Ο Επίκτητος λέει ότι το πιο σημαντικό είναι να μπορείς να ξεχωρίσεις τι είναι στον δικό σου έλεγχο και τι όχι. Μήπως αναλώνεσαι σε πράγματα που είναι πέρα του δικού σου ελέγχου, με αποτέλεσμα να μην ασχολείσαι με πολλά σημαντικά πράγματα;
Οι πράξεις, οι σκέψεις, τα συναισθήματα εξαρτώνται από εσένα τον ίδιο. Οι γύρω σου, ο καιρός ή καθετί από το εξωτερικό περιβάλλον όχι. Ωστόσο μήπως εσύ συνεχίζεις να νομίζεις ότι όλα είναι στον έλεγχό σου; Αν μάθεις να ξεχωρίζεις τι είναι στον δικό σου έλεγχο και τι όχι, θα είσαι πιο ευτυχισμένος, πιο δυνατός και πιο επιτυχημένος, γιατί θα μπορείς να είσαι προσηλωμένος σε πράγματα που πραγματικά έχουν σημασία.
