Καλό ταξίδι φίλε Άγγελε ..

Ο Άγγελος (τρίτος από αριστερά) μας την έκανε σήμερα …πήγε να συναντήσει τον πρωτοχορευτή, καιρό είχαν να παίξουν καμία δηλωτή..ελπίζω να έχουν ήδη συναντηθεί….αιώνια η μνήμη του.

Φωτογραφία του 1976