Από Γιάννη Αναγνωστάκη η πιο κάτω ανάρτηση:
Ξεκίνα!! (είπε το θάρρος)
- Πού να πάω;; (είπε ο φόβος)
- Στο όνειρό σου…. (είπε η χαρά)
- Κι αν αποτύχω; (είπε η αμφιβολία)
- Θα έχεις απολαύσει το ταξίδι…! (είπε η σοφία)
- Ζήσε την κάθε μέρα με ενθουσιασμό!!! ( φώναζε από μακριά η αισιοδοξία! )
- Βάλε μικρούς στόχους κάθε μέρα! (ψιθύρισε η επιμονή)
- Μπόλικο γέλιο!!! (χαχάνισε η ευτυχία)
- Μη ξεχνάς ότι είσαι ήδη δημιουργία τραγούδησε η ΖΩΗ…..
