Επικίνδυνος Αλβανός στα Δερβενοχώρια ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Πρόκειται για ένα θρασύτατο πλάσμα που ήρθε τρισάθλιο,πεινασμένο και παράνομο από κάποιο κατσικοχώρι της Αλβανίας και ντροπιάζει με τη συμπεριφορά και τα έργα του τους οικογενειάρχες μετανάστες της γείτονος χώρας που ζουν στα μέρη μας. Αυτό το πλάσμα είναι το μεγαλύτερο κλεφτρόνι που κυκλοφορεί στο Δήμο μας και εκτός από αυτό παρενοχλεί σεξουαλικά όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτως ηλικίας και με διάφορους τρόπους (ήδη ενημερώθηκε ο εισαγγελέας Θήβας για τα στοιχεία και τη δράση του, καθώς και για τα υποχείριά του). Ενώ είναι μεγάλης ηλικίας (22 έως 25), δηλώνει όσο θέλει αφού δεν έχει χαρτιά και χρεώνει το ελληνικό κράτος και τους Έλληνες φορολογούμενους για να πάει καθημερινά… σχολείο!!!! Πόσα χρόνια πάει σχολείο ο Αλβανός; Γιατί δεν το ελέγχει κανείς; Επιπλέον, έχει βρει κανα δυο ελληνόπουλα χαμηλού πνευματικού κλπ επιπέδου και τα χρησιμοποιεί ως ”νεροκουβαλητές” για τις βρωμιές του. Η κοινωνία μας, αντί να ξεσηκωθεί και να τον διώξει από τα χωριά μας, αδιαφορεί και τον αφήνει να περιφέρεται ανάμεσά μας, κάνοντας διαρρήξεις, παρενοχλώντας κορίτσια και γυναίκες και κυκλοφορώντας με μια σακαράκα χωρίς πινακίδες με ιλιγγιώδη ταχύτητα και αλβανικά καψουροτράγουδα στη διαπασών!
Σύμφωνα με ανεξακρίβωτες ακόμα πληροφορίες, δίνει πληροφορίες και φέρνει σπείρα Αλβανών στα χωριά μας που έχουν ρημάξει τις τελευταίες μέρες όλα τα σπίτια. Το σπίτι της γράφουσσας που διερρήχθη την περασμένη Τετάρτη, διαθέτει κάμερες και το υλικό θα δοθεί στον εισαγγελέα…
ΣΚΕ
Ο πρόεδρος του συλλόγου Τσιγκουρατίου Νίκος Λαγάρας απευθύνει ανοικτή πρόσκληση σε όλους τους οικιστές και φίλους του οροπεδίου για το Σάββατο 3 Μαρτίου και ώρα 11 στη καφετέρια του Φίλιππα όπου θα παρευρεθεί και θα μιλήσει ο επικεφαλής του κλιμακίου του πυροσβεστικού Σώματος Δερβενοχωρίων σχετικά με τα μέτρα πυροπροστασίας και την βοήθεια που μπορεί να προσφέρει καθένας μας .
ΑΠΟΨΗ› Δ. Καμπουράκης
Τα (3.275.881 + 523.429) δολάρια
Αυτός είναι υπουργός οικονομίας και λέγεται Δημήτρης Παπαδημητρίου. Αυτή είναι αναπληρώτρια υπουργός εργασίας και ονομάζεται Ράνια Αντωνοπούλου. Υποθέτω βασίμως ότι πρόκειται για ευτυχισμένο ζευγάρι. Και γιατί όχι; Η φτώχεια φέρνει γκρίνια, ο πλούτος φέρνει αγάπη, ειδικά όταν συνοδεύεται από το ηθικό πλεονέκτημα. Έχουν αθροιστικά (σύμφωνα με το πόθεν έσχες τους) περιουσία και καταθέσεις 3.275.881 δολαρίων και εισόδημα 523.429 δολαρίων τον χρόνο. Ζουν στο Κολωνάκι, σε σπίτι που πληρώνει το ελληνικό δημόσιο με 1000 ευρώ τον μήνα.
Ξέρω ότι λαϊκίζω ασύστολα, ότι ελέγχομαι για βρώμικο πόλεμο εναντίον της κυβέρνησης και για δολοφονία χαρακτήρων μελών του Υπουργικού Συμβουλίου. Γι αυτό σπεύδω να διευκρινίσω ότι το αξιότιμο ζεύγος Παπαδημητρίου-Αντωνοπούλου δεν έχει κάνει τίποτα παράνομο. Οι άνθρωποι ακολουθούν κατά γράμμα τον νόμο. Το γεγονός ότι εφαρμόζουν έναν δικό τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛικό νόμο (4336/2015) που έδωσε έξοδα διαμονής και σε εξωκοινοβουλευτικούς υπουργούς (εκτός από τους βουλευτές της επαρχίας) δεν αλλάζει την ουσία του ζητήματος. Το υπουργικό ζεύγος είναι νομιμότατο, όταν κάθε αρχή του μήνα εισπράττει το χιλιαρικάκι για το νοίκι του. Επειδή μάλιστα ο νόμος ψηφίστηκε τον Αύγουστο του 2015 (θυμάστε σε τι κατάσταση ήταν τότε η οικονομία) με αναδρομική ισχύ (άρθρο 25) από 1/2/2015 που ορκίστηκε η ΣΥΡΙΖΑΝΕΛική κυβέρνηση, η κ. Αντωνοπούλου πρέπει να πήρε τότε μαζεμένα 6.000 με 7.000 ευρώ, αλλά τι να έκανε κι αυτή, αφού έτσι έλεγε ο νόμος; Να παρανομούσε κοτζάμ αναπληρώτρια υπουργός;
Εγώ χαίρομαι τους ανθρώπους που έχουν καταφέρει να φτιάξουν με νόμιμο και ηθικό τρόπο κάποια ικανή περιουσία, διότι αυτό αποδεικνύει πως είναι άξιοι και ικανοί. Τους χαίρομαι επίσης όταν, όντας υπουργοί σε μια αριστεροκρατούμενη αποικία κρατάνε τα λεφτά τους στην καπιταλιστική μητρόπολη, διότι αυτό δείχνει έναν σπάνιο συνδυασμό νεοφιλελεύθερης διορατικότητας και παλαιομαρξιστικής επαγρύπνησης. Οι διαχειριστικές τους επιλογές αποδεικνύουν ότι ξέρουν να κρατήσουν τα λεφτά που μάζεψαν με τον κόπο τους και ότι δεν είναι διατεθειμένοι να τα χαλαλίσουν στους κομμουνιστές που θα τα διαμοιράσουν σε αντιαναπτυξιακά επιδοματάκια και σε νεοπροσλαμβανόμενους συμβασιούχους του δημοσίου.
