Η ρίψη της πρώτης ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα
Το τελευταίο επεισόδιο στην ιστορία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν για πρώτη φορά ως όπλο την ατομική βόμβα και σκορπούν τον όλεθρο σε δύο ιαπωνικές πόλεις, τη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι μια βδομάδα αργότερα

Πηγή: https://www.sansimera.gr/
© SanSimera.gr
