Από το όμορφο Πενταμόδι ο αγαπητός φίλος και πρόεδρος του Συλλόγου οικιστών και φίλων Τσιγκουρατίου Γιάννης Αναγνωστάκης έστειλε το παρακάτω μήνυμα :
“Σε όλους τους αναγνώστες του Ορεινού εύχομαι από την καρδιά μου να έχετε καλή αυριανή ημέρα με υγεία και τη Χάρη του Απείρως Καλού μας Θεού και της Παναγίας Θεοτόκου. Να περάσετε το Πάσχα του καλοκαιριού με αγάπη και ομόνοια με τις οικογένειές σας, σε πείσμα των καιρών που φαίνονται τόσο περίεργοι αλλά μάλλον δεν διαφέρουν σε τίποτα από αυτά που βιώνει η ανθρωπότητα τόσους αιώνες τώρα από την ιδιωτεία λίγων ανθρώπων…
Επίσης θα ήθελα να θυμήσω σε όσους έχουν παιδιά ότι το καλύτερο, ακριβότερο, πολυτιμότερο δώρο που μπορούν να τους κάνουν είναι να αγαπάνε τις (τους) συζύγους τους.”
Γιάννης Αναγνωστάκης