Τούτων δοθέντων, εν’ κατακλείδι και συνελόντι ειπείν, το ζεύγος Παπαδημητρίου-Αντωνοπούλου, είναι το ίνδαλμα μου. Και πλούσιοι, και υπουργοί, και αριστεροί, και αποταμιευτές, και άξιοι επενδυτές, και φιλολαϊκοί, και ικανοί επιχειρηματίες, και πιστοί στην τήρηση των νόμων, και με καταθέσεις στην J&P Morgan, και νοικοκύρηδες, και φορείς του ηθικού πλεονεκτήματος, και καλοί νοικάρηδες, και Κολωνακιώτες. Εύχομαι κάποτε να μπορέσω να γίνω σαν αυτούς. Ως τότε, θα υποκλίνομαι απλώς στην μεγαλειότητα τους μέχρις εξαρθρώσεως των (διαπλεκόμενων) οσφυϊκών μου σπονδύλων…
Τα τέρματα που σημείωσαν οι Κακός, Καραγιώργος & Κουτής.
#Κεραυνός_Αγίου_Θωμά #ΠΑΣ_Οινοφύτων #ποδόσφαιρο #Άγιος_Θωμάς #Οινόφυτα #Δήμος_Τανάγρας #ΕΠΣΒ
Ιερά Μονή Αγίων Θεοδώρων Ζάλτσας-Τα “Μετέωρα” της Βοιωτίας
Το μετέωρο αυτό μοναστήρι της Βοιωτικής Εκκλησίας, είναι σκαρφαλωμένο στον απότομο βράχο που βρίσκεται κοντά στην ακρόπολη της αρχαίας Βούλιδος, κτισμένο στην κορυφή ενός κατακόρυφου βράχου.
Η Ιερά Μονή των Αγίων Θεοδώρων στη Ζάλτσα της Βοιωτίας,χρησίμευε, στο πέρασμα των αιώνων, σαν παρατηρητήριο της κίνησης των πλοίων που έμπαιναν και έβγαιναν στον Κορινθιακό Κόλπο.
Η παρουσία στην περιοχή του Οσίου Λουκά έγινε αφορμή να εγκατασταθούν στις πλαγιές αυτές του Ελικώνα πολλοί ερημίτες και ασκητές κατά τους βυζαντινούς χρόνους.
Τα ευρήματα, κυρίως όστρακα και κεραμίδια, κατά την τελευταία ανασυγκρότηση του, μαρτυρούν ότι ο βράχος αυτός κατοικείται συνεχώς από τον 7ο αιώνα π.Χ.

Έτσι και στο πλάτωμα του απότομου βράχου εγκαταστάθηκε μικρή αδελφότητα ασκητών, όπως μαρτυρούν το πελεκητό πηγάδι και τα υπολείμματα των κελιών με τις σκαμμένες καπνοδόχους στο βράχο. Οι ασκητές αυτοί επέβλεπαν και καλλιεργούσαν μαζί με άλλους μοναχούς της παρακείμενης Μονής του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου, τους μεγάλους ελαιώνες, που περιήλθαν αργότερα στη Μονή του Οσίου Σεραφείμ. Οι μοναχοί έμειναν στο βράχο μέχρι τους χρόνους της Επαναστάσεως του 1821, οπότε και ακολούθησαν τους οπλαρχηγούς του αγώνα. Μετά την απελευθέρωση και τη δημιουργία του Ελληνικού Κράτους εγκαταλείπεται το ασκητήριο και σχεδόν καταστρέφεται.

Το 1994 ο τότε Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας και νυν Αρχιεπίσκοπος Κ.κ. Ιερώνυμος με μεγάλη φιλότιμη προσπάθεια έδωσε ζωή και πάλι στο χώρο, δημιουργώντας εκεί ένα κέντρο αρχαιολογικών, ιστορικών και θεολογικών μελετών. Λίγα όστρακα, πλάκες δαπέδου, βυζαντινά κεραμίδια φυλάσσονται με στοργή, ως μάρτυρες ανθρώπινης παρουσίας είκοσι επτά αιώνων. Εορτάζει το πρώτο Σάββατο της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Υπεύθυνος Ιεράς Μονής : μοναχός Ισαάκ
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6973506143
imtl.g








