
Καμιά θεομηνία. Πρόκειται για έγκλημα κοινής αποδοχής
Από Κώστας Κουρούνης
«Με παράσυρε το ρέμα, μάνα μου δεν είναι ψέμα, Περιστέρι και Μοσχάτο τα ’καν’ όλα άνω-κάτω, Καμίνια και Αγια-Σωτήρα τα ’πνιξ’ όλα η πλημμύρα». Αυτά μοιρολογούσε στον Μεσοπόλεμο ο Μάρκος Βαμβακάρης μετά την πλημμύρα του 1934, όταν η συγκοινωνία γινόταν με βάρκες και οι εφημερίδες μιλούσαν για τη βάθους 2 μέτρων «λίμνη των Τζιτζιφιών». Πρώτο συμπέρασμα: Οι περιοχές που πλημυρίζουν δεν είναι άγνωστες, τις ξέρουν ακόμη και οι φίλοι μας οι μπουζουξήδες. Η Νέα Πέραμος, η Μαγούλα και η Μάντρα είναι όμορφες και χαρισματικές περιοχές, γνωστές όμως για τα προβλήματα υψομετρίας που κατά καιρούς τις αφήνουν στο έλεος των νεροποντών.
