Βιάζομαι.Η ηλικία μου προχώρα και πόσο θα ζήσω ακόμη. 20 ,30,50 κι άλλα χρόνια; Μα εγώ δεν το’χω σκοπό να αφήσω τη ζωή. Που θα βρισκα χειρότερα αναγνώστη μου, αδελφέ μου και αντίσκαστε γελάς; Ο Φρόιντ λέγει ότι ενδόμυχα κανένας μας δεν πιστεύει ποτέ ότι θα πεθάνει.
Μπράβο του!
Εκεί βιολιά δεν παίζουνε
λαγούτα δεν αχάνε
στέκουν οι νειούδες ξέμπλεκες
και οι νιοί ξαρμάτωμένοι.
Γιάννη Σκαρίμπας
