Σε ποιητικό οίστρο φίλος του ΟΡΕΙΝΟΥ έγραψε το παρακάτω ποίημα σήμερα το πρωί μόλις αντίκρυσε το εκκλησάκι και το θεατράκι στο Τσούμα Πούσι 
Να εισαι καλά φίλε 
Θυμιάματα παντού ,  τριγύρω , ολούθε  και πέρα Βλογάνε την φύση την γη τον  αγέρα Μερεψαν οι βράχοι εκεί  πάνω στην ράχη Θαματα  χλωρά   στολίζουν    πάθη   Θέριεψαν άνθη , στο σχίσμα των βράχων εκείθε  στο ρέμα  κρινάκια μικρά   εδωθε ,  μας κάνουνε  νεμα πως όλα αντίκρυ τριγύρω   δεν είναι ψέμαΖυγατε το βήμα , μετριάστε το μπόι  , συχατε στης Παναγιάς στο παλιό ρημοκλήσι στα  βράχια ελάτε….