Η διαχείριση ανθρώπων είναι εξίσου σημαντική με τη διαχείριση της δουλειάς σας.

Στο σχολείο, μας διδάσκουν να εστιάζουμε στις δικές μας ροές εργασίας. Μεγάλο μέρος της Εκπαίδευσής αφορά το να γίνουμε άριστοι σε συγκεκριμένα θέματα, αντί να γίνουμε άριστοι στη συνοχή της ομάδας και τη διαχείριση της ομάδας. Η διαχείριση ανθρώπων είναι εξίσου, αν όχι πιο σημαντική, από το χαρτοφυλάκιο της εργασίας σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους επιχειρηματίες. Όταν χτίζεις έναν Οργανισμό, γίνεσαι ηγέτης… ηγετών. Η δουλειά σου είναι να επιτρέψεις σε ολόκληρο τον Οργανισμό να ανθίσει και η πρώτη γραμμή άμυνάς σου είναι οι άνθρωποι που έχουν εσένα ως leader.