Με κάμερες και ΑΙ θα ελέγχουν τις πινακίδες των ανασφάλιστων οχημάτων

Στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) καταφεύγει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας για να ξεπεράσει τη μάστιγα των ανασφάλιστων και επικίνδυνων οχημάτων. Αν μάλιστα υλoποιηθεί το σύστημα με τον τρόπο που υπόσχονται οι ειδικοί, τότε οι αρχές της χώρας θα τελειώσουν οριστικά με το πρόβλημα των οχημάτων που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους και είναι ανασφάλιστα.

Επίσης με το ίδιο τρόπο θα ελέγχονται τα οχήματα που είναι σε ακινησία αλλά τελικά κινούνται, τα οχήματα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ κι όμως κινούνται και απειλούν ζωές, ακόμη και τα εγκαταλειμμένα οχήματα που βρίσκονται στους δρόμους της χώρας.

Για να το πετύχει αυτό το υπ. Εθνικής Οικονομίας, αναμένεται να αξιοποιήσει μια εφαρμογή που θα επιτρέπει τον έλεγχο των πινακίδων από τις διάφορες κάμερες που θα εξοπλιστούν ειδικά οχήματα της ΑΑΔΕ. Τα ειδικά αυτά οχήματα ελέγχου θα είναι συμβατικά αυτοκίνητα και θα κινούνται όλες τις μέρες και ώρες του χρόνο και σε όλη την επικράτεια , ηπειρωτική και νησιωτική.
Στόχος τους θα είναι οι παραβάσεις των ιδιοκτητών και όχι του οδηγού. Οι Ιδιοκτήτες θα ενημερώνονται ηλεκτρονικά για το σχετικό πρόστιμο και θα παρακολουθούνται μέχρι της πλήρους συμμόρφωσής τους. Τα πρόστιμα ανά περίπτωση είναι τσουχτερά και δεν επιδέχονται διαγραφής εκτός και αν ο ιδιοκτήτης δικαιωθεί από την ένσταση που δύναται να καταθέσει εντός 10 ημερών.

Το σύστημα που ετοίμασε η μικρή εταιρεία ΑΙ-Audit Car θα ενημερώνει ακόμη τους ιδιοκτήτες οχημάτων για την λήξη της ασφαλιστικής ενημερότητας του οχήματος, της ισχύος της κάρτας ΚΤΕΟ κ.ά. Όσοι δεν συμμορφώνονται στη συνέχεια με την υποχρέωση αυτή, αμέσως θα τους επιβάλλεται πρόστιμο.

Με την εφαρμογή που αξιοποιεί τεχνικές Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) εκτιμάται ότι θα βρεθούν και τα εγκαταλειμμένα οχήματα. Εκτιμάται ότι μόνον στην Αττική υπάρχουν 150.000 εγκαταλειμμένα και σε ψηφιακή ακινησία οχήματα η απομάκρυνση των οποίων θα μπορούσε να ανακουφίσει τους πολίτες που κινούνται στο Λεκανοπέδιο.

Ειδικότερα από την πειραματική λειτουργία του συστήματος AI-AuditCar έχει βρεθεί ότι περίπου:

  • 210.000 οχήματα ή το 3% του στόλου κυκλοφορούν ανασφάλιστα
  • 196.000 οχήματα που είναι σε ακινησία ή ποσοστό 2,8% κινούνται
  • 315.000 οχήματα ή περίπου το 4,5% δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ
  • 7.000 οχήματα ή περίπου το 0,1% είναι κλεμμένα
  • 91.000 οχήματα ή το 1.3% του στόλου φέρει δυσδιάκριτες πινακίδες και περίπου
  • 14.000 οχήματα ή το 0,2% έχει κάνει αλλαγή χρήσης.

Τα στοιχεία αυτά προέκυψαν από τον έλεγχο 1.500 πινακίδων στις αρχές του έτους και ανήχθησαν στατιστικά στον υφιστάμενο στόλο οχημάτων που σήμερα στην Ελλάδα ξεπερνά τα 7 εκατομμύρια οχήματα. Σημειώνεται ότι η απώλεια εισοδημάτων, φόρων κ.λπ., μόνον από τα ανασφάλιστα οχήματα ξεπερνούν κάθε χρόνια τα 50 εκατ. ευρώ.

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε την απώλεια εσόδων και φόρων στα ΚΤΕΟ εύκολα φτάνουμε 70 εκατ. ευρώ και αν προσθέσουμε τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας στα οχήματα που είναι σε ακινησία, αλλά τελικά κινούνται, τότε το ύψος την απώλειας εσόδων και φόρων ξεπερνά τα 120 εκατ. ευρώ ετησίως.

