
Δ.Κοντομηνάς: γεννήθηκε σαν σήμερα … στην φωτό με την αδελφή του


Η διάκριση Ορεινών- Πεδινών, ανάγεται στην Εθνοσυνέλευση της Γαλλικής Επανάστασης του 1789. Τότε, οι ριζοσπαστικοί με τις πλέον επαναστατικές ιδέες, κατέλαβαν το άνω αριστερό μέρος της αίθουσας της Εθνοσυνέλευσης και ονομάσθηκαν Ορεινοί επειδή τα έδρανά τους ήταν στο ψηλότερο μέρος του αμφιθεάτρου. Μεταξύ των Ορεινών ήταν ο Νταντόν, ο Μαρά, ο Σαιν Ζυστ και άλλοι από την ομάδα των Επαναστατών της Γαλλικής Επανάστασης.

Δ.Κοντομηνάς: γεννήθηκε σαν σήμερα … στην φωτό με την αδελφή του




Εθνικός Ύμνος
•Πριν την έναρξη του ματς στο ΣΕΦ ανακρούστηκε ο εθνικός ύμνος.Ενω οι εν ολω και αδιαίρετω Ουγκανοι της κερκιδας είχαν εκδηλώσει με συνθήματα τους ανεκπλήρωτους πόθους τους.Και ενώ η προεδραρα του παρα και του τσαμπουκά, διεκδικούσε το δικαίωμα να εκφράζεται υψώνοντας σε απάντηση το κωλοδαχτυλο.Γιατι εκεί ήταν οι άλλοι Ουγκανοι οι δικοί του δεν ήταν.Μην το στερηθεί.Ατομικο δικαίωμα είναι πρέπει να του αναγνωρισθεί.Αλλοιως θα πέσει σε κατάθλιψη.
Μπορούν να μου πουν οι κύριοι του ΕΣΑΚΕ και της ΕΙΟΚ τι δουλειά έχει ο εθνικός ύμνος σε αυτό το περιβάλλον;Να δείξει τι;την ελληνικότητα του πρωταθλήματος;την προσήλωση των παραγόντων στο Έθνος;Να δείξουν στον Αταμαν το μεγαλείο της Ελλαδας;Λιγη ντροπή.Αιδως Αργείοι.Οι κυβερνητικοί εθναμυντορες δεν το είδαν;Δεν βλέπουν μπάσκετ αυτοί είναι υπεράνω.
•Και ο Βρούτσης θέλει να συναντηθούν για να αναλάβουν ο Γιαννακοπουλος και οι Αγγελοπουλοιω«ηθικές δεσμεύσεις».Τι να κάνει κι αυτός.Οτι μπορεί.
Πάνος Μπιτσαξής







…έκλεισε, νέος ανοίγει…αενάως, συμπαντικός νόμος, τελεία και παύλα…


