Κρίμα να μένουμε κλεισμένοι σε σύγχυση και ακατανοησία, σε φθόνο και μοχθηρία, σε πόνο και δυστυχία, ενώ ενέργεια, ζωή και νοημοσύνη λάμπουν παντού γύρω και λίγο βαθύτερα μέσα μας στον άφθαστο εαυτό μας.