Παρένθετες μητέρες…

•Αρκετά με τη « πολιτική ορθότητα». Αρκετά με ένα προοδευτισμό της πλάκας. Όλοι αυτοί μιλούν για την παρένθετη μητρότητα λες και προκειται για μηχανές αναπαραγωγής όχι για πρόσωπα.

Ποιος έχει ασχοληθεί με το πως νοιωθουν οι γυναίκες αυτές;Πως το βιώνουν;αν μετανοιώνουν για την επιλογή τους; Αν τοχουν δια βίου καημό .

Έχει γίνει κάποια στοιχειώδης επιστημονική έρευνα για το θέμα;Περί τίνος πρόκειται;συνήθως για φτωχές μετανάστριες που στο όνομα 10 ως 15 χιλιάδων ευρώ πουλάν το σωμα τους για να ξεφύγουν από την ανέχεια.

Πραγματικός εκμαυλισμός.Ο ορισμός του εκμαυλισμού.Ποιά συναίνεση και κουραφέξαλα μου λέτε;Που ζείτε;Εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.
•Απλά πράγματα. Αυτή η εικόνα είναι ασυμβίβαστη με την «αξία του ανθρώπου».Το σώμα δεν είναι αποθήκη ούτε βιολογική μηχανή.Το Σύνταγμα αναβιβαζει την αξία του ανθρώπου σε «πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας» κ.Στέφανε με τις προτάσεις σας. Ψιλά γράμματα θα μου πείτε. Δεν με ενδιαφέρει τι λέει η Ακροδεξιά, η Εκκλησία ,ο Πλεύρης ,ο Βορίδης.Αλλά τι λέει η ζωή.η ζωσα πραγματικότητα.
•Δέχομαι κάθε κριτική.Ίσως είμαι παλαιας κοπής λευκός στρειτ άνδρας που μου λέει μια συνεργάτης μου σκωπτικά και γελάμε. Αλλά εγώ άλλα έμαθα στη ζωή μου με την ευρεία έννοια όχι μόνο την προσωπική μου ζωή.

Πως η μητρότητα είναι ιερό πράγμα(Sanctus sanctii). Πως η μητέρα που κυοφορεί αναπτύσσει βαθειά και ακατάλυτη σχέση στοργής με το βρέφος. Είναι προέκταση του εαυτού της. Ενθουσιάζεται στις πρωτες κλωτσιές που ρίχνει ο μελλων γιος η κόρη στη κοιλιά της. Δείχνει περήφανα την ομορφιά του/της στους υπερήχους.Πως περιμένει εναγώνια τη στιγμή που θα περάσει ο πόνος και θα της φέρουν το νεογέννητο στην αγκαλιά.

Κάποιος πατέρας πραγματικός περιμένει απ έξω σε αναμμένα κάρβουνα να πάνε όλα καλά και ετοιμάζει το πουρμπουάρ στη νοσοκόμα.Και να πούμε τώρα όχι.Μόλις γεννήσεις ούτε θα το δεις το μωρό.Πες ότι δεν έγινε ποτέ. Ήρθε το ζεύγος των κυρίων και το πήρε.Πήρες τα λεφτά τι άλλο θες.Δεν θα ξανακούσεις τίποτα γι αυτό.Είσαι ένα θηλαστικό σε αναπαραγωγική μονάδα.Άντε γεια σου.

Δεν ξέρω αν είμαι οπισθοδρομικός αλλά το βρίσκω βάρβαρο και ζοφερό.Και σκόμα πιο βάρβαρο όταν συνδέεται με την ισότητα.Ποιά ισότητα;.Άλλο ο γάμος άλλο η τεκνοθεσία κσι άλλο ο ευτελισμός.


•Να εξαιρέσω μονο τις περιπτώσεις αληθινής φιλαλληλιας όταν υπάρχει ιατρικό πρόβλημα.Όταν η συναίνεση είναι γνήσια κσι αποδεδειγμένα ισχυρή.Τότε μόνο νομιμοποιείται ηθικά η παρένθετη μητρότητα.Ούτε τότε είναι ανώδυνη.Είναι όμως αποδεκτή.

Πάνος Μπιτσαξής