Μη πληγώνετε τη Ντιελλα ..στενοχωριέμαι

•Ο Έντι Ράμα είναι ιδιόρρυθμος πολιτικός.Αυτο το ξέρουμε από παλιά και εν πολλοίς το έχουμε λουστεί και στην Ελλάδα.Ομως άρχισε να χορεύει στο τρελό ρυθμό του ροκ του μέλλοντος μας.
•Διόρισε υπουργό το ρομπότ Ντιελλα.Το έχρισε γυναίκα με παραδοσιακή αλβανική ενδυμασία.Θα έχει αρμοδιότητα τις δημόσιες συμβάσεις.Ηδη η Ντιελλα σε μια βαθειά συναισθηματική ομιλία στη Βουλή δήλωσε «Με πληγώνετε που με είπατε αντισυνταγματική».Προσεθεσε δε ότι «το Σύνταγμα δεν το απειλούν οι μηχανές αλλά οι άνθρωποι».Ρε τι άλλο θα δούμε στη ζωή μας.Μη πληγώνετε τη Ντιελλα ,στενοχωριέμαι.Ασε που δουλεύει ακατάπαυστα δεν έχει ωράριο και δεν πληρώνεται.Όλα για τη πατρίδα.
•Ωραία ιδέα.Να της αναθέσουμε τον ΟΠΕΚΕΠΕ.Απλα στον αλγόριθμο να βάλουμε μια δυο προϋποθέσεις.Ολα να γίνουν δικαίως και νομίμως.ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ οι Κρητικοί και οι ξανθιές.

Πάνος Μπιτσαξής

“Μ’ αρέσει η μοναξιά αλλά φοβάμαι μήπως με κλείσουν σε τείχη ανεπαισθήτως. Οι φρόνιμοι καλλιτέχνες που κρατούν τη θέση τους, που ξέρουν να κάνουν ένα αφηρημένο ταμπλώ άρτιο, που σκοπό τους έχουν να κάνουν μια καριέρα, δεν μπορούν να καταλάβουν πως η ζωγραφική μου δεν είναι τόσο ανειδοποίητη από τα ζωγραφικά προβλήματα. Αλλά μ’ ενδιαφέρει να πολιορκήσω επιτυχώς τα θέματα που μ’ απασχολούν, που είναι και σύμβολα ελευθερίας”.

Γιάννης Τσαρούχης