Πηγή:powergame.gr

Μέλι γάλα ..Mr President

•Εκεχειρία.Με την ευλογία του Θεού είπε ο Τράμπ και στις δύο «νικήτριες χώρες».Οι πιο άτυχοι ,οι νεκροί της Μπερ Σεβα ,στις 4 τα ξημερώματα.Ηταν μια μικρή καθυστέρηση στην άφιξη της ευλογίας.Ακομα και το Αγιο Φως δικαιούται να καθυστερεί.Μελι γάλα λοιπόν.
•Το πετρέλαιο θα μείνει σταθερό προς μεγάλη θλίψη των πετρελαιάδων αλλά και χωρίς περαιτέρω μπουμ στα προϊόντα ,χωρις κλιμάκωση της ύφεσης.Ευχής έργον για τους καταναλωτές.
Η ναυσιπλοΐα στα στενά του Ορμουζ ελεύθερη κι ωραία χωρίς τους εκεχειρουντες Χουθι.
Το Ισραήλ θα κοιμάται πιο ήσυχα κι έχει κάθε δικαίωμα σε αυτό από τη καθυστέρηση του πυρηνικού προγράμματος του Ιράν.
Η Ρωσία και η Κίνα κρατούν με την ευλογία του Θεού τον πιστό σύμμαχο τους το Ιράν.Με τις αμερικανικες υπηρεσίες.Το Ισραήλ, απόλυτα πια ,συναινούντων Ρώσων και Κινέζων,προέκταση και εργαλειο της Αμερικανικής ισχύος.Thank you Mr.President.

Η Μεση Ανατολή ευγνωμονεί και υποκλίνεται.Να δικασθεί στο Ισραήλ ο Νιετανιαχου;Εχει εκκρεμότητες;Αστεια πράγματα.Μονιμος στην εξουσία.Τους έχει κάνει ολους σκόνη.
Μια νέα σελίδα σφυρηλατεί την αμερικανορωσική θερμή φιλίαΤον ερωτα Πούτιν Τράμπ..Η Ουκρανία;τι θέλουν επιτελους αυτοί.Γιατι αρνουνται την θεία ευλογία;για κάτι παλιοχωρια στο Ντονμπας; Αν είναι δυνατόν.Μια έντιμη marveless μοιρασιά του κόσμου.Ετεροβαρης αλλά οκ.
Η Ευρώπη γλιτώνει από ένα νέο πονοκέφαλο και έναν διχασμό.Κερδιζει χρόνο να ψαχτεί.
Και οι μουλάδες.Παροντες πανταχού εν αναμονή του 12ου Ιμάμη.Μπορουν επιτέλους απρόσκοπτα να καταστείλουν κάθε αντίδραση ,να κρεμάσουν όποιον τους αντιμιλήσει.Να αντιμετωπίσουν τα ατίθασα και άπιστα κορίτσια τους και να τα επαναφέρουν στον ορθό δρόμο.Να βρουν κι ένα βουνό να το σκάψουν με την ησυχία τους μέχρι τα έγκατα της γης,ταξίδι στο κέντρο της Γης,Ιούλιε Βερν ,να φτιάξουν την πολυπόθητη βόμβα τους ή να αποθηκεύσουν μια έτοιμη delivery από το Πακιστάν και τη Βόρεια Κορέα,οπως μας απειλει ο υπερβολικα βραχυς το δέμας Μεντβεντεφ.
Και στη Γαζα;η ευλογία του Θεού θα βάλει μερικές θερμίδες ακόμα στους πάγκους με τις κατσαρόλες.Κατά τα λοιπα απέχει.Οι Παλαιστίνιοι με Χαμάς δεν έχουν οδό διαφυγής.Ανειπωτο δράμα, πολεμικά εγκλήματα,αδιέξοδο.Ξεριζωμος πεινα και θάνατος.Free Palestine.Ας μου πει καποιος μετά λόγου τι εννοεί με αυτό να συμφωνήσω αμέσως.Αυτο ειναι το κοκο μπλόκο.Επανοδος στη Χαμάς;Οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.Και ο Isis διεκδικεί κρατος,το Χαλιφάτο του.Ομως τα εγκλήματα που διαπραττει το εμπόλεμο Ισραηλινο Κράτος δεν νομιμοποιούνται.Σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο.Συντασσομαι με τους πολλούς επώνυμους κι ανώνυμους Εβραίους που λένε το ίδιο κι ας είναι εντός του πεδίου.
•Μέλι γάλα.Μια χαρά.Εγω γιατί να είμαι δυσαρεστημένος.Ευτυχης.Όλβιος.Δεν θα σκάσω γιατί μας προέκυψε ο Χαφταρ.Σιγά το θέμα.Ο γιος του κάνει business με τους Τούρκους.Ποιος να τα κάνει αυτά εδώ;αρκούμαστε στον ΟΠΕΚΕΠΕ.Δεν βαριέσαι κάποια λύση θα βρεθεί.Τοσο καιρό ζούσαμε χωρίς την Exon.Τωρα χάριν Σαμαρά ,Καραμανλή και του ευρύτερου διακομματικου οριζοντιου και ανυποχώρητου πατριωτικού μετώπου που διαταράσσει την Μητσοτακική ηγεμονία,, που βδελύςσεται τον κατευνασμό ,δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την Exon.Εθνικη κυριαρχία άνευ Exon δεν γίνεται.Μη τα θέλουμε όλα.Θυμιζω οτι νότια της Κρήτης το πέλαγος είναι το Λιβυκον.Ποιος μπορεί να τολμήσει να πει στους πατριώτες της φακής ότι το Λιβυκον πρέπει να ανήκει στα ψάρια του κι ότι κανείς δεν θέλει να πολεμήσει για την Exon.Εμενα δεν με νοιάζει βέβαια.Λογω ηλικίας η κλάση μου θα κληθεί μόνο αν οι Τούρκοι βαδίζουν προς τους Αμπελοκηπους.Πως να τολμήσω να πω ότι ,όπως έχουν τα πράγματα ,μείζον των μειζόνων αγαθών για τα παιδιά μου και τα εγγονια μου ,είναι η ειρήνη και ότι σε 20 το πολύ χρόνια τίποτα από αυτά δεν θα έχει σημασία.Θα πετάμε τις φρεγάτες και τα αεροπλάνα, που οφείλουμε,δεν γινεται αλλοιώς,παση θυσία να αγοράζουμε τώρα ,στην ανακύκλωση της ιστορίας.
•Τέλος για αφελείς οψιμους υποστηρικτές του ισλαμοφασισμου,της μεγαλύτερης απειλής της ανθρωπότητας,με όποιο προσωπείο ,Ιράν,Χαμάς,Χεζμπολαχ,Χουθι ας δουν το μακελειό στην Εκκλησία της Δαμασκου.Στα ψιλά γιατί ο Τζολανι είναι δικος μας ανθρωπος.Αυτη είναι η άποψη τους για το κόσμο.Θανατος στους άπιστους.Φωτια και τρόμος.
•Μπερδεμένα τα είπα το ξέρω.Οφειλεται στο ότι είμαι μπερδεμενος.Αλλα το fb έχει μια ασυλία.Δεν γράφω διδακτορικό.Ειναι ο χώρος που μπορείς να γράφεις ότι σουρχεται.Ξετυλιξτε μου εσείς το κουβάρι.Θα είμαι ευγνώμων να προσχωρήσω σε μια νέα κατανοηση του θαυμαστου καινουργιου κοσμου.Να βγω από την στροφορμή της αναλυτικης αδυναμίας.

