίς αυτή να μπορεί να κάνει τίποτα. Θα ακούσει άραγε μια συγνώμη αυτή η γενιά από τους μαθητευόμενους μάγους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ για την επιστροφή της χώρας στην ύφεση, τη μιζέρια και την οπισθοδρόμιση; Θα ακούσει μια συγνώμη η νέα γενιά για τα τρία αυτά χαμένα χρόνια που της στερούν πολύ περισσότερα χρόνια προόδου και προοπτικής;

1847 !

Εν Δίβρη την 8 10μβρίου 1847
Ο ελληνοδιδάσκαλος Δίβρης
Περί των χρημ. ενταλμάτων 8βρίου και 9μβρίου 
Προς το επί της Δημ. Παιδείας κλπ Βασιλ. Υπουργείον
Επειδή μέχρι της σήμερον, αφ΄ ότου μετέβην ενταύθα, δεν έλαβον ούτε λεπτόν εκ της αντιμισθίας μου, οφείλων εις άλλους αυτόθι, ως είναι γνωστόν εις υμάς , κύριε Υπουργέ, ένεκεν της συμβάσης μοι ασθενείας , τα του Αυγούστου και 7μβρίου μηνιαία της αντιμισθίας μου και ως εκ τούτου ου μόνον στερούμαι και αυτών των καθημερινών μου, προσφέρων ενταύθα πολλά πολλοίς, 
αλλ΄ αναγκάζομαι και να παρενοχλήσω Υμάς δια της παρούσης μου.
Προστρέχων λοιπόν θερμοπαρακαλώ το σεβ. τούτο Υπουργείον, όπως εκδώσει και διευθύνει προς τον υποφαινόμενον, δια της νομίμου οδού τα των παρελθόντων μηνών 8βρίου και 9μβρίου χρηματικά εντάλματα της αντιμισθίας μου ανά δραχμάς 130: προς απάντησιν και θεραπείαν των αναποφεύκτων μοι αναγκαίων εξόδων και προς απότισιν των οφειλουμένων.

Υποσημειούμαι βαθυσεβάστως
ο ευπειθέστατος Ελληνοδιδάσκαλος Δίβρης
Σπυρίδων Αθανασιάδης

Σημείωση δική μου:
Το αντίγραφο είναι από τα Γενικά Αρχεία του Κράτους.
Εδώ , ο Διδάσκαλος, από την αγαπημένη μου κωμόπολη της Δίβρης, ζητάει το αυτονόητο. 
-Μου συνέβη να αρρωστήσω, Υπουργέ-του λέει-και εν τω μεταξύ δεν έχω πάρει “μία”. Βάλτε μου, σας παρακαλώ ,τα λεφτά μου και για να τα βγάλω πέρα και για να πληρώσω τα δανεικά που πήρα .
Και μην ξεχνάς -λέει στον Υπουργό- ότι : “προσφέρων ενταύθα πολλά πολλοίς !”
Ι.Β.Ν.

Πενταετής άδεια από την κυβέρνηση στο ζιζανιοκτόνο Roundup

Πενταετής άδεια από την κυβέρνηση στο ζιζανιοκτόνο Roundup

Επιτράπηκε για άλλα 5 χρόνια η χρήση του ζιζανιοκτόνου roundap

Την έγκρισή του στο αμφιλεγόμενο ζιζανιοκτόνο Roundup με την επικίνδυνη χημική ουσία γλυφοσάτη έδωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ανοίγοντας τον δρόμο για τη χρήση του στην Ελλάδα μέχρι και το τέλος του 2023.
Την ώρα που το πολύκροτο εμπορικό deal κόστους δεκάδων δισεκατομμυρίων μεταξύ της γερμανικής πολυεθνικής Bayer και της βασίλισσας των μεταλλαγμένων, Monsanto, βρίσκεται σε εξέλιξη, η κυβέρνηση δίνει την έγκρισή της για πενταετή χρήση του ζιζανιοκτόνου Roundup της αμερικανικής εταιρείας που ηγεμονεύει στον χώρο της αγροκαλλιέργιας, παρότι η συζήτηση γύρω από την επικινδυνότητα της χρήσης της χημικής ουσίας γλυφοσάτη που περιέχει το προϊόν της βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, που δημοσιεύθηκε στον διαδικτυακό τόπο Διαύγεια και η υπογράφει η Δ/νση Προστασίας Φυτικής Παραγωγής – τμήμα Φυτοπροστατευτικών προϊόντων, η άδεια διάθεσης στην αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος χορηγείται από τις 06/3/2018 έως και την 15/12/2023.