Ο Παντελής, ο καλός φίλος από την Λύση της Κύπρου μας θύμισε το παρακάτω του Μητροπάνου:

Ένα λαχείο ειν’ η ζωή και ας είναι και αμορτί. Λουλούδια για τον χάροντα μπουζούκι και κιθάρα. Και ένα ανοιχτό περίπτερο να πάρουμε τσιγάρα……

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ !!!