Πάνος Μπιτσαξής

Η ματαιοδοξία είναι σαν το κρασί. Ένα ποτήρι μπορεί να σε τόνωση. Με τα πολλά κινδυνεύεις να παραληρείς!!

Warren Buffett συμβουλεύει

Ο σωστός επιχειρηματικός συνεργάτης μπορεί να χτίσει ή να καταστρέψει την επιτυχία σας.
Το να περιβάλλεστε από τους σωστούς ανθρώπους είναι μια φιλοσοφία που ο Buffett έχει υιοθετήσει σε όλη του την καριέρα, με την ευφυΐα, την ενέργεια και την ακεραιότητα να είναι τα τρία κορυφαία χαρακτηριστικά που αναζητά σε έναν συνεργάτη.

Το να εντοπίζετε αυτά τα χαρακτηριστικά νωρίς σε κάποιον είναι το κλειδί, επειδή, όπως προειδοποιεί ο Buffett, η προσπάθεια να τα ενσταλάξετε αργότερα είναι χαμένη υπόθεση.

«Το να παντρευτείς κάποιον/α για να τον/την αλλάξεις… είναι τρελό, και η πρόσληψη κάποιου για να τον αλλάξει είναι εξίσου τρελή», είπε στο αμερικανικό Fortune το 2014. «Και το να γίνεσαι συνεργάτης μαζί του για να τον αλλάξεις είναι τρελό».

Ο Charlie Munger είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιου με τον οποίο ο Buffett ‘έκανε κλικ’ και δημιούργησε μια συνεργασία που κράτησε μια ζωή.

Με το κλείσιμο το Athens Pride πέρασε στην αφάνεια..

Την προηγούμενη χρονιά, όταν ακόμη έρεαν τα κονδύλια από τον περίφημο αμερικανικό οργανισμόπου έκλεισε ο Ντόναλντ Τραμπ, το ATHENS PRIDEήταν μεγάλο γεγονός και τα κανάλια αφιέρωσαν χρόνο στις prime time τηλεοπτικές ζώνες. Φέτος τα πράγματα άλλαξαν. Τα χρώματα του ουράνιου τόξου δεν εμφανίστηκαν στη Βουλή, ούτε στο Μαξίμου. Η αμερικανική πρεσβεία δεν εκπροσωπήθηκε στην παρέλαση. Τα κυβερνητικά στελέχη που έδιναν το παρών ήταν εξαφανισμένα και τα κανάλια εξαφάνισαν την παρέλαση των ομοφυλόφιλων. Ακόμη και η συμμετοχή ήταν πολύ μικρή. Οι μοναδικοί επώνυμοι ήταν το ζεύγος Στέφανος Κασσελάκης – Τάιλερ Μακμπέθ μαζί με την Φάρλι, ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, ο… ταλαίπωρος Σωκράτης Φάμελλος που ψάχνει εναγωνίως για καμιά ψήφο και η Ελένη Λουκά με το ευαγγέλιο.

Πηγή: radar.gr