Ελληνίδα πιλότος Φάντομ που εντυπωσίασε τους προσκεκλημένους της «Ηνίοχος 2018»
Σε μαχητικά αυτή την περίοδο, οι γυναίκες είναι μετρημένες στα δάχτυλα

Πως «ξεχειλώνει» το κόστος κατασκευής των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων

Αυτά είναι τα σημαντικότερα προβλήματα που εντοπίζει για την Ελλάδα η Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου σχετικά με τις συγχρηματοδοτούμενες από την ΕΕ συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) για τρεις αυτοκινητοδρόμους (Ολυμπία, Μωρέας, Κεντρική Οδός)την περίοδο 2000-2014.
Η έκθεση, σύμφωνα με το EurActiv, αφορά σε έργα ΣΔΙΤ με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση στην ΕΕ την περίοδο 2000-2014 και έλαβε υπόψη της τα στοιχεία από 12 έργα σε 4 κράτη μέλη που αντιπροσωπεύουν ωστόσο σε επίπεδο Ευρωπαϊκής συμμετοχής το 70% της συνολικής δαπάνης.
Η Ελλάδα είναι μακράν ο μεγαλύτερος αποδέκτης συνεισφορών της ΕΕ για έργα ΣΔΙΤ, έχοντας λάβει το 59 % του συνολικού ποσού για όλη την ΕΕ, ή 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε Συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες, ο κ. Oskar Herics, μέλος του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου και αρμόδιο για την έκθεση, «Για την ολοκλήρωση των πέντε αυτοκινητόδρομων που ελέγχθηκαν στην Ελλάδα και την Ισπανία χρειάστηκαν πρόσθετα δημόσια κεφάλαια ύψους σχεδόν 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ο κ. Herics άφησε σαφείς αιχμές για την αδυναμία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να ελέγξει την κατάσταση, λέγοντας ότι ήταν «πλήρως ενήμερη» και δε την απέτρεψε, ενώ εξέφρασε ανησυχίες για τη βιωσιμότητα των έργων, καθώς, όπως είπε, δεν εξετάστηκε επαρκώς η πιθανότητα κατασκευής αυτοκινητοδρόμων με εναλλακτικά χαρακτηριστικά και μικρότερο κόστος όπως π.χ. δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας (express roads).
Επιπλέον, ο κ. Herics επεσήμανε προβλήματα στο νομοθετικό πλαίσιο, το οποίο στην Ελλάδα λειτουργεί μόνο για έργα κάτω των 500 εκατ ευρώ, κάτι που εξαιρεί τα μεγάλα έργα υποδομών όπως οι τρεις αυτοκινητόδρομοι.
Το Ελληνικό Έθνος απέδωσε σήμερα 20 Μαρτίου 2018 το ύστατο χαίρε σε έναν από τους τελευταίους του Ήρωες, τον Στρατηγό Γεώργιο Παπαμελετίου, τον Διοικητή της Α΄ Μοίρας Καταδρομών που αντιμετώπισε νικηφόρα τον Αττίλα το 1974.
Ο στρατηγός κατάγεται από την Πύλη Δερβενοχωρίων
Καλώς μας ήρθες, Άνοιξη!
Η κατάρρευση των αριστερών ψευδαισθήσεων
1847 !
Πενταετής άδεια από την κυβέρνηση στο ζιζανιοκτόνο Roundup
Επιτράπηκε για άλλα 5 χρόνια η χρήση του ζιζανιοκτόνου roundap
Την έγκρισή του στο αμφιλεγόμενο ζιζανιοκτόνο Roundup με την επικίνδυνη χημική ουσία γλυφοσάτη έδωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ανοίγοντας τον δρόμο για τη χρήση του στην Ελλάδα μέχρι και το τέλος του 2023.
Την ώρα που το πολύκροτο εμπορικό deal κόστους δεκάδων δισεκατομμυρίων μεταξύ της γερμανικής πολυεθνικής Bayer και της βασίλισσας των μεταλλαγμένων, Monsanto, βρίσκεται σε εξέλιξη, η κυβέρνηση δίνει την έγκρισή της για πενταετή χρήση του ζιζανιοκτόνου Roundup της αμερικανικής εταιρείας που ηγεμονεύει στον χώρο της αγροκαλλιέργιας, παρότι η συζήτηση γύρω από την επικινδυνότητα της χρήσης της χημικής ουσίας γλυφοσάτη που περιέχει το προϊόν της βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, που δημοσιεύθηκε στον διαδικτυακό τόπο Διαύγεια και η υπογράφει η Δ/νση Προστασίας Φυτικής Παραγωγής – τμήμα Φυτοπροστατευτικών προϊόντων, η άδεια διάθεσης στην αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος χορηγείται από τις 06/3/2018 έως και την 15/12/2023.




