«Ασφαλτόστρωση οδού προς Ζιγκουράτι Τ.Κ. Σκούρτων», προϋπολογισμού 705.769,30

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Δήμου Τανάγρας – Υπογραφή σύμβασης του έργου «Ασφαλτόστρωση οδού προς Ζιγκουράτι Τ.Κ. Σκούρτων», προϋπολογισμού 705.769,30 ευρώ με χρηματοδότηση από έσοδα ΑΠΕ ΠΟΕ.

Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024 υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής του έργου «ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΟΔΟΥ ΠΡΟΣ ΖΙΓΚΟΥΡΑΤΙ Τ.Κ. ΣΚΟΥΡΤΩΝ» μεταξύ του δημάρχου Τανάγρας, Βασίλη Περγάλια και του νόμιμου εκπροσώπου της ανάδοχης εταιρείας ΕΡΓΟΔΟΜΙΚΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ ΑΒΕΤΕ η οποία αναδείχθηκε μειοδότης στον ανοικτό διαγωνισμό.

Με το συγκεκριμένο έργο πρόκειται να υλοποιηθεί στην Κοινότητα Σκούρτων ασφαλτόστρωση της οδού που οδηγεί στη θέση Τζιγκουράτι, μήκους 3400 μέτρων και πλάτους 6,00 μέτρων όπως αυτή απεικονίζεται στα σχέδια της μελέτης. Θα κατασκευαστούν τα απαραίτητα τεχνικά έργα και θα πραγματοποιηθεί διαγράμμιση όλης της οδού.

Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 569.168,79 € (χωρίς ΦΠΑ 24%- 136.600,51 €) ενώ το συνολικό κόστος θα είναι 705.769,30 €. Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει από έσοδα που προέρχονται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας(ΑΠΕ), παρελθόντων Οικονομικών Ετών(ΠΟΕ).

Το έργο θα ολοκληρωθεί εντός προθεσμίας έξι (6) μηνών από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης όπως ορίζεται στο άρθρο 12 της διακήρυξης του Διαγωνισμού.

Ο Δήμαρχος Τανάγρας, Βασίλης Περγάλιας, δηλώνει ότι:

«Ένα σημαντικό έργο υλοποιείται, στα πλαίσια της βελτίωσης του οδικού δικτύου της Κοινότητας Σκούρτων της Δ.Ε. Δερβενοχωρίων, η ασφαλτόστρωση της οδού προς Ζιγκουράτι, το οποίο θα συμβάλει στην ασφάλεια των μετακινήσεων.

Συνεχίζουμε υπεύθυνα να σχεδιάζουμε, να δρομολογούμε έργα, αξιοποιώντας χρήματα που προέρχονται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας στη ΔΕ Δερβενοχωρίων.

Με έργο στην πράξη, βελτιώνουμε την καθημερινότητα των πολιτών και υλοποιούμε έργα υποδομών!»

Παιδεία

Η παιδεία μας αντί να αναπτύσσει τις κριτικές, αναπτύσσει τις υποκριτικές ικανότητες των παιδιών Λυδία λίθος που θα κρίνει την αξία ή την απαξία ενός ανθρώπου δεν είναι το τι επάγγελμα ασκεί, αλλά το πώς και για ποιο σκοπό το ασκεί.

Η λέξη επάγγελμα, παραγόμενη από το ρήμα επαγγέλλομαι (= υπόσχομαι), σημαίνει την υπόσχεση, που δίνει ο καθένας προς το κοινωνικό σύνολο ότι θα ασκήσει τίμια κ’ ευσυνείδητα το έργο του... Η φώτιση δεν χρειάζεται μόρφωση.Γι’ αυτό ο (παρά,-)μορφωμένος δεν είναι φωτισμένος.

Στις μέρες μας έχουμε χαλουχηθεί και "παρα-μορφώσει" τα παιδιά μας με την αντίληψη της χρηματικής απολαβής στην επι-δίωξη των σπουδών τους μα...τα χρήματα μπορεί να αγοράζουν κρεβάτι, αλλά όχι ύπνο. Βιβλία, αλλά όχι μόρφωση. Ωραία ρούχα, αλλά όχι φινέτσα. Διασκέδαση, αλλά όχι ευτυχία. Ανθρώπους, αλλά όχι ανθρωπιά.

Ερρίκος Ίψεν

Σαν σήμερα το 1828 γεννήθηκε ο μεγάλος θεατρικός συγγραφέας, ποιητής και σκηνοθέτης Ερρίκος Ίψεν. Είχε ένα μεγάλο ιδανικό: Τη δημιουργία μιας ανώτερης ζωής, αφήνοντας πίσω τις προκαταλήψεις, τη θρησκοληψία, την ηθική κατάπτωση. Μέσα από το έργο του καταπολέμησε, όπως ο ίδιος πίστευε, τα αίτια της ανθρώπινης δυστυχίας.

ναρκισσισμός

Το 1914, ο Φρόιντ, έγραψε το δοκίμιο για την «Εισαγωγή στον ναρκισσισμό», περιγράφοντάς τον ως ένα κλινικό φαινόμενο κατά το οποίο κάποιοι άνθρωποι αποκτούν εμμονή με τον εαυτό τους και το «μεγαλείο» τους. Ο Φρόιντ ουσιαστικά παρουσίασε τον όρο ναρκισσισμό και (με λίγο ναρκισσιστικό τρόπο) θεώρησε τον εαυτό του επαναστάτη που διέλυσε τις ναρκισσιστικές αυταπάτες των ανθρώπων. Πίστευε πως ο νάρκισσος είναι κάποιος/α που θεωρεί πως είναι το κέντρο του σύμπαντος (ανάμεσα στα 7 δισεκατομμύρια ανθρώπων), και δεν έχει την ικανότητα ή/και την ανάγκη να νοιάζεται για τους άλλους. Αυτή η αντίληψη, μου θυμίζει εκείνη ενός νηπίου.

