Όλη η περιοχή έχει σκεπαστεί από τα νερά της λίμνης Μόρνου .Η φωτογραφία πρέπει να είναι του 1966 τραβηγμένη από το κάστρο του Βελουχιού στο βάθος στο τέλος του δρόμου  η Α ΜΟΝΉ.

Ο πατέρας Πολύκαρπος (δεξιά) ο ηγούμενος της Μονής Ανάληψης των Σκούρτων που έχει προσφέρει μέγα πνευματικό έργο στην ευρύτερη περιοχή και χαίρει μεγάλης εκτίμησης από τους κατοίκους .