Βοσκοί από τα Βαρδούσια οι παππούδες των σημερινών βιομηχάνων
«Όπως όλοι οι φουρναραίοι ήρθαν από την Ήπειρο έτσι και όλοι οι γαλατάδες κατέβηκαν από τη Φωκίδα». Ο κ. Γιάννης Τρίγκας, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Διακοπίου Φωκίδας αναφέρεται σε δύο ξεχωριστούς συμπατριώτες του «γαλατάδες». Μιλά για τις οικογένειες Φιλίππου και Δασκαλόπουλου, που ξεκίνησαν από δύο διπλανά χωριά των Βαρδουσίων, εξελίχθηκαν στους ιδιοκτήτες των δύο μεγαλύτερων ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών: της ΦΑΓΕ και της ΔΕΛΤΑ, σήμερα Vivartia.
Gikas factory
ΑΠΟΨΗ› Δ. Καμπουράκης
Ο Αλέξης αντιγράφει τον Σώρρα
Στην ορεινή κτηνοτροφική Κρήτη, τις κατσίκες που δεν έχουν κέρατα τις λένε «κούτουλες». Γιατί; Διότι παραδόξως, είναι πιο επιθετικές απ’ τις κερατωμένες και με το παραμικρό βάζουν το κεφάλι κάτω και ορμάνε κατά πάνω σου για να σε κουτουλήσουν. Υπάρχει και παροιμία με την λέξη, που εκστομίζεται σε στιγμές απόλυτης οργής: «Από τα κέρατα το βαστώ κι αυτός το λέει κούτουλο». Εσχάτως, από παροιμία έγινε και το κρυφό σύνθημα του ΣΥΡΙΖΑ.
Οι ΣΥΡΙΖΑίοι το ‘χουν τερματίσει, έτσι; Έχουν κάνει επιστήμη την διαστροφή της χειροπιαστής πραγματικότητας. Βλέπουμε να έρχεται το κόψιμο των συντάξεων κι αυτοί λένε ότι έρχεται η αύξηση τους μέσα από της 13η που θα δώσουν. Βλέπουμε ότι έρχεται η μείωση του αφορολόγητου κι αυτοί φωνάζουν ότι μας δέρνουν οφθαλμαπάτες. Βλέπουμε τους μισθούς να πηγαίνουν στα τάρταρα κι αυτοί πανηγυρίζουν διότι θα έρθει η αύξηση του κατώτατου. Ο Τσίπρας είναι σφιχταγκαλιασμένος με το ακροδεξιό και ομοφοβικό κόμμα του Καμένου (που καταψήφισε όλο τον νόμο) κι έχει το απύθμενο θράσος να λέει ακροδεξιό τον Κυριάκο (που υπερψήφισε όλο τον νόμο κι άφησε κατά συνείδηση ψήφο μόνο στο άρθρο για τις υιοθεσίες).
Κάτι τέτοιους τύπους που μπαίνουν στα καφενεία και επιμένουν πως είναι μέρα ενώ έξω υπάρχει πίσσα σκοτάδι, στα χωριά είτε τους παίρνουν στο ψιλό είτε τους καρπαζώνουν. Εδώ υπάρχει αστική ευγένεια και πολιτικός πολιτισμός. Προσπαθούν οι Νεοδημοκράτες, οι ΠΑΣΟΚοι ή οι ΚΚΕδες να τους διαψεύσουν με επιχειρήματα μέσα στην Βουλή ή στα τηλεοπτικά στούντιο. Είναι δυνατόν; Τα βάζει κανείς με τον τρελάρα που λέει ό,τι του κατέβει δίχως ειρμό και λογική; Μπορείς να πείσεις με λογικά επιχειρήματα τον τελειωμένο που επιμένει ότι ο γάιδαρος πετάει;
Ο φυσιολογικός άνθρωπος ξέρετε, δεν αντέχει επί μακρόν να βρίσκεται αντιμέτωπος με τον παραλογισμό και την διαστρέβλωση, δίχως να επηρεαστεί τελικά και ο ίδιος. Αυτός που κρατά το κατσίκι απ’ τα κέρατα κι ο απέναντι του φωνάζει πως το ζωντανό είναι κούτουλο, είτε θα τον πάρει με τις πέτρες τον απέναντι, είτε θα πάει ο ίδιος για ψυχοφάρμακα. Μέσος όρος δεν υπάρχει.
