Ο Βησσαρίων Παρθένης  επισκέφθηκε   σήμερα τα Σκούρτα  όπου με την βοήθεια του συλλόγου γυναικών Σκούρτων πραγματοποίησε τα γυρίσματα της εκπομπής του  μαγειρεύοντας μαζι  που παίζεται κάθε μέρα 10 με 10.30  στο  κανάλι Ε.