Τα Σκουρτα τον τελευταίο καιρό είναι ο αγαπημένος τόπος της greenpeace  φαίνεται ότι το πείραμα με το κτηνοτροφικό κουκί πάει  καλά….

Σήμερα είδαμε αρκετό κόσμο της greenpeace σε ταβέρνα στο κέντρο του χωριού !!!