Από Γιάννη Αναγνωστάκη η πιο κάτω ανάρτηση:

Ξεκίνα!! (είπε το θάρρος)

  • Πού να πάω;; (είπε ο φόβος)
  • Στο όνειρό σου…. (είπε η χαρά)
  • Κι αν αποτύχω; (είπε η αμφιβολία)
  • Θα έχεις απολαύσει το ταξίδι…! (είπε η σοφία)
  • Ζήσε την κάθε μέρα με ενθουσιασμό!!! ( φώναζε από μακριά η αισιοδοξία! )
  • Βάλε μικρούς στόχους κάθε μέρα! (ψιθύρισε η επιμονή)
  • Μπόλικο γέλιο!!! (χαχάνισε η ευτυχία)
  • Μη ξεχνάς ότι είσαι ήδη δημιουργία τραγούδησε η ΖΩΗ…..

Κρώζουν οι κουρούνες βραχνά

και με γρήγορο φτερούγισμα

τραβούν για την πόλη.

-θα χιονίσει σε λίγο-

χαρά σε εκείνον που έχει

τώρα ακόμη πατρίδα.

………

Κρώζουν οι κουρούνες βραχνά

και με γρήγορο φτερούγισμα

τραβούν για την πόλη.

-θα χιονίσει σε λίγο-

Αλίμονο σε κείνον που

πατρίδα δεν έχει.

Νίτσε: συμπόνοια εδώ κι εκεί

Ξόδευα άσκοπα το χρόνο μου
και τώρα ο χρόνος ξοδεύει άσκοπα εμένα.
(από τα σονέτα του Σαίξπηρ)

Ξέρουμε τι είμαστε, αλλά δεν ξέρουμε τι θα μπορούσαμε να είμαστε.
(λόγια της Οφηλίας )
— Άμλετ