«Η συμφωνία είναι για εμάς ανύπαρκτη. Θα το αποδείξουμε και στο μέτωπο και στο τραπέζι. Βρίσκεται εντός της υφαλοκρηπίδας μας. Δεν θα επιτρέψουμε καμία δραστηριότητα μέσα στην περιοχή αυτή» αναφέρει στην πρώτη της αντίδραση η Άγκυρα.
Σύμφωνα με το Τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών «δεν υπάρχει θαλάσσιο σύνορο ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Αίγυπτο. Για την Τουρκία είναι ανύπαρκτη η δήθεν συμφωνία καθορισμού περιοχών θαλάσσιας ευθύνης που ανακοινώθηκε πως υπεγράφη σήμερα. Αυτή η άποψη μας να γίνει γνωστή και στο μέτωπο και στο τραπέζι».
Η τουρκική πλευρά υποστηρίζει ότι η περιοχή ευθύνης «βρίσκεται εντός τουρκικής υφαλοκρηπίδας που έχει δηλωθεί στα Ηνωμένα Έθνη.
Η Αίγυπτος που απεμπόλησε περιοχή 11.500 τετρ. Χιλιομέτρων με τη συμφωνία που υπέγραψε με την Ελληνοκυπριακή Δικοίκηση το 2003 τώρα με την δήθεν συμφωνία που υπέγραψε με την Ελλάδα χάνει περιοχές θαλάσσιες ευθύνης. Με τη συμφωνία αυτή επιχειρείται να σφετεριστούν και τα δικαιώματα της Λιβύης.
Η Τουρκία στην συγκεκριμένη περιοχή δεν θα επιτρέψει καμία δραστηριότητα, και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως θα υποστηρίξει με αποφασιστικότητα τα νόμιμα συμφέροντα και δικαιώματα της στην ανατολική Μεσόγειο όπως κι αυτά των Τουρκοκυπρίων».

Τι σχόλιο να γράψω.; Μετράει η ανθρωπότητα Γενοκτονίες των Ποντίων, των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, των Αρμενίων, των Ασυρίων, των Κούρδων τη Σφαγή της Χίου. Τα τελευταία χρόνια είχαμε εισβολή στη Κύπρο, πήραν ένα μέρος της Συρίας τώρα θέλουν το Αιγαίο και δεν σταμάνε. Η ιστορία μας διδάσκει !!!!Αυτός είναι ο Τούρκος. Ο Ερντογαν
ονειρεύεται Οθωμανική αυτοκρατορία. Σήμερα πάλι 23 Τούρκοι κηνυγημένοι από τον Σουλτάνο τους πηγαν σε Ελληνικό νηςί και ζήτησαν επίσημα άσυλο στην Ελλάδα.