Μια σκέψη στο “tv:ώρα ασφάλισης”

  1. Ήταν μια πολύ ωραία και χρήσιμη εκπομπή στο Κανάλι 9 η ΩΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ.
    Την παρακολουθούσαμε ανελλειπώς 1 ώρα κάθε εβδομάδα (κάποια ημέρα της εβδομάδας) Είχε τηλεθέαση, πρόβαλε χρήσιμα πράγματα για τον καταναλωτή – τηλεθεατή, νομικά θέματα για την προστασία θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων, νέα ασφαλιστικά προϊόντα, τη χρησιμότητα του θεσμού της ασφάλισης κ.α. Ευχή μου να ξαναρχίσει

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.