Για το εμβόλιο, του το είπε ένας «γενετιστής» κάπου στην Αγγλία!



Δίχως όνομα, πόλη διαμονής ή ίδρυμα στο οποίο εργάζεται. Είπε όμως σε φίλο φίλου ότι όποιος κάνει το εμβόλιο έχει πιθανότητα να εμφανίσει αυτοάνοσο εντός δεκαετίας… Ο αόρατος επιστήμων τρέφει όποια αμφιβολία έχουμε ήδη βαθιά μέσα μας. Κάποιοι θα περιμένουν μια δεκαετία για να επιβεβαιωθούν. Κι αν όχι, θα ‘χουν στο μεταξύ ανακαλύψει άλλο φόβο

Δημήτρης Ευθυμάκης/protagon.gr