Flat μπουκάλι με προορισμό το γραμματοκιβώτιο!!!!!

Η Garçon Wines εγκαινίασε ένα σχεδιασμό μπουκαλιών κρασιού, φιλικό προς τις ταχυδρομικές θυρίδες στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε συνεργασία με την RPC M & H Plastics.
 Η εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο – η οποία κέρδισε το βραβείο 2017 World Beverage Innovation Award για την καλύτερη ιδέα για νέα ποτά – συνεργάστηκε με την RPC M & H Plastics για την παραγωγή μπουκαλιών από 100% ανακυκλωμένο PET.
 Οι Garçon Wines δήλωσαν ότι το ανακυκλωμένο υλικό είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το γυαλί και αρκετά ανθεκτικό, ώστε να αντέχει τη διακίνηση μέσω ταχυδρομείου.
 Ο ξεχωριστός και ιδιαίτερος ταυτόχρονα σχεδιασμός σηματοδοτεί το γεγονός ότι η συσκευασία μπορεί να τοποθετηθεί με ασφάλεια σε ένα γραμματοκιβώτιο τυπικού μεγέθους

 Ηταν κάποτε ένας αγρότης που καλλιεργούσε εξαιρετικής ποιότητας καλαμπόκι. 
Κάθε χρόνο κέρδιζε το πρώτο βραβείο για το καλύτερο καλαμπόκι. 
Μια χρονιά  ένας δημοσιογράφος από μία εφημερίδα του  πήρε  συνέντευξη, και έμαθε κάτι πολύ  ενδιαφέρον για  τον τρόπο που καλλιεργούσε. 
Ο δημοσιογράφος  ανακάλυψε ότι ο αγρότης μοιραζόταν το σπόρο του καλαμποκιού του  με τους γείτονές του.
 «Μα, σε παίρνει να μοιράζεσαι τον καλύτερό σου σπόρο με τους γείτονές σου τη στιγμή που κι αυτοί παίρνουν μέρος στον ίδιο διαγωνισμό;» τον ρώτησε.
 «Μα βέβαια, κύριε», είπε ο αγρότης, «δεν το ξέρετε; Ο αέρας  παίρνει τη γύρη από το καλαμπόκι που ωριμάζει και την τριγυρνάει από χωράφι σε χωράφι.
 Αν οι γείτονές μου καλλιεργούν κατώτερης ποιότητας καλαμπόκι, και το δικό μου καλαμπόκι σταδιακά θα υποβαθμιστεί μέσω της  σταυρογονιμοποίησης.
 Εφόσον θέλω να καλλιεργώ καλής  ποιότητας καλαμπόκι πρέπει να βοηθήσω και τους γείτονές  μου να καλλιεργούν καλή  ποιότητα καλαμποκιού.»
 Έτσι γίνεται και με τη ζωή μας.
 Όσοι θέλουμε να ζούμε καλά και με  νόημα θα πρέπει να εμπλουτίσουμε  τις  ζωές  των γύρω μας, γιατί η αξία της  ζωής μετριέται με τις ζωές που αγγίζει.
 Και όσοι επιλέγουν να  ζουν χαρούμενοι και ευτυχείς πρέπει να βοηθήσουν και άλλους να βρούν χαρά και ευτυχία, γιατί η ευημερία του ενός συναρτάται με  την ευημερία όλων μας… 
Πέστε το η δύναμη της  συλλογικότητας 
Πέστε το η αρχή της επιτυχίας 
Πέστε το ο νόμος της ζωής 
Η αλήθεια είναι ότι κανείς μας δεν κερδίζει αληθινά παρά μόνο όταν κερδίζουμε όλοι.

 [enallaktikos]


Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.tilestwra.com/itan-kapote-enas-agrotis-pou-kalliergouse-exeretikis-piotitas-kalaboki/

Μαρινάκης, μ’ ακούς;


