«Το πρόβλημα στη χώρα δεν είναι ότι δεν μαζεύουμε αρκετούς φόρους, άλλα τι κάνουμε με αυτούς και πώς σπαταλώνται. Οι Έλληνες αυτή τη στιγμή πληρώνουν τους υψηλότερους φόρους στην Ευρώπη. Έχουμε λοιπόν μια βαριά φορολογία και ένα βαρύ κράτος το οποίο επιβάλλει βαριά γραφειοκρατία. Πιστεύω ότι η λύση δεν κρύβεται στον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διαχείρισης αλλά στον περιορισμό της. Το πρόβλημα δεν είναι ότι 15 γραφειοκρατικές κινήσεις που χρειάζεται να κάνεις, δεν είναι αρκετά εκσυγχρονισμένες ή ηλεκτρονικές. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν αυτές οι 15 κινήσεις που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού».
