Έκλεισε άλλος ένας κύκλος εκπαίδευσης..!!

Καλή σταδιοδρομία στους Δόκιμους πυροσβέστες …

Συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη Π.Σ. και Κ.Ε.Τ.Θ. που συνετέλεσαν στην ολοκλήρωση της Βασικής Στρατιωτικής Εκπαίδευσης..!!

Αλέξανδρος Βλαχογιάννης