Μία/Ένας ενήλικη/ας που πάσχει από μια βαθιά αίσθηση ανεπάρκειας και στέρησης (με αφετηρία την παιδική ηλικία), αδυνατεί να εγκαταλείψει την παραπάνω πρώιμη ναρκισσιστική στάση. Γιατί όμως; Ο Φρόιντ μας δίνει την απάντηση μέσα από την σύγκρουση του Υπερεγώ με το Εγώ. Το πρώτο είναι ο ιδανικός εαυτός που στα άτομα με NPD είναι ευάλωτος στην κριτική και οτιδήποτε διαφορετικό μεταφράζεται ως προσωπική επίθεση. 

Άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση, έχουν ισχυρό Υπερεγώ και η αξία τους είναι βαθύτατα εξαρτημένη από την κριτική των άλλων. Έτσι, ενώ το Εγώ αντιλαμβάνεται ότι είναι απλά ένας άνθρωπος όπως όλοι μας, το NPD Υπερεγώ θεωρεί ότι είναι υπεράνω όλων, μιας και οι άμυνες του το καθιστούν άτρωτο συναισθηματικά και ηθικά. Εν τέλει, το Υπερεγώ υπερτερεί του Εγώ με μεγάλες επιπτώσεις όχι μόνο στο ίδιο το άτομο με NPD, αλλά και στο άμεσο οικογενειακό/κοινωνικό περιβάλλον του. Επιπλέον, επειδή χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια του ιδανικού/πλασματικού εαυτού για να επικρατήσει στο ευάλωτο Εγώ (και το κάνει), πολύ συχνά τα άτομα με NPDδιακατέχονται από ψυχοσωματικά νοσήματα (πονοκεφάλους, κατά φαντασίαν ασθένειες κλπ.).

Είναι μία επίγεια κόλαση. Ο Επίκουρος είχε πει «όπου είναι ο θάνατος, δεν είμαι εγώ» δηλαδή την στιγμή του θανάτου μας δεν καταλαβαίνουμε ότι ήρθε το τέλος μας. Ένας άνθρωπος με NPDπεθαίνει συνεχώς σαν σε επεισόδιο της σειράς Black Mirror.

«Οι άνθρωποι επιδιώκουν σαν τρελοί τις απολαύσεις απλώς επειδή βλέπουν την κενότητα της ζωής τους καθαρότερα απ’ ό,τι την κενότητα όποιας καινούργιας διασκέδασης τούς γοητεύει.»

-Μπλαιζ Πασκάλ

Ο ηλίθιος

•Το θέμα είναι περισσότερο φιλοσοφικό και λιγότερο πρακτικό. Όλη η χώρα πρέπει να δαπανά τεράστια πόσα και να έχει άρτια και πολυτελή οργάνωση για την αντιμετώπιση των συνεπειών των πράξεων ενός και μόνου ηλιθίου.
•Στο εδώλιο της οδυνηρής δίκης για το Μάτι με 107 νεκρούς μεταξύ των δεκαδων κατηγορουμενων κάθεται για τις κατ εξακολούθηση ανθρωποκτονίες αυτός που αποφάσισε με 9 μποφόρ να βάλει φωτιά για να κάψει χόρτα.

Ο ηλίθιος της περίστασης.Γύρω γύρω όλοι όσοι δεν απέτρεψαν αυτό που έκανε ο ηλίθιος.Στο χορό του Ζαλόγγου.
•Στη Μανδρα κάποιος άλλος ενώ λυσσομανουσε ο καιρός βαρέθηκε να κλείσει το δρόμο και να εκτρέψει την κυκλοφορία.Γύρω γύρω όλοι οι λοιποί υπευθυνοι γιατί ο ηλίθιος δεν έκλεισε το δρόμο.
•Στα Τεμπη ένας ηλίθιος σταθμάρχης αποτελεί τη θρυαλλίδα 57 θανάτων και μόχλευσης ενός σάπιου συστήματος.
Όλες σχεδόν οι τραγωδίες ξεκινουν από ένα ηλιθιο.Όσο η ευθύνη διαχέεται,εύλογα δεν λέω,ο ηλίθιος φαίνεται όλο και πιο πολύ αμέτοχος ,δευτερεύων.
•Γιατί ζούμε με μια διοικητική κουλτούρα που δεν καλλιεργεί την σημασία και τις συνεπειες της ατομικής ευθύνης.Φταινε όλοι και κανείς.
•Ο Χρήστος Σπιρτζης δήλωσε πως πλειοδοτει στην άρση της ασυλίας του.Ο Κώστας Καραμανλής κρύβεται σαν τη γάτα που γρατζουναει και μετά πάει κάτω από το καναπε και δεν το κουνάει.Η διαφορά στη στάση των δυο ανδρών είναι αβυσσαλέα.Ο ανδρισμός είναι απαγορευμενη λέξη στο Woke.Δεν πειράζει.Ο Σπιρτζης εχει την αρετή.Ο έτερος έχει το αντίθετο του ανδρισμού αλλά δεν τολμώ να πω τη λέξη μη κατηγορηθώ για παραβίαση της πολιτικής ορθότητας.

Και μην παρεξηγηθώ.Ουδόλως προκαταλαμβάνω την ποινική ευθύνη αμφοτέρων.Αλλά η κρίση περί αυτού ανήκει στα Δικαστήρια και όχι στην πλειοψηφία της Βουλής.

Πάνος Μπιτσαξής