Σε ποιητικό οίστρο φίλος του ΟΡΕΙΝΟΥ έγραψε το παρακάτω ποίημα σήμερα το πρωί μόλις αντίκρυσε το εκκλησάκι και το θεατράκι στο Τσούμα Πούσι
Να εισαι καλά φίλε
Θυμιάματα παντού , τριγύρω , ολούθε και πέρα Βλογάνε την φύση την γη τον αγέρα Μερεψαν οι βράχοι εκεί πάνω στην ράχη Θαματα χλωρά στολίζουν πάθη Θέριεψαν άνθη , στο σχίσμα των βράχων εκείθε στο ρέμα κρινάκια μικρά εδωθε , μας κάνουνε νεμα πως όλα αντίκρυ τριγύρω δεν είναι ψέμαΖυγατε το βήμα , μετριάστε το μπόι , συχατε στης Παναγιάς στο παλιό ρημοκλήσι στα βράχια ελάτε….

