Τρύγος… δράμα στα αμπελοχώρια – Είδος προς εξαφάνιση η σταφίδα λόγω των καταστροφών
Πού πας Κυριάκο με τέτοιο καιρό;
Η εθνοσωτήριος το έχει πάρει το μήνυμα. Ξέρει ότι τα ψωμιά της είναι τελειωμένα, ότι μετράνε μέρες στην κυβέρνηση. Θα διορίσουν όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούν σε θέσεις κλειδιά, θα προσπαθήσουν να ελέγξουν την Δικαιοσύνη, την δημόσια διοίκηση. Ο Αλέξης Τσίπρας έχει “αγοράσει” το σενάριο της “δεξιάς παρένθεσης” και θα το παίξει μέχρι το τέλος και ανεξάρτητα από το πότε θα κάνει τις εκλογές. Η επόμενη κυβέρνηση θα είναι όμηρος των επιλογών του Αλέξη Τσίπρα σε κάθε περίπτωση.
Και μην επιχειρήσει κανείς να βρει το δίκιο του στο ευρωπαϊκό ιδεώδες! Τα τελευταία τρία χρόνια η φιλελεύθερη Ευρώπη των μεταρρυθμίσεων και των πολιτικών ελευθεριών τα βρήκε μία χαρά με τον άνθρωπο που ονειρευόταν να κάνει – κατά δήλωσή του- εισαγωγή στην γηραιά Ήπειρο του σοσιαλιστικού μοντέλου διακυβέρνησης του Τσάβες. Η Ευρώπη ενδιαφέρεται για ένα και μόνο πράγμα, για το πώς θα κρύψει κάτω από το χαλί της το προσφυγικό. Η Ευρώπη είναι ενιαία για μερικά πράγματα. Όχι όμως για τους πρόσφυγες. Εφόσον η Ελλάδα συνορεύει με την Τουρκία και αποτελεί έτσι πύλη εισόδου των προσφύγων στην Ευρώπη, τότε η Ελλάδα δεν είναι μέρος της ενιαίας Ευρώπης. Μετατρέπεται αυτόματα σε ένα γιγαντιαίο hot spot. Κλείνουν τα βόρεια σύνορά της και οι πληγές επουλώνονται με μερικά εκατομμύρια ευρώ. Αρκεί να μην έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα οι ίδιοι οι Ευρωπαίοι. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει το επόμενο διάστημα, με όποια κυβέρνηση. Σε θέματα ανθρωπισμού η Ευρώπη είναι ανυποχώρητη. Αρκεί να μην έχει το πρόβλημα στην πόρτα του σπιτιού της, αλλά λίγο παραέξω. Αυτό το “παραέξω” είναι η Ελλάδα για την Ευρώπη…
Τέταρτο μνημόνιο, δεξιά παρένθεση, προσφυγικό σε έξαρση! Ποιος χριστιανός ή μουσουλμάνος θα βάλει ένα ευρώ σε αυτό το ναρκοπέδιο; Για ποια ανάπτυξη μπορούμε να μιλάμε υπό αυτές τις συνθήκες; Μπορεί κάποιοι να βλέπουν μέσα σε αυτή την ανωμαλία μία ευκαιρία να εμφανιστούν ως σωτήρες στον ελληνικό λαό και να οργανώνουν από τώρα συνθήκες για κυβερνήσεις τεχνοκρατών, αλλά οι άνθρωποι αυτοί δεν εργάζονται πραγματικά για τα συμφέροντα της χώρας. Η Ελλάδα χρειάζεται μία ισχυρή κυβέρνηση και όχι σκιώδεις ηγέτες κρυμμένους πίσω από οικουμενικές λύσεις.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πρέπει να πετύχει. Αλλά για να συμβεί αυτό χρειάζεται είτε ένα μαγικό ραβδί είτε ακόμη κι ένα κοινό ραβδί. Ραβδί, πάντως! Κι αφού δεν πιστεύουμε στις μαγικές λύσεις, θα πρέπει να απορρίψουμε την ιδέα του μαγικού ραβδιού! Σε αυτές τις περιπτώσεις ένα κοινό ραβδί είναι πιο χρήσιμο από έναν καλό κόμπο στην γραβάτα.
Θανάσης Μαυρίδης
Ο Κομφούκιος συναντά τον Λάο Τσε
Γιατί κάποιοι πετυχαίνουν σε ό,τι κι αν κάνουν;

***
Ο ουρανός είναι αιώνιος και η Γη διαρκής.
Γιατί;
Δεν ζουν για τον εαυτό τους και έτσι ζουν πολύ.
Ο Σοφός προτιμά να είναι έσχατος και έτσι γίνεται πρώτος.
Απαρνείται τον εαυτό του και έτσι διαρκεί.
