λίγο πριν τα νερά σκεπάσουν την κοιλάδα και δημιουργήσουν την λίμνη ΜΟΡΝΟΥ 
εμφανή τα σημάδια της καταστροφής του κάμπου μιας και σκάφτηκε όλη η περιοχή και με τα χώματα κατασκευάστηκε το φράγμα.

Posted by Picasa

Καζαντζακης -Δαυιδ

Ο φίλος ο Γιάννης ο Αναγνωστάκης σε συμπλήρωση αυτών που λέει ο Ν Καζαντζαντάκης για την δύναμη του ανθρώπου μας θύμησε τον πιο κάτω ψαλμό του Προφήτη:

Ψαλμός ΠΑ΄. 81

Ο Θεός έστη εν συναγωγή θεών, εν μέσω δε θεούς διακρινεί. Έως πότε κρίνετε αδικίαν και πρόσωπα αμαρτωλών λαμβάνετε; Κρίνατε ορφανώ και πτωχώ, ταπεινόν και πένητα δικαιώσατε. Εξέλεσθε πένητα και πτωχόν, εκ χειρός αμαρτωλού ρύσασθε αυτόν. Ούκ έγνωσαν, ουδέ συνήκαν, εν σκότει διαπορεύονται, σαλευθήτωσαν πάντα τα θεμέλια της γης. Εγώ είπα· Θεοί έστε και υιοί Υψίστου πάντες. Υμείς δε ως άνθρωποι αποθνήσκετε και ως εις των αρχόντων πίπτετε. Ανάστα, ο Θεός, κρίνων την γην, ότι συ κατακληρονομήσεις εν πάσι τοις έθνεσι.