Αυτό που ζούμε το τελευταίο διάστημα, είναι ποιοτικά διαφορετικό απ’ αυτό που ζούσαμε το 2104-15. Τότε οι υποσχέσεις προς όλους και τα προγράμματα Θεσσαλονίκης με τα οποία πήραν τις εκλογές ήταν μια αριστερή εκδοχή της Μαυρογιαλούρικης πρακτικής που χαρακτήριζε ανέκαθεν την πολιτική ζωή της χώρας. Τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ πάει σε εκλογές με πρακτικές Σώρα.
Τα 600 δις του καταζητούμενου απατεωνίσκου που χρωστούσε ως και στον κουμπάρο του, απλώς άλλαξαν όνομα κι έγιναν αυξήσεις κατώτατων μισθών, δέκατες τρίτες συντάξεις και παροχές προς αδυνάτους, την ίδια στιγμή που ψαχουλεύουν στην τσέπη του κοσμάκη για να πάρουν τα τελευταία ψιλά. Σαν τον Σώρρα, οι ΣΥΡΙΖΑίοι λένε θεοπάλαβα πράγματα με μακάρια πειστικότητα, σχεδόν θεϊκή όταν πρόκειται για τον Αλέξη. Και τι μπορεί να πετύχουν μ’ αυτό; Ξέρω κι εγώ; Σάματις έχουμε αντιμετωπίσει ξανά κάτι τέτοιο;
O ΓΓ Βιομηχανίας πρέπει να διαθέτει 10 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας εκ των οποίων τα 5 στον ιδιωτικό τομέα.
Ο ΓΓ. Εμπορίου όμως χρειάζεται μόνον 5 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας χωρίς να κρίνεται απαραίτητο να έχει δουλέψει στην αγορά, στον ιδιωτικό τομέα.
Αντιθέτως, ο ΓΓ Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων πρέπει να διαθέτει 20 χρόνια(!) επαγγελματικής εμπειρίας (χωρίς όμως να γίνεται αναφορά στον ιδιωτικό τομέα) προφανώς γιατί ο σημερινός ΓΓ έχει δουλέψει μόνο στο Δημόσιο και ειδικά στο Πανεπιστήμιο.
Στο ίδιο Υπουργείο, Γενικός Γραμματέας Διοικητικού, δηλαδή αρμόδιος για τη διοίκηση του Υπουργείου πρέπει –σύμφωνα με την προκήρυξη- να διαθέτει 20ετή διοικητική εμπειρία αλλά οπωσδήποτε 10 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα. Με τη διάταξη αυτή εξαιρούνται –αυτομάτως- όλοι τα έμπειρα διοικητικά στελέχη του Υπουργείου. Θα προκριθεί το «δικό μας παιδί»…
Το όργιο φαυλοκρατίας, νεποτισμού και κατάφωρης αδικίας διαπνέει κάθε πτυχή αυτής της διαδικασίας
«ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ, ΤΟΜΕΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ»
Χ Κώνστας
Η σχέση Μαξίμου με τον Ταϊλανδό του Παναθηναϊκού
Τι κόλπο είναι αυτό; Φως φανάρι η δουλειά!
Ξαφνικά, και από το πουθενά, ο Βαγγέλης Μυτιληναίος το 2000 γίνεται μεγαλομέτοχος στην ΠΑΕ Ηρακλής. Τι κόλπο είναι αυτό; Φως φανάρι η δουλειά!
Προηγουμένως, από το πουθενά, έγινε μεγαλομέτοχος στον ΠΑΟΚ ο Γιώργος Μπατατούδης. Τι σημαίνουν αυτές οι τρεις ξεφωνημένες περιπτώσεις επιχειρηματιών, οι οποίοι ούτε είχαν σχέση με το ποδόσφαιρο, ούτε με την ομάδα στην οποία έγιναν ιδιοκτήτες, ούτε με τη Θεσσαλονίκη;
Και οι τρεις, Μπατατούδης, Κοντομηνάς, Μυτιληναίος, αν τους ρωτούσες τι έχει μέσα η μπάλα, δεν θα ήξεραν την απάντηση, μέχρι που έμπλεξαν παρά τη θέλησή τους με τον κόσμο των γηπέδων. Και οι τρεις έχασαν με την εμπλοκή τους στο ποδόσφαιρο! Όχι απλώς έχασαν λεφτά και φήμη, έσπασαν τα μούτρα τους. Γιατί οι πολιτικοί, οι αρχηγοί των κομμάτων, οι υπουργοί, οι πρωθυπουργοί είναι τυχοδιώκτες στα νταραβέρια της διαπλοκής.
Ζητάνε οι πολιτικοί από τον τάδε επιχειρηματία να πάρει μία ομάδα. Συμφωνεί ο επιχειρηματίας που έχει νιτερέσο με το Δημόσιο, αλλά στην πορεία ο πρωθυπουργός, ο υπουργός τον πουλάει τον επιχειρηματία. Κάποιοι επιχειρηματίες ωφελήθηκαν με το υπόγειο και φανερό αλισβερίσι με τον πολιτικό, όμως και κάποιοι καταστράφηκαν. Πήγαν φυλακή.
Επί του θέματος. Ποιο είναι το νόημα της όποιας σχέσης, πριν πέσει φως, της ενάντια στη διαπλοκή κυβέρνησης της πρώτης φοράς αριστεράς με τον Ασιάτη ο οποίος θέλει να πάρει τον Παναθηναϊκό; Ένα είναι σίγουρο. Η στα λόγια αριστερή και αντικαπιταλιστική κυβέρνηση ψοφάει για καπιταλιστικές επενδύσεις.
Σίγουρο επίσης είναι ότι ο Ταϊλανδέζος Παϊρότζ τάδε δεν είναι ηλίθιος. Ένα ψώνιο. Να βάλει λεφτά στον Παναθηναϊκό. Να αγοράσει, δηλαδή, μία καταχρεωμένη ανώνυμη εταιρεία, η οποία είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να γίνει κερδοφόρα στην άφραγκη ποδοσφαιρική αγορά της Ελλάδος. Και για να γίνει ο Παναθηναϊκός ανταγωνιστικός σε επίπεδο πρωταθλήματος, η ΠΑΕ χρειάζεται κι άλλα πακέτα, εκτός απ’ εκείνα για την αγοραπωλησία. Και εκείνα που θα καλύψουν τα χρέη.
Αν πεις στον Μαρινάκη ότι κερδίζει έστω ένα ευρώ από τον Ολυμπιακό, θα σου κάνει μήνυση. Το ίδιο, προσβλητικό, θα το θεωρήσει ο Ιβάν Σαββίδης. Άρα, ο Παϊρότζ τάδε παίρνει τον Παναθηναϊκό εν γνώσει του ότι θα βγει χαμένος. Γιατί, τότε, «επενδύει» στο ποδόσφαιρο; Αυτός ξέρει, όπως και ο Έλληνας συμπαίκτης του.
Ο Ταϊλανδός με τα όποια κεφάλαια αντιπροσωπεύει διαχειρίζεται είχε μπουκάρει μέχρι να πάρει τη Μάντσεστερ Σίτι. Πιθανόν να γνώριζε πως δεν μπορούσε να γίνει ιδιοκτήτης της αγγλικής ομάδας, απλά είχε λόγους να δείξει το επιχειρηματικό του ενδιαφέρον.
Επί του θέματος, και με την υποσημείωση ότι ομιλούμε για μπίζνες, όχι για… Παναθηναϊκό. Ποιες να είναι οι επιχειρηματικές σκέψεις του Ταϊλανδού όταν με το καλό τελειώσει το deal με τον Αλαφούζο; Κι αυτές τις σκέψεις τις έχει κάνει μόνος του ή τις έχει συζητήσει με άνθρωπο του Μαξίμου που κάνει κρα για επενδύσεις αλλοδαπών. Και από την κυβέρνηση προς το συμφέρον τους έχουν διάθεση να «διευκολύνουν» ακόμα κι έναν που θέλει να ανοίξει αγοράσει περίπτερο στη γωνία.
……………………..
Το σχέδιο για την «τελική λύση» είναι στο… περίμενε, διάβασε στο apodytiriakias.gr
Πώς χτίστηκε μαξιλάρι ρευστότητας 20 δισ. ευρώ – Τι περιμένει ο ΟΔΔΗΧ για νέα έξοδο