Συμμεριζόμαστε απολύτως την αγανάκτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου για την ακατάλληλη νυχτερινή ώρα, που ο εφοπλιστής κ Μαρινάκης τον πήρε τηλέφωνο στο Μαξίμου για να του διαμαρτυρηθεί που κάποιο παιδάκι από τα υπόγεια τον είπε ναρκέμπορο χωρίς να έχει αποδειχτεί. Απορίας άξιο, που ο εφοπλιστής είχε το τηλέφωνο, το οποίο είναι απόρρητο για κάθε άλλο πολίτη!
Στην αρχή ήταν οι Γιαννακόπουλοι και οι Αγγελόπουλοι. Οι δεύτεροι μάλιστα, ενθουσιασμένοι με τον «νέο και ωραίο και φρέσκο» κ Τσίπρα τον προώθησαν σε κάθε δραστηριότητά του έξω από τη χώρα. Και τον σύστησαν σε σημαντικές προσωπικότητες, που αλλιώς δεν θα μπορούσε να προσεγγίσει ο πρωθυπουργός. Αυτά, μέχρι να αντιληφθούν περί ποιού επρόκειτο, όταν οι παρακοιμώμενοί του άρχισαν τα οικονομικά αιτήματα και εκείνος φανέρωσε το χρησιθηρικό πρόσωπό του.
Μετά, ήρθε ο Μαρινάκης, ο Καλογρίτσας, ο Κόκκαλης και ο Σαββίδης. Ο πρώτος μάλιστα πήρε τον δήμο του Πειραιά στις δημοτικές εκλογές, για πάρτυ του ΣΥΡΙΖΑ! Και με τη στήριξή του! Ο δεύτερος πήγε να πάρει ένα κανάλι με βοσκοτόπια διαπλοκής και ο Σαββίδης αναδείχτηκε σε κάτι μεταξύ Κουρή και Μπόμπολα επί Ανδρέα Παπανδρέου. Σε άμεση σύνδεση με την κυβέρνηση του ηθικού πλεονεκτήματος και του πολέμου εναντίον της διαπλοκής!
Μετά, ήρθε ο Μελισσανίδης, που έβαλε και βάζει πλάτη σε όλα, όπως και ο Βαρδινογιάννης, ο οποίος «υιοθέτησε» το ζεύγος Τσίπρα σε κοινωνικό επίπεδο με πολύ στενή σχέση. Παράλληλα, αναπτύχτηκαν οι σχέσεις με τον υιό Μπόμπολα και τους άλλους εκδότες.
Εδώ και δύο χρόνια το εκδοτικό τοπίο έχει αλλάξει ριζικά. Το «΄Εθνος» μετατράπηκε σε μια απολύτως φιλοκυβερνητική εφημερίδα και ταυτόχρονα ο γόνος εκδότης, σε αντίθεση με τον ιδρυτή πατέρα, μεθόδευσε σε συνεννόηση με την κυβέρνηση την πώλησή του στον κυβερνητικό επιχειρηματία Σαββίδη, μαζί με τις μετοχές του MEGA.
Εντελώς συμπτωματικά, εκείνη την εποχή, μετά από συναντήσεις του πρωθυπουργού με τους επιχειρηματίες εκδότες, το STAR και ο ALFA μετατρέπουν το κριτικό δελτίο ειδήσεών τους σε φιλοκυβερνητικό. Ενώ ο ΣΚΑΙ, που διατηρεί τα αντιπολιτευτικά του χαρακτηριστικά, προωθεί τεχνηέντως την κυβερνητική πολιτική σε κρίσιμες στιγμές και θέματα.

Κατά διαβολική σύμπτωση, ιδιοκτήτες όλων αυτών των ΜΜΕ είναι οι κύριοι Μπόμπολας, Σαββίδης, Μάρης, Βαρδινογιάννης, Αλαφούζος και Κοντομηνάς, οι οποίοι ανήκουν στην ελληνική μεγαλοαστική ή εφοπλιστική τάξη. Με την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ και ο πρωθυπουργός, τον οποίο εκπροσωπεί ο κ Τζανακόπουλος, βρίσκονται σε ταξικό πόλεμο!

Φυσικά, όλοι οι παραπάνω, μαζί με τους κυριότερους εκπρόσωπους της ελληνικής βιομηχανίας και του ελληνικού εμπορίου, στηρίζουν τον κ Τσίπρα προσωπικά για την ψυχή της μητέρας τους. Από αλτρουισμό. Επειδή έχουν δει στο πρόσωπο του πιο αμόρφωτου και του πιο διχαστικού Έλληνα πρωθυπουργού έναν ηγέτη που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Ελλάδας και όχι τα δικά τους επιχειρηματικά συμφέροντα.
Όλα είναι συμπτώσεις. Και το θάρρος με το οποίο ένας εφοπλιστής τηλεφωνεί νυχτιάτικα στο τηλέφωνο του κυβερνητικού εκπρόσωπου, και οι πολιτικές των ΜΜΕ, που αλλάζουν ξαφνικά, επειδή οι εκδότες τους είδαν το φώς το αληθινό και οι προσανατολισμοί του βιομηχανικού και εμπορικού κόσμου, που από υποστηρικτές των κυβερνήσεων ΝΔ και- κυρίως- ΠΑΣΟΚ, μετατράπηκαν σε θαυμαστές του ΣΥΡΙΖΑ! Οι κεφαλαιοκράτες στηρίζουν τους κομμουνιστές! Αφιλοκερδώς.
Αυτά τα ολίγα περί Μαρινάκη- κυβέρνησης, και υπάρχουν και άλλα πολλά. Για να μη μας περνάνε οι χαζοί για ηλίθιους. Το θράσος έχει και όρια.

Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης