Ένα έργο τελείωσε!!!


Περιφράχτηκε ο χώρος γύρω από το όμορφο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής στο οροπέδιο Τσιγκουρατίου με την βοήθεια των ευλαβών πιστών της περιοχής των Σκούρτων .
Ο χώρος, που αγγίζει τα 2 στρέμματα περιφράχτηκε με πολύ καλαίσθητο τρόπο που προσιδιάζει στο όλο περιβάλλον , μπορεί πλέον να φυτευτεί με θάμνους και βότανα και να αποτελέσει ένα πρότυπο βοτανικό κήπο που να γίνει στολίδι για την περιοχή μας. Οι φιλοπρόοδοι κάτοικοι της περιοχής με μπροστάρη τον παπαθαναση της ενορίας των Σκουρτων πιστεύω μπορεί να υλοποιήσουν μια τέτοια ιδέα.
Πρέπει να συγχαρούμε όλους που βοήθησαν για να γίνει η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και ο περιβάλλον χώρος ένα κόσμημα για την περιοχής μας.
Οι ευχαριστίες και τα συγχαρητήρια τα δικαιούνται παρά πολλοί,που καιρούς έχουν προσφέρει για να ανακαινιστεί η εκκλησία και να να είναι στην κατάσταση που είναι σήμερα . 
 Θα  μνημονεύσουμε όμως ιδιαίτερα αυτούς που συνέβαλλαν στο τελευταίο έργο το Παπαθανάση Ραπτοδήμο και το εκκλησιαστικό συμβούλιο που αγκάλιασαν θερμά το όλο έργο ,τον Σπύρο Πέπα ,που ανέλαβε να φτιάξει τον δρόμο γύρω από την εκκλησία, τον Σπύρο Γκίκα για την κάλυψη της δαπάνης για την κατασκευή των πορτών και τον Γιάννη Αναγνωστάκη που κάλυψε το σύνολο των εξόδων της περίφραξης.
Η Αγία Παρασκευή να τους έχει πάντα καλά…