Έφυγε και ο Αντώνης …

Καλό κατευόδιο Αντώνη εκεί ψηλά που πας …

Μια σκέψη στο “Έφυγε και ο Αντώνης …”

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.