Μήπως του δίνεται, επειδή δεν ζητά;
ΑΠΟΨΗ› Δ. Καμπουράκης
Μωρέ θα φύγουν και θα ‘ναι μέρα μεσημέρι
Καμιά φορά σκέφτομαι ότι τρομαγμένοι από τις αναμνήσεις της περιόδου 2010-15 έχουμε υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες των ΣΥΡΙΖΑίων και θεωρούμε ότι αυτοί οι τύποι είναι πολιτικά εφτάψυχοι. Ότι πάλι την τελευταία στιγμή κάτι θα βρουν να κάνουν ώστε να κατσικωθούν άλλη μια τετραετία στην εξουσία. Μπούρδες. Έχουμε καταντήσει όλοι φοβικοί άνευ λόγου και αιτίας.
Φίλοι και γνωστοί μου λένε τακτικότατα: «Αυτοί δεν θα φύγουν, άκου με που σου λέω. Δεν ξέρω τι θα κάνουν, αλλά δεν πρόκειται να φύγουν.» Κι όταν τους λέω ότι θα φύγουν ωραιότατα και κανονικότατα, ότι θα χάσουν τις εκλογές όποτε γίνουν και ότι τα απομεινάρια της κοινοβουλευτικής τους ομάδας θα σωριαστούν ξέπνοα και με κατεβασμένα αυτιά στα έδρανα της αντιπολίτευσης, με κοιτάζουν γεμάτοι δυσπιστία, σα να μου λένε πως είμαι αφελής που πιστεύω αυτά τα αυτονόητα.
Όλα τούτα δεν είναι παρά αποτέλεσμα μιας παρατεταμένης τρομάρας που καλλιεργήθηκε από τις ορδές των Συριζοαγανακτισμένων την περίοδο 2010-15, απέναντι σε οποιονδήποτε είχε διαφορετική άποψη από την δική τους. Στην συνέχεια, το αδίστακτο των κυβερνητικών μεθόδων τους σε συνδυασμό με τον θηριώδη προπαγανδιστικό τους μηχανισμό, δημιούργησαν συνθήκες «περικύκλωσης» των αντιφρονούντων.
Για ικανό διάστημα, στις διαλυμένες δυνάμεις της κεντροαριστεράς και στις αποδυναμωμένες της κεντροδεξιάς, κυριάρχησε η άποψη του «καλύτερα να μην μπλέξω μ’ αυτούς γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να πάθω». Κλασική αντίδραση απέναντι σε ένα σύστημα εξουσίας που φάνταζε στα μάτια του μέσου πολίτη ως καθεστώς, πάει να πει ως μια παντοδύναμη ομάδα αδίστακτων. Βασικότερο όπλο του καθεστώτος η σπίλωση.
Πάνω όμως απ’ αυτή την αθόρυβη κίνηση που έκανε το νερό του αυλακιού, συνέχιζε να υπάρχει αυτή η κούφια πανοπλία της ΣΥΡΙΖΑικής δήθεν παντοδυναμίας, του άχαστου Αλέξη ή του σαρωτικού ιδεολογικού οπλοστασίου της αριστεράς. Αυτή η πανοπλία απέτρεψε για ικανό διάστημα και ακόμα προσπαθεί να ματαιώσει την μετακίνηση των πολιτών από το «πουθενά», στις κάλπες της αντιπολίτευσης. Στην πραγματικότητα όμως, το παντοδύναμο στράτευμα του Αλέξη είναι τζούφιο πίσω απ’ την σιδερένια βιτρίνα του. Έχει απολέσει κάθε μαχητική ικανότητα του και το μόνο που έχει απομείνει είναι ο θρύλος του.
Ο θρύλος αυτός, που κάνει τους γνωστούς μου να λένε με ένα είδος μεταφυσικού φόβου «αυτοί δεν θα φύγουν ποτέ», θα σπάσει μόνο μ’ έναν τρόπο: Όταν οι δυνάμεις της κεντροδεξιάς και κεντροαριστεράς πάψουν να είναι σαν φοβισμένα κουνέλια απέναντι τους. Όταν αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Όταν πουν μέσα τους «μωρέ θα φύγουν και θα ναι μέρα μεσημέρι». Όταν πάψουν να κοιτάνε έντρομοι γύρω τους μόλις μιλήσει ο Αλέξης, αναρωτώμενοι πόσους ψηφοφόρους ξαναπλάνεψε.
Όταν πάψουν να τρέμουν μόλις ακούσουν για την πιθανότητα να μη γίνουν οι μειώσεις των συντάξεων πάνω στις οποίες είχαν εναποθέσει τις ελπίδες τους. Όταν πάψουν να φοβούνται ενδόμυχα τη Θεανώ, τον Πολάκη και τον Κατρούγκαλο. Όταν τέλος πάντων, πάψουν να είναι ψοφοδεείς απέναντι σ’ ένα σύστημα που όσο πιο φαφούτικο είναι, τόσο πιο τρομερά ψεύτικα δόντια επιδεικνύει.
Πάνω από 33 εκατ. ευρώ οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις για τις πυρκαγιές
skai.gr

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο εκπρόσωπος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος Κωνσταντίνος Μπερτσιάς, έχουν υποβληθεί πάνω από 1.000 δηλώσεις για ζημιές σε κατοικίες, επαγγελματικούς χώρους και αυτοκίνητα.






